[:kz]
Bek Air әуекомпаниясына көкке оралуға мүмкіндік беруі мүмкін, деп хабарлайды Stan.kz ақпарат агенттігі.
Бірақ бұл үшін тасымалдаушы қыркүйек айына дейін барлық істерін толықтай реттеуі керек. Бұл туралы бүгін Қазақстанның авиация басқармасында мәлім болды. Талаптар тізімі ақпан айының соңында Bek Air басшылығына тапсырылады. Дегенмен, авиакомпания төрт жыл бұрын жасалған ескертулерді де орындамаған.
«Хат алғаннан кейін Bek Air компаниясы 10 күн ішінде барлық бұзушылықтарды жою шараларының жоспарын Қазақстанның авиациялық әкімшілігіне ұсынуы керек. Егер бұзушылықтар 6 ай ішінде шешілмесе, әуекомпанияның сертификаты мен ұшуға жарамдылығы сертификаты қайтарып алынады»,- дейді «Қазақстан авиациясы басқармасының » АҚ бас директоры Питер Гриффитс.
Bek Air-ге жоспардан тыс тексеру нәтижелері туралы алдын-ала есеп жіберілді (ол желтоқсандағы апаттан кейін бірден басталды). Құжат барлық кемшіліктерді көрсетеді. Еліміздің авиациялық әкімшілігі компаниядан іс-шаралар жоспарын күтуде. Питер Гриффитстің мәлімдеуінше, Bek Air басшылығы онымен кездесіп, мән-жайды талқылаудан бас тартқан. «Менің еркім болса Bek Air-ді, қаңтардың аяғына дейін жауып тастайтын едім», — деді Гриффитс бүгін. Сондай-ақ, Қазақстанның авиациялық әкімшілігінің басшысы бұндай ұшақтар тек Африкада ғана қолданылатындығын мойындады. Алматы маңында Fokker-100 апатынан және 12 адамның қазасынан кейін сарапшылар Bek Air ұшағының бөлшектері лентамен бекітілгенін, қозғалтқыштар ағып жатқанын, дөңгелектер тозғанын және терезелердің жарамсыз екенін анықтады.
«Осындай жағдайдағы ұшақтардың жұмысын Африкада ғана көрдім. Дегенмен Қазақстанның экономикалық мүмкіндіктері әлдеқайда жоғары. Бір борттың құны 60 мың еуродан аспайды. Бұл «Мерседеске» қарағанда арзан. Әрбір қозғалтқышты бағалау қиын — оның қанша ұшқаны белгісіз. Сондықтан адамдардың өміріне қауіп төндіріп, бір ұшаққа 100 адамды отырғызғым келмейді»,- деді «Қазақстан авиациясы басқармасының » АҚ бас директоры Питер Гриффитс.
[:]