ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ МИНИСТРЛІГІ
Технологиялық факультеті
«Дизайн және технология» факультеті
Өндірістік тәжерибеден
Есеп беру
Тақырыбы: Бойжеткендерге арналған жаздық комплект
Орындаған: ТиТТЛП-04 қ/б
тобының студенті Абитаева А.Б.
Тексерген: Шайзаданова Г.С.
Алматы 2007
М а з м ұ н ы
Тәжерибе күні |
Тапсырма мазмұны және жұмыс түрі
|
беттер |
1 |
Мақсатармен, міндеттермен, өндірістік тәжерибенің мазмұнымен жұмыс көлемімен танысу. Тігу және үтіктеу құрал-жабдықтарда жұмыс кезіндегі қауіпсіздік техникасымен танысу.Техникалық эскизді орындау сипаттама беру. Жобаланған бұйымның өңдеу тәсілімен және реттерін таңдау
|
|
2 |
Тапсырыс паспортын үлгінің сыртқы түрін қолданылған материал дене пішімнің өлшемдік белгілерін сипттау.
|
|
3 |
Бұйым үлгісіне байланысты қосымшалар таңдау және таңдалған құрастыру тәсіліне байланысты сызбаның құрлыстық сәйкестігі.
|
|
4 |
Қортынды
|
|
К і р і с п е
Сәнмен байланысы жоқ адам болмайды. Ол тек ескі сәнде немесе қазіргі заманға сәйкес немесе алға озып кеткен болуы мүмкін.
Вячеслав Зайцев
Киімнің пайда болғанына сан мыңдаған жылдардың жүзі болды. Алғашқы қауым адамдары күннің суығынан, күннің ыстығынан, жауын-шашыннан, және де тағы басқа ауа райының келеңсіз құбылыстарынан қорғаныс ретінде аң терілерін киім ретінде пайдаланған. Әлі де кейбір солтүстікті мекендеген халықтар жылы киім ретінде аң терілерін қолданып келеді. Ал Африкандықтарға киім тек күннен қорғаныс ретінде қолданылады.
Киімнің өзі адамның айналасын қоршаған қоғамның, мамандығының қандай екенін де көрсетіп тұратыны бәрімізге мәлім. Мысалы; дәрігерлер, дін адамдары, қарулы күш қызметкерлері және т.б.
Кей адамның киім киісі арқылы оның өмірге деген көзқарасын, өмір салтын да білуге болады.
Сан ғасырлар бойы киімдегі сәнге көптеген мемлекеттер мен қалалар ықтимал болған. Сәнге кезінде саясаттың да әсері тиген. Сондықтанда болар сән қоғаммен бірге өсіп отырған.
Сән деген бір жағыннан стильді костюм. Стиль-ол белгілі бір сезімнің жұмыс нәтижесі және талғамдылық. Талғам-сәнді эстетикалық қабылдау қабілеті. Атақты модельер Пьер Карден сәнге бір ғана сөзбен анықтама берген: « С ә н – о л ж а ң а р у »
Б о й ж е т к е н д е р г е а р н а л ғ а н ж а з д ы қ
к о м п л е к т
Күнделікті киюге арналған, матасы жеңіл мақта, жартылай қыналған силуэтті.
Б о й ж е т к е н д е р г е а р н а л ғ а н ж а з д ы қ к е у д е ш е
Иық деңгейі өз қалпында. Сол жақ жан тігісінде жасырын сыдырма орналасқан. Алдыңғы бойда қолтық ойындысынан шыққан бедері бар. Жағасы, төменгі қимасы, екі қолтық ойындысы әрлеуіш тігіс ретінде торланған. Ал артқы бойда қолтық ойындысынан шыққан бедері бар.
Б о й ж е т к е н д е р г е а р н а л ғ а н ж а з д ы қ
б е л д е м ш е
Белдемше астарлы болып келеді. Қиық конусты сегіз бөлшектен тұрады және жеті сантиметр болатын жуан белдігі бар. Ал сол жақтағы жан тігісінде сыдырма орналасқан. Белдемшенің ұзындығы тізеден сәл ғана төмен. Етегі торланған.
Н е г і з г і ө л ш е м д е р:
Р=164
СШ=16
СГ1=40,5
СГ2 = 44,5
СГ3 =44
СТ =36
СБ =48
ДТС=37
ДТП=39
ВГ=25
ШГ=36
ШС=34
ШП=12
ВПРЗ=18
ВПК=38
ОП=29
ДР=58
ОК=16
К е у д е ш е н і ң е с е п т е у л е р і:
Бөлшектің аталуы |
Сызбадағы белгіленуі |
Сг3-тің бөлшектерде орналасуы |
Пг-ң бөлшектерде орналасуы |
Бөлшектер бойынша қосымша жиыны |
1.Артқы бой ені |
А0а |
Шс=17 |
ПШС=0,5 |
Шс + ПШС =17,5 |
2.Алдыңғы бой ені |
а 1а2 |
Шпол=Шг+(Сг-Сг1) =19 |
ПШП =0 |
Шпол + ПШП =19 |
3.Пройма ені |
аа2 |
ШПР=СГ3-Шс-Шпол=6 |
ПШПР=Пг-ПШС-ПШП=5,5 |
ШПР + ПШПР =11,5 |
4. Бұйым ені |
А0а1 |
42
|
Пг =6 |
Сг3+ Пг =48 |
А0Г=Впрз+Пспр+0,5Х Пспр=21,5
А0Т=37 ТБ=16,5
АН=62
А2П1=15
Т1П1= В ПК+ПВПК=40
П1 П1‘=0,7
Г1П3=Г1П2/3+2=8,4
Г11=0,2ХГ1П4+0,5=2,6
Г1Г2=Г1Г4/2=6,3
Г3Г6= Г3Г4/2=9,5
Т3Т8=Н3Н8=1
ПДТП =ПДТС+ПУР=2
А4Г7=25
А4А9=2(Сг2–г1)+1,5=7,5
Г4П4=Г1П2-1=18,8
Г4П6=Г4П4/3=6
П63=П6П5/3=6,5
3-4=0,5
Г42=0,2ХГ1Г4=2,5
Б е л д е м ш е н і ң е с е п т е у л е р і:
ПТ=1
ПБ=2
ТБ=ДТПІІ/2-2=16,5
ББ1=(СБ+ПБ)/2-0,5=24
Н1Т1=Н2Т2=ДЮ.СП=50
ББ2=(СБ+ПБ)/2-0,5=24
В=(ТТ2+Т2Т1)-(СТ+ПТ)+П=14
ББ3=0,4ХББ2=9,6
0,5В=7
0,35В=4,9
0,15В=2,1
Б1Б4=0,4ХБ1Б2=10
Қ о р т ы н д ы
Сәннің болашағы қандай?
Сәннің әр уақытта басты мақсаты ол ұнау, ұнамды болу. Сондықтан бұл мақсат өзгейді..
Уақыт өткен сайын қаншама дизайнерлер өмірге келеді, кетеді. Әрине әрқайсысы сәнге өзінің бір ізін қалдыруға тырысады.
Орыс дизайнері Алекс Греков айтқан модельерлердің негізгі аксиомасы: « Кез-келген киім ең алдымен киіп жүретіндей болуы керек»-деген екен. Мінеки, сондықтан сәннің өзі ыңғайлылықты талап етеді.
Сәнге ылғида қоғамда болып жатқан өзгерістер әсер етпей қоймайды. Технологиялық өзгерістердің өзі түрлі жаңа материалдарды пайда етеді де, жаңа түрдегі киімге жаңа эстетикалық принциптер пайда болады.
Жаңа сән біреуге ұнаса ал біреуге ұнамауы да мүмкін. Бірақ, белгілі, «талғамға талас жоқ», ал сәнге қатысы жоқ адам болмайды болмақ емес.
Айтар болсақ сәннің өмірі қысқа. Сонымен болмай ол жиі қайта-қайта оралып отырады.
Қ о л д а н ы л ғ а н ә д е б и е т т е р т і з і м і:
1) Матузова Е.М., Соколов Р.И., Гончарук Н.С. «Разработка конструкций женских швейных изделий по моделям» М., 1983
2) Мартынова «Конструирование и моделирование»
3) «Путишествие в мир мода» М.,2002
4) журналдар: «Ателье», «Burda»