Есеп берудің құрылмы
Кіріспе.
1.Алматы қаласы бойынша қазынашылық департаментіне сипаттама.
2.Республикалык бюджет бойынша төлеуге берілетін шоттарды енгізу бөлімнің ережесі, жұмысты ұйымдастыру құқығы.
2.1 Бөлімнің негізгі міндеттері, функциалары мен құқықтары.
2.2Жұмысты ұйымдастыру құқығы.
- Мемлекеттік мекемелердің міндеттемелерді қабылдануына қойылатын талаптар.
3.1Азаматтық –құқықтық мәмілелерді тексеру үшін мемлекеттік мекемелер беретін құжаттар тізбесі.
3.2Ұлыттық валюта төлемдері және ақша аударымдарын жүзеге асыру тәртібі.
3.3Мемлекеттік мекемелердің қызметкерлеріне еңбекақы мен басқа ақша төлемдерін, жеке тұлғаларға міндетті зейнетақы жарнамаларын және әлеуметтік аударымдарды, стипендияларды төлеу тәртібі.
Қорытынды.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1.Алматы қаласы бойынша қазынашылық департаментіне сипаттама.
Қазақстан тәуелсіздік алғаннан бері нарықтық экономиканың даму жолына экономиканың батыстық даму түрін таңдады.Бірақ халықаралық байланыстар үзілді, инфлятциияға түсті,жұмыссыздық жас мемлекетке ауыр сынақ болды.
Экономикалық қүлдыраудан шығудың амалын табу үшін мемлекеттегі қаржы мәселелерін қарастыруды жолға қойды.Сол кезде әсіресе мемлекеттік қаржыны басқаруды экономикалық реформалар құру туындады.
Осы мәселерді шешу үшін 1994 жылы қаңтарда қаржы министірлігімен негізгі қазынашылық департаменті құрылды.Бұл мекеме бюджеттік мәселиелерді және бюджеттік басқару функциаларын,бугалтерлік есеп және де бугалтерлік есептің әдістерін,бюджеттік мекемелердегі қаржы жүйесін орындайды.Бұдан басқа басты қазынашылық басқару,үлкен сенімділікпен,тексеру мүмкінділігімен министерлік ведомстваларды, бюджеттік қаражатты орындайтын ұйымдар мен организатциаларды, егерде осындай факторлар табылып жатса қаражатты қамтамасыз етудің орынсыз орындалуын тексереді.
Қазынашылық бакылау жүйесін құрудың бірінші кезеңі аудандары, онда орналасқан Ұлыттық банктің есеп кассалары,қазынашылық басқарудың территориялық құрамдары болады.
Оларға түскен бюджеттік қаражатты мемлекеттік мекемелерге бөледі.Өз алдына шығындары бар,Қазақстан Республикасының Ұлттық Банк мекемелерінде шоттары бар заңды тұлғалар болып табылады.
1995 жылы Қазақстан Республикасының Қазынашылық департаменті жаңа бюджеттік классификация кірісі мен бюджеттік шығысы туралы халықаралық тәжірибеге сәйкес жұмыс жасады.Осы жылы Қазақстан Республикасының президентінің жарлығы бойынша есеп шот орталық Ұлттық Банкінен қазынашылыққа кіріспе берілді.Соның базасында бюджеттік банк құрылды.Өтпелі кезеңде құрылған бұл банк оның бөлімдері облыстық қазынашылық басқаруымен тығыз байланыста жұмыс жасай отырып бюджеттік төлем органдарының жаңа технологиясын жасады.
Қазынашылықпен шешілген және орындалған ең қиын мәселе 1996 жылғы маусымда Ұлттық Банкіден шот ашылуы.Бұл шотқа түскен қаржы қаражаты республикалықтан жергілікті бюджет шотына бөлінеді.
Бүгінде Қазынашылық департаменті:
Казақстан Республикасы президентінің 2004 жылғы 29 қыркүйекте №1449 «Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару жүйесінің болашақтағы дамуы» туралы жарлығы 2004 жылы 29 қазандағы Қазақстан Республикасының Үкіметінің қаулысымен қазынашылық комитет жағдайы Қазақстан Республикасының қаржы министрлігімен бекітілді,осыған сәйкес қазынашылық комитетіне орталық аппарат функцияларын және бір жылдық Республикалық бюджет қаржылануындағы қаржы жоспарын анықтау;белгілеу қызмет көрсеті және бюджеттік несиелермен қаражаттарды қайтару,Республикалық бюджетке кіретін үкіметтің кепілдігі мен мемлекеттің қарызын өтеу,міндеті мен талабы қамтамасыз етіледі,қаражатты шоттан алу операциясы үкіметтің сыртқы зайымдары,есеп пен бағалы бұйымдардың сақтауға және бағалы тастар, мемлекетке түскен,тексеру-бақылау функциасын мониторингпен қамтамасыз ету бюджеттің қаражат және мемлекеттік меншіктерін мекемелерінің шығынын есебі.
Үкіметтің басқаруымен мемлекеттік қарыз кепілділігімен,республикалық бюджеттің талаптары мен міндеттерін бақылау.
Қазынашылық комитетінің қызметі бірнеше қызметкерлермен атқарылады.Олар:26 ұлт өкілінен 4044 жұмыскерлерді құрайды.
Бүгінде қазынашылық 16 облыстан Астана және Алматы қалаларының қазынашылық департаменті,187 аудандық және қалалық жеке және орталық аппараттан тұрады.Қазынашылық комитетінің орталық аппараты құрамына 14 басқаруды кіргізеді.Қазынашылық комитеті органы қағидаларының бірі кадрларының құрамы жас және тәжірибелі мамандардан тұрады.Орта жұмыскерлердің жасы 34 жас шамасында 80 пайыз жұмыскер жоғары білімімен.Жылдан жылға қызметкерлердің құрамы жақсаруда.Қазіргі кезде қазынашылықтың 370-жұмыскері жоғарғы оқу орнында білім алуда.
Бүгінгі таңда қазынашылық органның территориялық жұмысымен байланысты бүкіл аудандардың өмірлік беделі дамуда.Әр облыстың қазынашылық департаменті-бұл өз алдына бір ұжым,өзінің проблемаларымен және тапсырмаларымен оларды анықтайтын облыстық тұрғындарын әлеуметтік базасын функциялау есебін қарастырады.Қазіргі кезде қазынашылық органы 15000 мемлекеттік мекемелерге республикалық және жергілікті бюджетке қызмет көрсеті.
1995 жылы Ақмола қаласына жоғарғы және орталық мемлекттік органдар жұмысы көшіріле бастады.Жас және жаңа астанаға қаржы министлігі де ауысты.
1997 жылы желтоқсанда Алматы қаласынан Ақмола қаласына қазынашылық комитетінің жұмыскерлері 48 маман жіберілді.Қазынашылық департаменті бұрынғы «Каздорпроект»институттық ғимаратына орналастырылды.1999 жылы желтоқсанда қазынашылық комитеті жаңа ғимаратқа «Министрлер үйіне» көшірілді,көшірілген жұмыскерлерге пәтерлер беріп қамтамасыз етілді.
2004 жылы қаңтар айында Қазақстан Республикасының қазынашылық басқармасының құрылғанына он жыл толды.
Қазынашылық комитетінің жүйесін бюджеттік реформалау қажет болды.Бұған Қазақстан Республикасының Үкіметі халықаралық келіссөз,жүргізіп зайым алу мүмкн қарастырды 1996 жылы Халықаралық «Реконструкции и Розвития»банкісімен келісімге қол қойылды, ол мынадай қаражаттар бөлді компютермен жабдықтау оргтехника, спутниктік антеналар және тағы басқалар қазіргі заман қүрылғылары.
Осы праграмманың нәтижесінде жаңа қазынашылық жүйесі ORACLE құрылды.
Жаңа қазынашылық жүйесі Қазақстан Республикасының Нармативтік құқықтық базасына сәйкес жұмыс жасалынды,Үкіметпен және жергілікті атқарушы оргондар мақсаты шығынының бюджеттік қаражатын қамтамасыз етуге жауапты.
Жүйе функциональдық моделді негізгі кітапты кіргізді,Басқармаға түскен бюджет,Қазынашылықты қаржыландыру берілу руқсат етілді. Жергілікті басқару, Басқару және бақылау міндеттері,төлем басқару, Интерфейс және қазынашылық арасындағы төлем жүйесі, актикті есеп,мемлекеттік есеп қарыз және несиелері, кепілдендірілген мемлнкеттік қарыз.2004 жылы Қазынашылық ақпараттқ жүйесі республиканың барлық территориаларына таралды. Қазіргі татда көптеген ғалымдармойындайды. Қазақстанда ТМД елдеріндей жаңартылғанинтегралды ақпараттқ жүйесі қазынашылығы құрылған. Қазақстан Республикасы 2030 жылғы даму стратегиясына сәйкес, интегралды ақпараттық жүйе қазынашылығы салық және басқа төлем бюджетін қамтамасыз етуге жолданған. Бюджеттік шығындарды өтеу, Қазақстан Республикалық үкіметі мен басқаруы және жергілікті атқарушы оргондар қаржыландыру рисурстарынмен және мемлекеттік бюджеттің орындалуын.
Басқаша айтқанда интегралды жүйе қазынашылығының негізгі мақлаты, елбасының айтқан жарлығымен жолданған мемлекеттік қаржыландыруды басқаруға жолданған. Қазынашылық осы уақыт аралығында қаржылық инстетуты өзін қаркынды дамумен көрінеді. 2005 жылы қазан айынды Hewlеtt-Packard компаниасымен ТМД елдерінің Қазынашылық комитетіне дүниежүзілік компютерлерінің фонды атынан медаль және сертификат берді.
Халықаралық программа The ComputerswordHonops компаниасы «Поиск новых героев»интегралды ақпаратты жүйе қазынашылығы бүгінгі таңда қазынашылық оргондар алдында тапсырма интегралды ақпараттық жүйе қазынашылығы нармативті акт бойынша бюджеттің орындалуы «Электронного Минфина»,жүйесін құруға қатысу және де мероприатиалық шегінде «Электронного правительства»құру.
- Республикалық бюджет бойынша төлеуге берілетін шоттарды енгізу бөлімінің ережесі, жұмысты ұйымдастыруы және құқығы.
1.Жалпы ережелер.
Республиклық бюджет бойынша төлеуге берілетін шоттарды енгізу бөлімі Алматы қаласы қаласы бойынша қазынашылық департаменті төлеуге берілетін шоттарды енгізу Басқарушылықтың құрылымдылық бөлімі болып табылады.
Өзінің жұмысында бөлім Қазақстан Республикасының конституциясының,
Қазақстан Республикасының бюджеттік кодексін,Президентінің,Үкімінің актілерін қаржы министрлігінің бұйрықтарын және қазынашылық комитетінің тағы да басқа заңдылық нормативтік актілерін және Алматы қаласы Қазынашылық Департаментінің төлем шоттарын енгізу басқармасының ережесін басқа алады.
2.Республикалык бюджет бойынша төлеуге берілетін шоттарды енгізу бөлімнің ережесі, жұмысты ұйымдастыру құқығы.
2.1 Бөлімнің негізгі міндеттері,функциялары мен құқықтары.
Республикалық бюджеттен қаржылануын мемлекеттік мекемелерден түскен төлем шотын атқаруға қабылдап,шығындар категориясы бойынша тізілім негізінде өңдеп Қ.И.А.Ж жүйесіне енгізеді.
Республикалық бюджетін қаржыландырылатын мемлекеттік мекемелерден түскен төлем шотын,бюджетті атқару бойынша қаржы процедуралық ережесінің талаптарына сәйкес бақылайды.
Экономикалық шығын сыныптамасын специфика қимасындағы республикалық бюджеттік мемлекеттік мекемелердің қаржылық шығынын мақсаты пайдалануын бақылау.
Бос қорларды тексеруді жүзеге асырады.Бекітілген жауаптар бойынша төлем шоттарын дұрыс толтыруды және тиісінше рәсімдеуді тексеру.
Еңбек ақы және басқа да мемлекеттік мекемелер қызметкерлерін басқа да ақшалай төлемдерді,шәкіртақы,зейнетақы,және әлеуметтік бөлулер,бюджетке аударылатын төлемдер,төлем шоттарын енгізу.
Өткізілетін төлемдердің Алматы қалалық басқару шартымен тіркелген келісім бойынша хабарламаны тексеру,хабарламының және номер сәйкестігі төлем мазмұнындағы «шығынды сипаттауды» төлем жағдайын,аванстық мөлшерден аспауын бақылау көрсетілген хабарламаны сақтайды,және келісім шотын енгізу.
Шарттар тіркелімін талап етпейтін,төлем мазмұны,күні және номері сәйкестілігін тексеріп,сомасын теңдігі және ақша алушының төлем енгізуінде бекіткен деректемені тексеріп төлем шотын енгізу.
Қолма-қол ақшаны төлем шотына енгізу және оқшаулау.
Төлем шоттар сомасының арнайы қаржыландыру жоспары төлемі бойынша сомадан аспаушы бағдарлай бақылау.
Республикалық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік мекеменің қолма-қол және қолма-қолсыз формадағы төлемдерін жүзеге асыру үшін тексерілген шоттарды сақтау және енгізу.
902 шот бйынша төлем құжаттарын енгізу.Атқарылмаған және дұрыс рәсімделмеген немесе басқа да қажеті бар төлем шоттарының мемлекеттік мекемеге ілеспе хат дайындау.
Мемлекеттік мекемелердең дұрыс толтырылмаған қайтарылмаған төлем шоттарына арнайы журналға хаттарды тіркеуді жузеге асыру.
Ақша алушының деректері тапсырыс бойынша ақша алушының.Анықтамасында болмағанда немесе өзгеріс енгізілгенде ақша алушының деректемелерін тапсырысқа қалыптастырады. № 2 картотекасын жүргізу, мемлекеттік мекеменің инскассалық өнімінің атқарылуы, атқару құжаттарын қадағалау және есепке алу мемлекеттік мекеменің оқшауланған және оқшауланбаған шоттарын бақылауды жүзеге асыру.
2.2 Жұмысты ұйымдастыру.
Бөлімге жүктелген міндеттер мен мақсаттарды орындау барысында бөлім бастығы үлкен жауапкершілік атқарады. Жүйеде жұмыс істеу кезінде ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.
Бөлім бастығы, бөлімнің атқарған жұмыс жоспарын құрайды. Маманға жүктелген міндетті есепкеала отырып, жұмысты ұйымдастырады.
Құжаттардың орындалуын растайтын және орындалатын тәртіпке байланысты бөлімге жүктелген бөлім функциясының міндеттеріне жауапты құжаттарды бөлім жұмысшылары толтырады. Бөлім жұмысшылары заңға сәйкес шағын операцияларын жүргізуде мемлекеттік құпияларды жариялауға және жауапкершілікке тартылады. Еңбекті ұйымдастырудың ережесін және тәртібін сақтайды.
4 Құқығы.
Бөлім келесі құқықтарды орындайды:
Бөлімге тапсырылған функцияларды атқарады, құжаттар мен мәліметтерді бекітілген тәртіппен қабылдайды. Құжаттардың рәсімдеу ережесін сақтауды талап етуге.
Құжаттардың талабын бұзған жағдайда, құжаттарды қайта жасап әкелуге үшін қайтаруға.
Бөлімге байланысты функциялардың жұмысының жетілдірілуі туралы ұсыныстар білдіруіне жұмыс істеуде арнайы жағдай талап етуге.
3.Мемлекеттік мекемелердің міндеттемелерді қойылатын талаптар.
3.1 Азаматтық-құқықтық мәмілелерді тексеру үшін мемлекеттік мекемелер беретін құжаттардың тізбесі.
Мемлекеттік мекеменің шарт жасасуы Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
Мемлекеттік мекеме шарт жасасқан кезде Қазақстан Рспубликасының заңнамасының талаптарын сақтауды, сондай-ақ шарттағы деректердің растығын қамтамасыз етеді және оларды сақтамауына олардың сәйкес келуіне жауап береді.
Мемлекеттік мекемелер шартты ағымдағы қаржы жолынан аспайтын мерзімге жасаса алады.
Мынадай;
Мемлекеттік мекеме Қазақстан Республикасының Парламенті бекіткен үкіметтік сыртқы қарыз бойынша немесе байланысты граттар бойынша келісім шеңберінде шарт жасасқан ,
Мемлекеттік мекеме бюджеттік даму бағдарламаларын іске асыру шеңберіне шарттар жасасқан;
Мемлекеттік мекемк автакөлік құралдарын иеленушілердің азаматтық құқықтық жауапкершілігін сақтандыруға және мерзімді баспасөзді сатып алуға арналған шарттарды жасасқан жағдайларда қолданылу мерзімі ағымдағы қаржы жылынан асып кететін шартты жасауға жол беріледі.
Қолданылу мерзімі ағымдағы қаржы жылынан асып кететін шартта жалпы сомманы тиісті қаржы жылдары бойынша шартты түрде бөлеп отырып оны және тиісті қаржы жылдары (тауарларды жеткізуді,қызмет көрсетуді)болжалды көлемі және түрлерін көрсет отырып жазады.Шарттың жалпы сомасы,жылдар бойынша оның бөлінуі және жұмыстарды орындаудың көлемі өзгерген кезде оларды түзету қосымша келісімдерді жасау жолымен жүзеге асырылады.
Мемлекеттік мекеме бір бюджеттік бағдарлама шеңберінде рұқсаттың пайдаланылмаған қалдығы шегіндегі сомаға шарт жасасады.
Мемлекттік мекеме ақша алыуының беруімен шығыстардың экономикалық сыныптамасының бірнеше ерекшеліктері бойынша шарт жасасқан жағдайда шартты жалпы соманы шығыстардың бюджеттік сыныптамасының әрбір коды бойынша бөле отырып көрсетеді.
Шығыстардың бюджеттің сыныптамасының әрбір коды бойынша шығыстардың экономикалық сыныптамасы мынадай:
«Тамақ өнімдерін сатып алу»,
«Дәрі-дәрмектер және өзгеде медициналық мақсаттағы құралдар сатып алу»,
«Зат түріндегі мүліктік заттарды және басқа нысандық және арнайы киім-кешектерді сатып алу,тігу және жөндеу»,
«Ерекше жабдықтар мен материалдар сатып алу»,
«Өзге де тауарлар сатып алу»,
«Негізгі құралдарға жататын тауарлар сатып алу»,
«Үй-жайлар,ғимараттар мен құрылыстар сатып алу» ерекшеліктері үшін ағымдағы қаржы жылына арналған шарт сомасын 50 пайызынан аспайтын мөлшерде аванстық төлем жасауға жол беріледі.
Шығыстардың экономикалық сыныптамасының «Өзгеде қызыметтер мен жұмыстар» ерекшелігі бойынша аванстық төлемге ағымдағы қаржы жыылына арналған шарт сомасы мынадай:
Ауруды шетелде емдеуді көздейтін шығыстарды төлеу үшін 70 пайыздан;
Алғашқы медициналық-санитарлық көмек көрсететін ұйымдардың ауылда қызмет көрсететін көздейтін шығыстарды төлеу үшін 50 пайыздан;
Осы тармақта көзделген шығыстардың тізбесіне енбейтін шығыстарды төлеу үшін 70 пайыздан;
Шығыстардың экономикалық сыныптамасының ″Жылытқаны үшін ақы төлеу″ ерекшелігі бойынша аванстық (алдан ала) төлемге ағымдағы қаржы жылына арналған шарт сомасының 30 пайызынан аспайтын мөлшерде тек отын сатып алуға ғана рұқсат етіледі.
Шығыстардың экономикалық сыныптамасының ″Мемлекеттік-әлеуметтік тапсырыс шеңберіндегі қызметтерді төлеу ″ ерекшелігі бойынша төлемге үкіметтік емес ұйымдар мемлекеттік әлеуметтік тапсырысты орындағант кезде оларға ғана ағымдағы қаржы жылына арналған шарт сомасының 50 пайызынан аспайтын мөлшерде рұқсат етіледі.
Афтокөлік құралдарынт иеленушілердің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін сақтандыру және мерзімді баспасөзді сатып алу кезінде аванстық төлемге шарт сомасының 100 пайызы мөлшерінде жол беріледі.
Шығыстардың экономикалық сыныптамасының ″коммуналдық қызметтерге ақы төлеу″, ″элетр энергиясына ақы төлеу″ ерекшеліктері бойынша авансиық төлемге рұқсат етілмейді.
Егер жалға алу шартына сәйкес депозиттук соманы төлеу туралы банк кепілділігін беру туралы талап көзделсе, шығыстардың экономикалық сыныптамасының ″үй-жайды жалдауға ақы төлеу″ ерекшелігі бойынша аванстық төлемге Қазақстан Республикасы шетелдік мекемелердің жалға алу сомасының төлеуге ғана рұқсат етіледі.
Қазақстан Републикасының Парламенті ратификацияланған үкімет сыртқы қарыз бойынша келісім шеңберіндегі шарттарды осы шартты көзделген шартты аванс беру тәртібі белгіленеді.
Аумақтық қазынашылық бөлімшесінде тіркелген шарттарға қосымша келісімдер мынадай: бюджеттік нарықтаған, түзеткен, бюджеттік бағдарламалардың паспорттарынына тиісті өзгерістер енгізген;
Сапасы, көлемдері өзгермеуі шартты және өнім берушіні таңдау үшін негіз болып табылатын басқа да шарттар кезінде бағаны кемітілуі бөлінісінне шарт сомасы кеміген;
Табиғи немесе мемлекеттік монополия субъектелірімен, сондай-ақ үлесі осындай нарықта жүз пайызға тең белгілі бір тауар нарығында басым жағдайға ие ақша алушылармен немесе бір көзден алуға баламасы болмаған кезде жасасқан шарттың сомасы өзгеоген;
Мемлекеттік сатып алу мәні болып табылмайтын тауарларды берілген рұсаттар шегінде сатып алуға арналған шарттың сомасы өзгерген;
Шарттың жалпы сомасын өзгертпей, қолданылу мерзімі ағымдағы қаржы жылынан асып кететін ағымдағы қаржы жылына арналған шарттың сомасы берілген рұқсаттар шегінде өзгерген;
Есеп айырылысу тәртібі немесе мерзімі және тараптардың деректемелері немесе тауардың мерзімі өзгерген.
Жасасқан шарттың талаптарында және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларды және тәртіппен шартты бұзған;
Өткн жылы орындалмаған және бюджет қаражатының бос қалдықтары және кепілділік берілген трансферттің пайдаланылмаған сомасы есебінен ағымдағы қаржы жылында қаржыландыруға жататын. Көрсетілген шарттардың қолданылу мерзімі ұзарту тиісті бюджет комиссиясын ұсынысы бойынша жүргізіледі, оған оң қорытынды берген кезде, бюджеттік бағдарлама әкімшісі тиісті қаулының жобасын Қазақстан Республикасының Үкіметіне немесе тиісті жергілікті атқарушы органның әкімдігіне Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен енгізеді.
Мемлекеттік мекеменің екінші деңгейіндегі банктермен және банк операцияларының жекелеген түрлерін жүзеге асыратын ұйымдар мен құқықтар қатынастары осы ережеде белгіленген талаптарды ескере отырып, Қазақстан Республикасы банк заңнамасы талаптарына сәйкес рәсімделеді. Бұл реттен жасасқан шарттар банктің мынадай:
Мемлекеттік мекеменің қызметкерлеріне төленетін жалақы сомасының басқа да ақша төлемдерін, степендияларды карт-щоттарға немесе жинақ ақы шоттарына есепке алу бойынша;
Қолма-қол ақшаны кейінен тиісті қолма-қол ақшаны бақылау шоттарына және мемлекеттік мекемелердің шоттарына есепке алу үшін мемлекеттік мекемелерден қолма-қол ақшаны қабылдау бойынша;
Осы ережеде көзделген мақсаттарда қолма-қол ақшамен қамтамасыз ету бойынша көрсететін қызметтерін төлеу бөлігінде аумақтық қазынашылық бөлімшелеріне тіркеуге жатады.
Мемлекеттік мекемелердің азаматтық-құқықтық мәмілелерін тексеру азаматтық-құқықтық мәмілені тексеруге арналған өнім негізінде жүзеге асырылады, ол мемлекеттік мекеменің шартын немесе тіркелген шартқа қосымша келісімді тіркеу үшін жасалады және аумақтық қазынашылық бөлімшесіне беріледі.
Шартты сот шешімі бойынша бұзған жағдайда мемлекеттік мекеме аумақтық қазынашылық бөлімшесіне заңды күшіне енген сот шешімінің көшірмесін қоса бере отырып, аумақтық қазынашылық бөлімшесіне тиісті хатты береді.
Азаматтық-құқықтық мәмілені тексеруге өтінімнің растығын және рәсімдеу дұрыстығы үшін жауапкершілік мемлекеттік мекемеге жүктеледі.
Азаматтық-құқықтық мәмілені тіркеуге арналған өнім шарттың түпнұсқасын қоса бере отырып аумақтық қазынашылық бөліміне берілді.
Қарыз – гран туралы келісім шеңберінде шартты тіркеу үшін азаматтық- құқықтық мәмілені тексеруге арналған өтінімді мемлекеттік мекеме осы шартты және Қазақстан Республикасы Парламенті ратификациялаған үкіметтік сыртқы қарыз жөніндегі келісімді қоса береді.
Азаматтық-құқықтық мәмілені тексеруге арналған өтінімге осы тармақта көзелген құжаттардан басқа, мелекеттік мекеме мынадай:
- Заңды тұлға болып табылатын ақша алушының мынадай құжаттары: заңды тұлғаны тіркеу туралы куәліктің нотариалды расталған көшірмесін; клиентті салық есебіне қою фактісін растайтын, салық қызметі органы берген құжаттың нотариалды расталған көшірмесін; ағымдағы шоттың номерін көсете отырып, оның бар екндігі туралы банктың анықтамасын;
- Кәсіпкерлік қызметі жүзеге асыратын жеке тұлға болып табылатын ақша алушының мынадай құжаттары: жеке басын куәландыратын құжаттың нотариалды расталған көшірмесін; ағымдағы шоттың номерін көрсете отырып, оның бар екндігі туралы банктің анықтамасын:
- Бір жолғы төлнмдерден табыс алатын жеке тұлға болып табылатын ақша алушының мынадай құжаттары: жеке басын куәландыратын құжаттың нотариалды расталған көшірмесін; клиентті салық есебіне қою фактісін растайтын, салық қызметі органы берген құжаттың нотариалды расталған көшірмесін; салым кітапшасының немесе төлем карточкасының нотариалды расталған көшірмесімен қоса береді.
Мелекеттік мекеме азаматтық-құқықтық мәмілені тексеру үшін аумақтық қазынашылық бөлімшесіне осы ережені көзделген құжатты қоса бере отырып, осы ережеге сәйкес нысан бойынша мемлекеттік мекеменің азаматтық-құқықтық мәмілесін тексеруге арналған өнімдерінің тізімін береді.
Мемлекеттік мекеме шарт жасасқан немесе Қазақстан Республикасы үкімінің шешіміне сәйкес міндеттеме қабылданған кезде мемлекеттік мекеме аумақтық қазынашылық бөлімшесіне Қазақстан Рпубликасының үкімінің тиісті шешімдерінің көшірмелерін қосымша береді.
Қолданылу мерзімі ағымдағы қаржы жылынан асып кететін шарт ағымдағы қапржы жылының сомасына аумақтық қазынашылық бөлімшесінде тіркеледі. Келесі жылдары аталған шартты тіркеу азаматтық-құқытық мәмілені тіркеуге арналған өнімінің негізінде тиісті қаржы жылының шарт сомасына жүргізіледі.
Егер шарт талаптарындатиісінше орындалмағаны үшін тұрақсыздық ацйыбын ұстау көзделген жағдайда, мемлекеттік мекеменің ақша алушымен тиісті бюджеттің кірісіне мемлекеттік мекеменің ұсталған тұрақсыздық айыбы сомасын аудару туралы қосымша келісім жасауға жол беріледі. Бұл ретте мемлеекттік мекеме екі өнім береді. Мемлеекттік мекеменің қосымша келісімді беру негізгі шарт бойынша ″түпкілікті″ деген мәртебесі бар төлемді жүргізгенге дейін жүзеге асырылады.
3.2 Ұлттық валюта төлемдері және ақша аударымдарын жүзеге асыру тәртібі.
Мемлекеттік мекемелердің төлемдрі мен ақша аударымдары қолма-қол ақшаны бақылау шоттарындағы немесе мемлекеттік мекемелер шотындағы қалдықтар шеңберінде жүргізіледі. Қолма-қрл ақшаны бақылау шоттардың және мемлекеттік мекемелер шоттарының және сәйкестендіру шоттары бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органның бұйрығымен белгіленген тәртіппен беріледі және тирісті аумақтық қазынашылық бөлімшелері мен мемлекеттік мекемелерге дейін жткізіледі.
Жеке жоспар шығыстарының бюджеттік сынптамасының тиісті коды бойынша жоспарлы тағайындау болмаған не жеткіліксіз болған жағдайда аумақтық қазынашық бөлімшесі төлемге берілетін шотты орындаусыз қайтарады.
Қолма-қол ақшаны тиісті бақұылау шоттарында ақша жеткіліксіз жағдайда аумақтық қазынашылық бөлімшесі шұғыл тәртіп пен Қазақстан Республикасының үкімінің және жергілікті атқарушы органдардың шешімдері айқындаған бюджет шығыстарының басым бағыттары бойынша төлемдер жүргізіледі, қалған төлемдер төлеуге берілетін шоттардың түсу кезектілігіне қарай жүргізіледі. Бұл ретте, ҚБАЖ-ға енгізілген төлеуге берілетін шотты орындау үшін оның жұмыс мерзімі ішінде жергілікті сомада ақша болмаған немесе жеткіліксіз болған жағдайда төлеуге берілетін шоттар мемлекеттік мекемеге орындалмастан қайтарылады.
БҚШ-дан ақшаны есептен шығару бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті орган ҚР ҰБ белгіленген тәртіп пен төлем жүйелері арқылы жіберілген электрондық төлем құжаттары негізінде жүргізіледі.
Аумақтық қазынашылық бөлімшесі мемлекеттік мекемелерден төлеуге берілген шотты қабылдауды аумақтық қазынашылық бөлімшесінің басшы бекіткен және мемлекеттік мекемеге жеткізілген мемлекеттік мекемелерге қызмет көрсету кестесіне сәйкес жергілікті уақыт бойынша сағат 16.00-ге дейін жүзеге асырады. Бұл ретте, банк кассасынан чек бойынша қолма-қол ақшаны алуға арналған құжаттар жергілікті уақыт бойынша 13.00-ге дейін қабылданады.
Мемлекеттік мекеме:
Мемлекеттік мекемелерге қызмет көрсетуінің сақталуы:
Төлеуге берілетін шоттардың дұрыс толтырылуын және көсетілген деректемелерін растылығын:
Төлеуге берілетін шоттарды беру негізділігі.
Осы ережеде көзделген жағдайларда төлеуге берілетін шоттармен бірге ұсынылатын құжаттарда көсетілген деректемердің растылығын қамтамасыз етеді.
Қолма-қол емес және қолма-қол ақша түрінде төлемдер мен ақша аударуды мыналардың:
Бюджет қаражаты ;
Мемлекеттік мекемелер өздерінің билігіне қалатын тауарларды сатудан түсетін ақша;
Жеке немесе заңды тұлға оны қайтарып алу шартымен мемлекеттік мекемелерге беретін ақша;
Демеушілік және қайырымдылық көмектен түсетін түсімдер есебінен жүзеге асыру;
Мемлекеттік мекеменің төлеуге берілетін шоттарды қалыптастыруын және аумақтық қазынашылық бөлімінің жүргізуін;
Аумақтық қазынашылық бөлімшесінде тіркеуге берілетін шарт нысанындағы аумақтық құқықтық мәмілелер бойынша мемлекеттік мекемелерге өнімді беру және аумақтық қазынашылық бөлімшесінде хабарламаны қалыптастыруды қамтиды.
Мемлекеттік мекеме аумақтық қазынашылық бөлімшелеріне төлеуге берілетін шотты ұсынғанға дейін оны төлеуге берілетін шоттарды тексеру журналына тіркейді. Төлеуге берілетін шоттарды тіркеу журналы журналдағы беттердің жалпы саны көрсете отырып, нөмірленген, тігілген және елтаңба қойылған және мемлекеттік мекеме басшысының немесе өзі өкілеттік берген тұлғаның қолымен расталған осы ережеге сәйкес нысан бойынша жүргізіледі. Төлеуге берілетін шоттарды тіркеу жуыналындығы жазу төлеуге берілетін шоттарды қалыптастыру шамасына қарай хроногиалық тәртіпте жүргізіледі. Бұл ретте, төлеуге берілетін шотта көрсетілген күн төлеуге берілетін шоттарды тіркеу журналында көрсетілген тіркеу күніне сәйкес келуі тиіс. Төлеуге берілетін журналында агымдағы қаржы жылы анықталғанда бос беттер болған кезде келесі жылғы жазулар үшін пайдалануға болады.
Мемлекеттік мекеме төлемдерді және ақша аударымдарын үшін қазынашылық аумақтық бөлімшелеріне осы ережеге сәйкес төлеуге берілетін шоттардың тізілімін,осы көзделген құжаттардың қосымшаларын қоса бере отырып, төлеуге берілетін шоттарды ұсынады.
Төлеуге берілетін шоттаржәне төлеуге берілетін шоттар тізілімі аумақтық қазынашылық бөлімшесіне екі данада ұсынылады.
Төлеуге берілетін шоттардың тізіміне мемлекеттік мекеме аумақтық қазынашылық бөлімшесіне ұсынатын барлық төлеуге берілетін шоттар, және осы ережеде көзделген жағдайлады төлеуге берілетін шоттарға қоса беретін құжаттар көрсетіледі.
Аумақтық қазынашылық бөлімшелерінің жауапты орындаушысы төлеуге берілген шоттары және оларға қоса берген төлеуге берілетін шоттардың тізімін екі данада қабылдайды, оларды белгіленген талаптарға сәйкес тексереді. Төлеуге берілетін шоттар тізіміне қоса берілген құжаттар санының төлеуге берілген шоттар тізімінде көрсетілгн олардың санына және белгіленген талаптарға сәйкес келген кезде тізілімнің екі данасына қолтаңбасын, күнін және мөртаңбасын қояды. Төлеуге берілетін шоттар тізілімінің қолы қойылган және мөрленген данасы мемлекеттік мекемегк қайтарылады, тлеуге берілетін шоттары мен оларға құжаттары қоса берілген төлеуге берілген шоттар тізілімінің екінші данасы аумақтық қала бөлімшесінде одан әрі орындалу үшін қалады.
Шарт жасаспай, тек осы тармақта көрсетілген құжаттардан басқа тауарларды сатып алу кезінде мемлекеттік орган ақша алушының мынадый болып табылатын құжаттарды:
- заңды тұлға болып табылатын ақша алушының иынадай құжаттары;
заңды тұлғаны тіркеу туралы куәліктің нотариалды расталған көшірмесін;
клиентті салық есебіне қою фактісін растайтын, салық қызыметі органы берген құжаттың нотариалдық расталған көшірмесі;
ағымдағы шоттың нөмерін көрсете отырып, оның бар екені туралы банктің анықтамасы;
- кәсіпкерлік қызыметін жүзеге асыратын жеке тұлға;
өзін растайтын берген органы құжаттың нотариалдық расталған көшірмесі;
салық қызыметі берген клиенттің салық есептігі фактісін растайтын құжаттың нотариалдық расталған көшірмесі;
жеке сәйкестендіру кодын көрсете отырып, ағымдағы шоттың болуы туралы банк анықтамасы;
- біржолғы төлемдерден алатын жеке тұлға;
өзін растайтын құжаттың нотариалдық расталған көшірмесі;
салық қызыметі органы берген клиенттің салық есептігі фактісін растайтын құжаттың нотариалды растайтын көшірмесі;
ақша салымшысының кітапшасы немесе төлем карточкасының нотариалды расталған көшірмелері ұсынылады.
Төлем жүргізілгеннен кеиін төлеуге берілетін шоттың және «Мемлекеттік мекемелердің төлемдерін жүргізу жөніндегі күнделікті көшірмелері» нысаны бойынша қалыптастырылған есептің екінші данасы төлем жүргізілген күнін көрсете отырып, қазынашылык аумақтық бөлімшелері жауапты орындаушының қолымен және мөрімен растайды және оны ақша алушының құжатымен бірге мемлекеттік мекемеге беріледі.
Еңбек ақы бойынша аванстық төлемдерді жүргізу ерекше жасалады, онда төлеуге берілетін шоттар төлемнің «ағымдағы» мәртебесі,ал ағымдағы қаржы жылының түпкілікті сомасын төлеуге берілетін шотты жүргізу кезінде «түпкілікті» мәртбесі көрсетіледі.
Төлеуге берілетін шоттарды төлем мәртебесі мемлекеттік мекемелерге арналған демеушілік және қайырымдылық көмекпен түсетін түсімдер бойынша қолма-қол ақшаны бақылау шотынан төлемдер мен ақшаны аударуды жүргізген кезде, олар бірінші талап ету бойынша немесе қандай-да бір мерзімнен кейін толық немесе бөліктермен, алдын ала келісілген үстемақымен немесе онсыз, тікелеі жеке немесе заңды тұлғалар немесе тиісті республикалық немесе жергілікті бюджеттерге берілуі тиістігіне қарамай атаулы мәнде оларды қайтарымдв шартты мемлекеттік мекемеге жеке немесе заңды тұлға беретін.
Төлеуге беріллетін шотта:
Болжалғы салықтар мен бюджетке төленетін басқада міндетті төлемдердің сомасын төлеуді қоспағанда, салықты және бюджетке төленетін басқа міндетті төлемдерді төлеу;
3.3 Мемлекеттік мекемелердің қызыметкерлеріне еңбекақы мен басқа ақша төлемдерін, жеке тұлғаларға міндетті зейнетақы жарналарын және әлеуметтік аударымдарды, стипендияларды төлеу тәртібі.
Мемлекеттік мекеменің қызметкерлеріне барлық төлемдер қолма-қол емес нысанда жүзеге асырылады, бұл ретте мемлекеттік мекемелердің қызыметкерлеріне жалақы мен басқада ақшалай төлемдерді, сондай-ақ жеке тұлғларға стипендиялар, төлемдер төөлеу олардың сомасын ақша алушының таңдауы бойынша банкте ашылған карт-шоттарға немесе жинақ ақша шотына есептеу жолымен жүзеге асырылады. Бұл ретте мемлекеттік мекемелердің қызыметкерлеріне жалақы мен бсқа да ақшалай төлемдері, сондай-ақ жеке тұлғаларға стипндиялар,төлемдер төлеу мынадай жағдайларда:
Төлем карточкасын дайындау;
Төлем карточкасын дайындау кезеңінде төлем карточкасының әрекет ету мерзімі өткен немесе оны жоғалтқан;
Банк жоқ болған немесе мемлекттік мекеменің орналасқан орнынан шалғай болған;
Сайлау комиссиялары мүшелерінің,консультанттардың,сарапшылардың,сараптамалық лингвистикалық комиссия мүшелерінің және Қазақстан Республикасының сайлау жөніндегі заңнамасына сәйкес сайлауды өткізуге қатысатын басқа тұлғалардың,сондай-ақ Қазақстан Республикасының сайлау жөніндегі заңнамасында көзделген жалақыны өтеу үшін олардың негізгі жұмыс орны бойынша мәслихат кандидаттарының,депутаттарының карт-шоты немесе жинақ ақша шоты болмаған жағдайда мемлекеттік мекеменің кассасы арқылы жүзеге асырылады.
Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері бойынша төлем карточкаларына қызмет көрсету пункттері және құрылғылары болмаған кезде қолма-қол ақшаны тізбесін жіне мөлшерін бюджетті ақару жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын шығыстардың экономикалық сыныптамасының ерекшеліктері бойынша аумақтық қазынашылық бөлімшесінің чектері бойынша алуға жол беріледі.
Ақша алушы банкпен осы ережеге сәйкес нысан бойынша жеке тұлғаның жинақ ақша шоты шартын немесе қосымшаға сәйкес нысан бойынша мемлекеттік мекеменің қызметкеріне банк карточкасын беру және оған қызмет көрсету туралы шартты дербес жасасады.
Ақша алушы мемлекеттік мекемеге банкте ашылған салымдар бойынша карт-шоттың немесе жинақ ақша шотының нөмірін,салым шартының нөмірі мен күнін және банк деректемелерін көрсете отырып,ақша төлемінің тиесілі сомасын аударуға өтініш берді.
Мемлекеттік мекеме ақша алушылар салым шартын жасасқан әрбір банкпен осы ережеге қосымшаға сәйкес нысан бойынша банктік қызмет көрсету шартын жасасады және оларға қолтаңбалар мен мөртаңбалары үлгілері бар құжатты береді.
Қолтаңбалар мен мөртаңбалар үлгілері бар құжатты мемлекеттік мекеме ҚР ҰБ белгіленген нысан бойынша және тәртіппен береді.
Мемлекеттік мекемелер жалақыны төлеуге арналған төлеуге берілетін шоттарды есептіден кейінгі айдың бесінші күніне дейін,ал ағымдағы қаржы жылының соңғы айында жиырмасыншы күніне дейін қазынашылық аумақтық органдарға береді.
Аумақтық қазынашылық бөлімшесіне жалақыны төлеуге арналған төлеуге берілетін шоттарды ұсынуды мемлекеттік мекем мемлекеттік мекеме басшының бұйрығымен белгіленетін оларды төлеу мерзіміне және кезеңділігіне сәйкес жүзеге асырады . Еңбекақыны төлеу мерзімі мн кезеңіндегі аумақтық қазынашылық бөлімшесі мемлекеттік мекемелерге қызымет көрсету кестесін әзірлеу кезінде ескеруі тиіс.
Мемлекеттік мекемелердің қызыметкерлеріне жалақы және басқа да ақшалай төлемдерді, сондай-ақ жеке тұлғаларға стипендиаларды, төлемдерді олардың карт-шоттаына немесе салымдар, міндетті зейнетақы жарнамалы және әлеуметтік аударымдар бойынша банкте ашылған жинақ ақша шоттарына аудару жөніндегі төлемдері жүргізу үшін төлеуге берілетін шоттармен бірге мемлекеттік мекеме аумақтық қазынашылық бөлімшесіне ҚБЕО богілеген форматта электронды тасығышта береді.
Ммелекеттік мекемелердің қызметтеріне жалақы мен басқа да ақшалай төлемдерді, жеке тұлғаларға стипендияларды, төлемдерді кар-шоттарға немесе міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аудармаларды ақша алушылардың жинақ ақша шоттарына аудару жөніндегі төлемдерді жүргізгеннен кейін аумақтық қазынашылық бөлімшесінің жауапты орындаушысы нысан бойынша ақша алушылардың тиісті шоттарына жүргізілген төлемдер бойынша үзінді көшірме қалыптастырады. Үзінді көшірме операциялық күн жабылғаннан кейін қалыптастырылады. Үзінді көшірменің әрбір беті төлемжүргізу күнін көрсете отырып, жауапты орындаушының қолымен және мөртабанымен расталады және осы ереженің көзделген құжаттармен бірге мемлекеттік мекемеге беріледі.
Үзінді көшірмелер мемлекеттік мекеме олардың негізінде ақша алушылардың тізімін және тиісінше ақша алушылардың карт-шоттарға немесе жинақ ақша шоттарына, жинақтаушы зейнетақы қорларына, Мемлекеттік-әлеуметтік сақтандыру қорына аударылған соманы мемлекеттік мекемелердің қызметкерлеріне жалақы және басқа да ақшалай төлемдер, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар, жеке тұлғаларға стипендиялар, төлемдер бойынша бастапқы құжаттардың деректермен жолма-жол салыстырып тексеруді жүзеге асыратын құжаттар болып табылады. Үзінді көшірмелерді алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде үзінді көшірмелер деректерінің бастапқы құжаттардың деректерімен сәйкес келмеуі болған кезде мемлекеттік мекеме есептеген және аударылған сома бойынша алшақтық туралы ақпаратты бере отырып, аумақтық қазынашылық органына түсінік алу үшін жазбаша өтініш жасайды. Үзінді көшірмелерді мемлекеттік мекеме мемлекеттік мекемелердің қызметкерлеріне жалақы және басқа ақшалай төлемдер, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар, жеке тұлғаларға стипендиялар, төлемдер бойынша бастапқы құжаттармен біргк тігеді және олар Қазақстан Республикасының заңнамасында белгілеген мерзімге сақталады.
Аумақтық қазынашылық бөлімшесі банкпен қосымша Қазақстан Республикасының банк заңнамасына сәйкес чекткрді пайдалану туралы шарт жасасады.
Чек кітапшалары банкте мемлекеттік мекемелердің ақшасы есебінен аумақтық қазынашылық бөлімшесі арқылы сатып алынады және мемлекеттік мекеменің басшысы немесе өкілеттік берген тұлғаның сенімхаты негізінде қол қою арқылы мемлекеттік мекеменің уәкілетті тұлғасына беріледі.
Банк чектер бойынша мЕмелекеттік мекемеге берілген ақшаны есепке алуды жүргізу үшін республикалық бюджеттің есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелер үшін жеке тиісті баланс шотында банк ішілік шоттар ашады.
Банкте ашылған банкішілік шоттардың ерекшелігі әрбір операциялық күннің аяғында банкішілік шоттардың қалдықтары нөл болуы тиіс.
Мемлекеттік мекемелер банк кассасынан қолма-қол ақша алуына аумақтық қазынашылық бөлімшесі банкке қолдар мен мөртаңбалардың үлгілері бар құжатта екі данада банкке береді. Қолдар мен мөртаңбаның үлгілері бар құжат Қазақстан Республикасының Ұлттық банкі белгіленген нысан бойынша және тәртіппен рәсімделеді.
Мемлекеттік мекемелер чектер бойынша қолма-қол ақша алғанға дейін бір жұмыс күні бұрын аумақтық қазынашылық бөлімшесіне осы ережеге сәйкес нысан бойынша банкте алған қолма-қол ақшаны қалпына келтіруге арналған төлеуге берілетін шотты, банк қызметтеріне төлемді, чекті, қолма-қол ақша алуға арналған өнімді қоса бере отырып, төлеуге берілетін шоттардың тізімін береді.
Төлеуге берілетін шоттар шығыстардың экономикалық сыныптамасының әрбір ерекшелігі бойынша жеке беріледі.
Чек мемлекеттік мекменің лауазымды тұлғасына және банктің кассасынан қолма-қол ақша алуға арналған төлеуге берілетін шоттардың жалпы сомасына рәсімделеді. Чек мемлекеттік мекеменің қолдарынсыз және мөртаңбандырынсыз беріледі.
Аумақтық қазынашылық бөлімшелерінің лауазымды тұлғалары және елтаңбалы мөрдің таңбасымен бекітілген мемлекеттік мекемелердің чектері кассалық қызмет көрсетуге арналған шартта берілген мерзімде банкке беріледі. Чектер банкке осы ережеге сәйкес мелекеттік мекемелердің қолма-қол ақшаны алуға арналған чектердің тізімімен бірге республиткалық бюджет есебінен ұсталатын мемлекеттік мекемелер бойынша жеке және жергілікті бюджеттердің есебінен ұсталатын мемлекуеттік мекемелер бойынша жеке беріледі.
Қолма-қол ақшаны беруді банк мемлекеттік мекемелердің қолма-қол ақша алуға арналған чектердің тізімі және атына чек мелекеттік мекеменің уәкілеті тұлғаға тікелей чек түскенен кейін келесі жұмыс күніне банк жүргізеді.
Банк кассалық қызмет көрсетуге арналған шартта белгіленген мерзімде аумақтық қазынашылық бөлімшесіне осы ережеге сәйкес нысанда төленген чектердің тізімі беріледі.
Аумақтық қазынашылық бөлімшесінде тіркелген шарт
талаптарына сәйкес төлемдерді жүргізуге арналған төлеуге берілетін шоттарды беру және орындау тәртібі.
Аумақтық қазынашылық бөлімшесінде тіркелген шарт талаптарына сәйкес төлемдерді жүргізу үшін мемлекеттік мекеме төлеуге берілетін шоттардың тізілімін, төлеуге берілетін шоттарды және:
«түпкілікті» мәртебесі бар төлеуге берілетін шотты беру кезінде хабарлама;
Осы ережеге сәйкес нысан бойынша бірлесіп қаржыландыру қаражатын немесе байланысты гранттар қаражаттар жұмсау кезінде үкіметтік сыртқы қарыздар немесе байланысты гранттар бойынша бірлесіп қаржыландыру қаражатын алуға өтінім береді.
Аванстық төлемді жүргізу үшін мелекеттік мекеме төлеуге берілетін шоттардың тізілімін және төлеуге берілетін шоттарды береді. Шарт сомасының 100 пайыз мөлшерінде аванстық төлемді жүргізу үшін төлеуге берілетін шот «түпкілікті» мәртебесімен хабарлама жсамай беріледі.
Аванстық төлем сомасын өтеу ағымдағы қаржы жылына мемлекеттік мекме жасаған азаматтық құқықтық мәміле шарттарында көзделген тауарларды жеткізу көлемдерімен және оларды жеткізу құжаттарымен қаржы жылының ішінде расталады.
Тауарларға келесі ақы төлеу тауарларды жеткізуге арналған шартта анықталған және ағымдағы қаржы жылының соңына дейін алдын ала ақы төлеу сомасын алынған жеткізулер көлемімен растауды қамтамасыз ету үшін келесі ақы төлеудің мөлшерін белгілейтін тәртіпке сәйкес жүргізіледі.
Егер шарт бойынша алушының жауапкершілік тәуекелі сақтандырылса онда мемлекеттік мекеменің ақша алушының дәрменсіздігіне байланысты онымен шарт бұзу қажеттілігі болған кезде аванстық төлем сомасының қалдығын немесе барлық сомасын қайтаруды жасақтандырушы заңды тұлға жүзеге асырады.
Мен осы өндірістік тәжірибеніқорта келе, оқу процессінде алған білімімді тәжірибе негізінде танысып бекіту. Өндірістік есебінің мақаты- мекеменің ұйымдастырушылық экономикалық сипаттамасын, соның ішінде даму тариқын , қазынашылықтың басты қаржы көрсеткіштерімен, және тұлғаларымен, заңды тұлғаларға көрсетілген қызыметтерін және басқару және ұйымдастыру құрылымын анықтап білдім.
Өндірістік тәжірибе кезінде Қазақстан Республикасының Алматы қалалық қазынашылық департаментінің бөімдерімен таныстып және олардың мемлекеттік мекемелерге қаржы бөлу процестеріне қарап таныстым.
Жалпы жоғары да айтып өткендей, қортындылай келсем:
Бүгінгі күні Алматы қаласы Қазынашылық департаментінің жұмыстарымен танысып, яғни өзіме қажетті материалдар жинадым.
Өндірістік тәжірибе өту уақытында өзіме баіланысты жұмыс жасауыма өптеген пайдалы ақпараттар мен материалдар қосымшада көрсетілген.
Пайдаланылған Әдебиеттер:
- Қазақстан Республикасы Үкімінің қаулысы.
- Қазақстан Республикасы Призидентінің жолдауы 2008 жыл.
(Жаңа әлемдегі жаңа Қазақстан)
- Қазақстан Республикасы Президентінің «Банктер және банктік қызымет туралы» заңы.
- Екінші денгейдегі банктерді Халық аралық стандатқа көшіру туралы тәртібі туралы ереже.
- 12 Желтоқсан 1996 жылғы № 292 Ұлыттық банк жаршысы №6, 1997 жыл.
Алматы қаласы бойынша Қазынашылық Департаментінің бастығы. |
Басшы орынбасары.
|
Мемлекеттік қаржыны орындау басқармасы. |
Кадырлық және заң Басқармасы. |
Құжаттарды қабылдау басқармасы. |
Шарттарды тіркеу басқармасы. |
Ішкі адменстратырлық Басқармасы. |
Іштей тексеру басқармасы. |
Төлем шоттарын тексеру Басқармасы. |
Төлем шоттарды орындау Басқармасы. |