Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
Экономика және бизнес факультеті
«Қаржы» кафедрасы
ЕСЕП БЕРУ
(Өндірістік немесе дипломдық практиканың материалдары бойынша)
Орындаған:«Қаржы»
мамандығының 4 курс
студенті: Медағұлова А.
Алматы 2010 жы
Мазмұны
Кіріспе————————————————————— 3
1.«Delta Bank» АҚ қызметінің жалпы сипаттамасы———5
- «Delta Bank» АҚ қаржылық жағдайын талдау————32
- Халықтың банктік қызметтерге сұранысын зерделеу
және нарықты сегменттеу—————————————- 48
- «Delta Bank» АҚ операциондық бөлімінің қызметін талдау
Қорытынды———————————————————- 52
Кіріспе
Соңғы жылдары Қазақстанда нарық экономикасының инфрақұрылымы және оған тән механизмдердің қалыптасуы жүзеге асуда. Ерекше көңілді бәсекелестіктің дамуымен байланысты сұраныс пен ұсыным механизмі аудартады. Несиелік қатынастар ұйымдарының жаңа нысандарының пайда болуы, қаржылық несиелік институттардың ауыспалы экономикалық жағдайға біртіндеп бейімделуі банк жүйесін қайта ұйымдастыру үрдістерін талдауды және қаржы несие қатынастарындағы болып жатқан өзгерістерді зерттеуді талап етеді. Банк жүйесін реформалау, коммерциялық банктің тиімді жүйесін қалыптастыру республикамыздағы нарық қатынастарын дамытудың маңызды бөлшегі болып табылады. Қазақстанның экономикалық дамуының қазіргі сатысы банктерге қаржы нарығының түрлі құралдарын меңгере отырып, өз қызметін әртараптандыруға лаждайды. Банк жүйесі ішінде, сонымен қатар халыққа банктік өнімдер мен қызметтердің әр түрлі спектрін ұсынатын, ақша салымдарын қызықтыру саласындағы түрлі инвестициялық қаржылық компаниялар ішінде, банктер мен сақтандыру және зейнетақы қорларын ұсынатын банктік емес ұйымдардың арасында бәсекелестік бір уақытта күшеюде. Әлемдік тәжірибе көрсетіп отырғандай, мұндай қиын жағдайларда өз нарық сегментін тапқан, клиенттердің сұрау салуларына бейімделе алған банктер ғана алға жылжи алады.
Қазақстан Республикасының банк секторы ішіндегі бәсекелестіктің дамуы банк қызметтерінің дифференциациясына сәйкес түрлі параметрлері бар белгілі бір банк өнімі немесе қызметімен байланысты. Дамыған бәсекелестік банктерге жарнамаға шығындарды көбейтетуге, банк имиджін қолдауға қосымша қаражат шығаруға, елеулі қосымша шығындарды талап ететін жаңа қызметтерді әзірлеуге мәжбүр ететіндіктен, олардың пайдалылығы төмендейді деген пікір тараған. Бірақ, біздің ойымызша бәсекелік артықшылықтар әрқашан да банк пайдалылығының төмендеуімен қатар жүрмейді. Олардың маңыздыларына қолда бар құралдарды тиімді пайдалану нәтижесінде, яғни ақша ресурстарын қызықтыру бағасын төмендету, шығындарды және өндірістік емес ысыраптарды азайту, банк персоналының біліктілігін жоғарылату нәтижесінде басқаруды жақсарту арқылы қол жеткізуге болады.
Көрсетілген бәсекелік артықшылықтардың көбіне Қазақстанның коммерциялық банктерінің қодары жете бермейді. Жеткілікті қаржы ресурстары бар несиелік мекемелер ақшаны қазіргі заманға сай жаңа кеңселерді салуға, штатты кеңейтуге және қымбат жарнамаларға салуды дұрыс көреді. Орташа және ұсақ банктердің қажетті материалдық ресурсы және кадрлық әлеуеті жоқ және олар ағымдағы жұмыспен жұтылған.
Бірақ, республикамыздың коммерциялық банктері ортасында маркетингтік стратегияның беделі біртіндеп өсуде. Банктердің барлығында маркетинг бөлімдері немесе департаменттері бар. Алайда, банк қызметінде маркетингтің даму мүмкіндіктерін шектейтін және оның батыс моделінен сапалық ерекшелігін анықтайтын факторлар бар.
Бәсекелестіктің күшеюіне байланысты банк қызметінде максималды коммерциялық және имидждік нәтиже алып келетін банк қызметтерінің нарық сегментіне ресурстарды бағыттауға мүмкіндік беретін маркетингтік стратегия анықтамасына көңіл бөлінуде. Осы жерде жұмыстың мақсаттары мен міндеттері шығады.
Жұмыстың мақсаты: банктегі тұтыну несиесінің бәсекеге қабілеттілгін жоғарылату бойынша мәселе қозғау. Шешілу мүмкіншілігі бар ұсыныстар ұсыну.
- «Delta Bank» АҚ қызметінің жалпы сипаттамасы
Бүгінгі «Delta Bank»
Банк туралы мәлімет
«Delta Bank» АҚ бүгінгі күні клиенттердің нарықтық қажеттіліктері мен ұсыныстарын ескере отырып, банктік өнімдер мен қызметтерді көрсетуге бағытталған серпінді даму үстіндегі қаржылық институт болып табылады.
Батыс Қазақстан облысы Ақтау қаласының ірі мұнай-газ компанияларының бастамасымен 1993 жылғы 1-ші қыркүйекте негізі қаланған Банк еліміздің қаржы нарығында өзінің16 жылдық тарихындағы жайғасымын едәуір нығайтты.
Орталық офис Ақтаудан Алматыға ауыстырылғаннан кейін Банк Қазақстанның алдыңғы қатарлы банктерімен корреспонденттік қатынастарды нығайтуға және Ресей мен Прибалтиканың коммерциялық банктерімен ынтымақтастықты кеңейтуге әсерін тигізген республикалық статусқа ие болды.
Клиенттерінің жыл сайынғы белсенді түрде ұлғайған тенденциясы Банктің дұрыс таңдалған стратегиясы мен Банктің өсуіне деген сенімді дәлелдейді.
Банктің 16 жыл бойына жиналған тәжірибесі, өткен жылдардың табыстары мен жетістіктері Банкке стратегиялық басымдықтарды жан – жақты етудің пайдасымен қоса бизнес жүргізудің жаңа деңгейіне көшуге мүмкіндік берді. Банк ребрендингін өткізу қажеттілігі туындады. Оның негізділігі ең алдымен шағын және орта бизнесті, жеке сауданы дамытуға бағытталған жаңа стратегияны қабылдаумен байланысты еді. Оның үстіне мұнай компаниялары секторларының үлесінде клиенттер құрамы қысқаруы салдарынан Банк салалық болуын тоқтатты.
Банктің бүгінгі күнгі негізгі мақсаттары – қызмет көрсету мен жаңа өнімдердің стандарттарын өңдеу және жаңа стратегияға ену арқылы жаңа деңгейге қол жеткізу.
Клиенттердің қажеттіліктері мен жалпы нарықтық жағдайды талдау Банкке бәсекелестікке жарамды банк өнімдерін өңдеуге мүмкіндік берді, олардың ішінде ұжымдық клиенттер мен шағын және орта бизнес субъектілері үшін айналымдық қаражаттарды толтыруға арналған заемдар, жылжымайтын мүлікке негізделген қаражаттар, сондай-ақ жеке тұлғаларға арналған несие өнімдері — «Ипотека универсал», «Неотложка» несие желілері, Автонесиелендіру. Депозит өнімдерінің желісі кеңінен ұсынылған, жеке тұлғаларға арналған – «Малыш», «Мудрость», «Delta-Байлық» депозиттері сондай-ақ заңды тұлғаларға арналған — «Delta — бизнес», «Delta-капиталист», «Delta-Байлық» салымдары.
Банк командасы жылдан –жылға озық тәжірибе мен қазіргі заманға сай банк технологияларын пайдалана отырып, қаржылық қызметтерді ұсыну мүмкіншілігін кеңінен пайдалану қажеттілігін қолданып, қаржылық қызметтердің толық ауқымын көрсету арқылы әмбебеп Банк құру жолында. Осы мақсатта «Delta Bank» АҚ банк процесстерінің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз етуге мүмкіндік беретін бағдарламалық өнімдердің бірқатарын енгізуде. «Delta Bank» бірер жылдардан бері ТМД елдеріндегі және шалғай шет елдердегі көптеген банктермен ынтымақтастық пен серіктестікте. Олардың қатарына Сбербанк, Связь – Банк, Райффайзенбанк, ЮниКредитБанк, Промсвязьбанк, Транскапиталбанк, Citibank, Commerzbank және т.б. кіреді.
«Delta Bank» АҚ аймақтық желісі 9 филиалды қамтиды. Банктің жоспарында – қосымша филиалдарды ашу арқылы аумақтарға таралу да бар.
«Delta Bank» АҚ активтері 30 494 млн.теңгені, несие қоржыны 20 806 млн.теңгені құрайды. Меншік капиталы — 7 272 млн.теңге (мәліметтер 2010 жылдың 1 қаңтарына келтірілген).
Банктің Миссиясы
Банк өз міндетін корпоративтік және жеке клиенттерге олардың қаржылық қажеттіліктеріне сәйкес бағытталған банк өнімдері мен қызметтерін озық технологияларды пайдаланып сапалы әрі жедел түрде қызмет көрсету деп таниды.
Банктің мақсаттары:
- Клиенттер базасын ұлғайту;
- Клиенттерге қызмет көрсету сапасының стандарттарын енгізу;
- Нарық конъюнктурасына және клиенттердің қажеттіліктеріне сәйкес өнімдер мен қызметтер әзірлеу және жетілдіру;
- Банктің қаржылық көрсеткіштерін ұлғайту;
- Аймақтық қатысуды кеңейту;
- Басқару және ішкі бақылау жүйелерін жетілдіру;
- Халықаралық капитал нарықтарына шығу;
Бренд философиясы
Банктің атауындағы негізгі мағынадағы салмақ «Delta» ұғымына түседі«Delta». Егер оны өзен дельтасы (алыбы) мәнінде қарастырсақ, онда бұл өмір сүру және даму үшін мінсіз мекен. Сонымен қатар Delta үйге кіреберісті білдіреді, сондықтан Банкті жайғастырудың негізі әр Клиент сапалы әрі жедел қызметтерін пайдаланатын банк — жайлы үй деген түсінікке саяды.
Логотип түпнұсқалық белгіден және Банктің атауының жазбасынан тұрады.
Белгі орнықты біртұтас жүйеге біріктірілген үш құрамдас бөліктен тұрады, бұл орайда үш негізгі бөліктің әрқайсысы белсенді, қозғалыстың шексіздігін білдіретін сағат тілімен айналып тұрады.
Үшбұрыш – үш құрамдас бөліктің жігерінің, бірлігінің және теңдігінің белгісі, бұл одақ Банктің, Қоғамның және Клиенттің арасында нығыз қарым — қатынастарды біріктірудуң белгісі.
Фирмалық белгі сенімді, қол жетерлік және ойға Клиенттерге бағытталған Банкті түсіретін, Клиенттердің жинақталымдарының сақталуын қамтамасыз ететін құрылымның ішіндегі жолға қойылған жұмысты білдіреді.
Банктің жаңа белгісінің негізгі түстері: жасыл және күміс түстес.
Жасыл — өмірдің, өсіп — өркендеудің, гүлденудің, айқындықтың, ашықтықтың және қол жеткізу мүмкіндігінің түсі, ал күміс түс тұрақтылықты, сенімділікті, консерватизмді және шешімдердің таразылығын білдіреді.
Біріккен түстер үйлесімділігі Банктің стратегиялық мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес айқындалған.
Брендті жаңғырту қазіргі заманғы банкинг қызметтерін көрсететін бизнесті дамытуға және Клиенттердің әл — ауқатын көтеруге әсерін тигізетін серіктес ретінде Delta Bank тануға бағытталған.
Біз үшін біздің әрбір Клиентіміз Банкті және банк қызметтерінің кең ауқымы мен жоғары қызмет көрсету сапасына қол жеткізуі, сенімді қаржы институты ретінде қайта құру болып табылатын ребрендинг тұжырымдамасының мәнін түсінуі өте маңызды.
Банк бір сатыға жоғары көтерілді, оның болашағы жұмыс істеуге және табыстарға жетуге әзір кәсіпқой мамандар командасының қолында. Сондықтан «Delta Bank» АҚ-ның алдында тұрған бірінші басым мақсат – бізбен бірге «Нефтебанктің» нағыз даму сатысында сенім мен қолдаудың арқасында жұмыс істеп келген біздің Клиенттеріміздің және Серіктестеріміздің үмітін ақтау.
Тарихы
1993 жыл
- 1993 жыл 1 қыркүйек «Нефтебанк» Жабық акционерлік қоғамы Қазақстан Республикасының Әділет Министрлігінен алғашқы мемлекеттік тіркеуден өтті.
1994 жыл
- 1994 жыл 8 сәуір Жаңаөзен қаласында Банктің бірінші филиалы ашылды.
- 1994 жыл 29 қараша Банк Қазақстан Республикасының Банктер Ассоциациясының мүшесі болды.
- 1994 жыл 6 сәуір «Нефтебанк» Ашық Акционерлік Қоғамы болып қайта тіркеуден өтті.
1997 жыл
- 1997 жыл 24 ақпан Банк филиалы Алматы қаласында ашылды.
- 1997 жыл 26 ақпан Банк филиалы Атырау қаласында ашылды.
- 1997 жыл 26 ақпан Банк Халықаралық Банкаралық Қаржылық Телекомуникациялық SWIFT Жүйесімен (Бельгия) – ақпаратты қамсыздандыруды лицензиялауға Шарт жасасты.
1998 жыл
- 1998 жыл 15 сәуір Банктің «А» категориялы жай акциялары (ұлттық сәйкес нөмірі KZ1C36500011) «Казақстан Қор Биржасы» АҚ-ң сауда тізіміне қосылды.
- 1998 жыл 28 сәуір Банк филиалы Ақтөбе қаласында ашылды.
1999 жыл
- 1999 жыл 21 желтоқсан Банк филиалы Орал қаласында ашылды.
- 1999 жылдан «Нефтебанк» АҚ Қазақстан Қаржыгерлер Қауымдастығының Мүшесі.
2000 жыл
- 2000 жыл 16 қараша Банк «Казақстандық кепілдік ету қоры (сақтандыру)» АҚ жеке тұлғалардың салымдарын ұжымдық кепілдік ету (сақтандыру) жүйесінің қатысушысы болып табылады. Куәлігі № 0013.
- 2000 жыл 9 қараша Банк «Нефтебанк» Акционерлік қоғамына қайта тіркеуден өтті.
- 2000 жыл 1 желтоқсан Банк Республикалық Мемлекеттік Банкаралық Есеп — айрысудың Қазақстандық Орталығындағы кәсіпорнымен шартқа қол қойды және Банкаралық Ақша Аударымдары Жүйесінің (БААЖ) қатысушысы атанды.
2001 жыл
- 1998 – 2001 банк саласында Norvegian Banking Resources және Rabobank бірлесіп Дамуды қаржыландыру және Кәсіпкерлікті Дамыту бағарламаларының шегінде «Twinning» қызметтік тәжірибе алмасу жобасын өткізу.
- 2001 жыл 16 мамыр Банк (IFC) Халықаралқ Қаржы корпорациясынан 7 жылға дейінгі 2,5 миллион АҚШ долларын 5 жыл жеңілдігімен қосылған синдикатталған заемын акцияға арналған опционымен бірге алды.
- 2001 жыл 5 маусым Банк Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен Шартқа қол қойып ұлттық валютадағы – теңгедегі корреспондентттік шот ашты.
- 2001 жыл Дүниежүзілік банк желілелері бойынша банктерге техникалық көмек көрсету бағдарламасы шегіндегі халықаралық «Twinning» стандартына көшу жұмыстары аяқталды.
2002 жыл
- 2002 жыл 11 наурыз Банк «Банк ЦентрКредит» АҚ халықаралық Western Union жүйесімен ақша аударымдары қызметін көрсетуге Келісімге қол қойды.
- 2002 жыл 10 қараша Банк VISA Internationalдың Қауымдастырылған Мүшесі мәртебесін иеленді.
2003 жыл
2003 жыл Қаржылық есеп беру Халықаралық Стандарттарға сәйкес аудиторлық есеп берумен расталды.
2004 жыл
2004 жыл 27 сәуір Банк SWIFTNet қызметін көрсету үшін Ұлттық Банктің Банкаралық Есеп-айырсу Орталығының Республикалық мемлекеттік кәсіпорнымен шартқа қол қойылды.
2005 жыл
- 2005 жыл 1 ақпан «Нефтебанк» Акционерлік қоғамыны Мемлекеттік қайта тіркеуден өтті.
- 2005 жыл 5 сәуір «Ипмексбанк» АҚ-мен ақша қаражаттарының аударымдарын «Быстрая Почта» жүйесімен орындау үшін корреспонденттік шот шартының Қосымша Келісіміне қол қойды.
- 2005 жыл 23 маусым Қазақстан Республикасының қаржы нарығын және қаржылық ұйымдарды қадағалау агенттігі Банктің 5 000 000 жай акцияларының шығарылуын мемлекеттік тіркеуден өткізді (ұлттық сәйкестік нөмірі KZ1C36500011).
- 2005 жыл 12 қыркүйек Қазақстан Республикасының қаржы нарығын және қаржылық ұйымдарды қадағалау агенттігі «Нефтебанк» АҚ 30 000 000 купонды субординияланған облигацияларының алғашқы шығаруларын мемлекеттік тіркеуден өткізді ((ұлттық сәйкестік нөмірі KZ2CKY07B717).
2006 жыл
- 2006 жыл 18 ақпан «Нефтебанк» АҚ-на корпоративті басқару Кодексі Бекітілді.
- 2006 жыл 18 ақпан «Нефтебанк» АҚ-ның Басқарма Төрағасы болып Есентугелов Ж.А. тағайындалды.
- 2006 жыл 2 наурыз Банк «Бірінші несие Бюросы» ЖШС-тің қатысушысы болып тағайындалды.
- 2006 жыл 13 маусым Банктің Ақтау қаласында филиалы ашылды.
- 2006 жыл 15 маусым «Нефтебанк» АҚ-ның Орталық офисі Ақтау қаласынан Алматы қаласына көшті.
- 2006 жыл 22 маусым «Нефтебанк» АҚ банктердің ұлттық және шетел валюталарында банктік және басқа да операцияларды жүрзізуді жүзеге асыруына Лицензия алуы.
- 2006 жыл 26 желтоқсан Банктің Астана қаласында филиалы ашылды.
2007 жыл
- 2007 жыл 19 сәуір Директорлар Кенесінің Шешімі бойынша «Нефтебанк» АҚ-ның Басқарма Төрағасы болып Жангельдин Е.Т. тағайындалды.
- 2007 жыл 6 шілде Банктің жарғылық капиталы жай жарияланған акциялардын арқасында 3,1 млрд. теңгені құрады.
- 2007 жыл 9 шілде «Нефтебанк» АҚ-ның Басқарма Төрағасы болып Досмұқаметов Қ.М. тағайындалды.
- 2007 жыл 31 шілде Банктің Қарағанды қаласында филиалы ашылды
- 2007 жыл 3 тамыз Банктің Директорлар Кеңесі «Нефтебанк» АҚ атауын «Delta Bank» АҚ ауыстыру және Банктің Жарғысын жаңа редакцияда жариялау жөнінде шешім қабылдады.
- 2007 жыл 29 тамыз Банк Қазақстан Республикасының Әділет Министрлігінің тіркеу қызметі Комитетінде Мемлекеттік қайта тіркеуден өтті.
- 2007 жыл 7 қыркүйек Банктің Орталық офисі жаңа ғимаратқа көшті, мекен-жайы: Алматы қаласы, Төле би көшесі, 73 А.
2008 жыл
- 2008 жыл қыркүйек Халықаралық рейтингтік «Moody`s Investors Service» агенттігі «Delta Bank» АҚ ұзақ мерзімді В3 рейтингін және қысқа мерзімді Non-Prime және депозиттік қаржылық тұрақты Е+ рейтингтерін («BFSR») иелендірді.
- Ақша аударымдарының жаңа (Лидер, BLIZKO) жүйелері енгізілді. Жүйе әлемнің көптеген елдеріне аударымдарды жөнелтуді орындайды;
- Банктің сатылатын шетел валютасын «Қазақстандық қор биржасына» жедел жеткізу тәртібінде аудару;
- Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкімен Банкке ҚР ҰБ РЕПО операцияларын жүргізуге мүмкіншілік беретін стандартты шарттар мен терминдер туралы Келісімшарт жасасты.
2009 жыл
- 2009 жыл наурыз «КазАгро Ұлттық Холдингі» АҚ — ң инвестициялық жобаларды және агроөнеркәсіптік кешеннің субъектілерін несиелендіруді жүзеге асыру, сонымен қатар көктемдік-егістік жұмыстарды жүргізу туралы «Өзара түсіністік пен серіктестік туралы меморандумына» қол қойылды. Осы бағдарлама шеңберінде «Delta Bank» АҚ-на 4 696 060 000 шегінде теңге бөлінді.
- 2009 жыл сәуір «Delta Bank» АҚ Ауылшаруашылық кәсіпкерлердің арасындағы кеңейтілген клиенттік базаны ескере отырып, Қазақстан Республикасының экономикасы модернизациясының сауалдары жөніндегі Мемлекеттік комиссиясының 2009 жылғы 13 сәуірдегі шешімімен Банк шектеуі 6 896 060 000 теңгеге дейін көтерілді.
Акционерлер
«Delta Bank» АҚ тіркеушісінің — «Зерде» АҚ тіркеуіне 01.12.2009 ж. жағдайына берген мәліметтері бойынша :
«Delta Bank» АҚ жарияланған акцияларының жалпы саны — 5 000 000 дана, оның ішінде:
Жай акциялар саны (НИН KZ1C36500011) – 5 000 000 дана;
Артықышылықтарымен акциялар – жоқ.
Жайғастырылған акциялардың жалпы саны — 4 668 420 дана жай акциялар;
Сатып алынған акциялардың жалпы саны – 13 325 дана жай акциялар.
«Delta Bank» АҚ 01.01.2010 жылғы жағдайына жайғастырылған акциялардың 5 және одан да көп пайызын иеленушілер қатарына келесі тұлғалар кіреді:
Заңды тұлғаның толық атауы немесе жеке тұлғаның аты – жөні |
Жай акциялар, данада |
Жайғастырылған акциялардың жалпы санынан үлесі, % |
«БТА Казақстан» «ЖЗҚ АҚ «БТА БАНК» АҚ ЕҰ |
290 098 |
6,214% |
Әбдіқалыкова Дина Өскенқызы |
403 576 |
8,6448% |
Субботин Арсен Алексеевич |
408 754 |
8,7557% |
Садықов Димаш Ерболұлы |
289 099 |
6,1926% |
Брімжанов Асқар Болатұлы |
311 339 |
6,669% |
Есенов Ғалымжан Шахмарданұлы |
1 267 513 |
27,1507% |
Медеуов Мұрат Есенгелдіұлы |
449 290 |
9,624% |
Тымбаев Ербол Бексұлтанұлы |
460 174 |
9,8571% |
Усманов Руслан Мухамедұлы |
264 467 |
5,665% |
Директорлар кеңесі
«Delta Bank» АҚ Директорлар Кеңесі Банк қызметтеріне жалпы басшылық жүргізетін Банктің басқару органы болып табылады.
Директорлар Кеңесінің Төрағасы
Есенов Ғалымжан Шахмарданұлы
Директорлар Кеңесінің Мүшелері
Көшкімбаева Мира Аманкұл — қызы
Назыров Наиль Рифкат — ұлы
Жаңабаева Гауһар Ораз — қызы
Басқарма
Банк Басқармасы
Басқарма Банктің алқаластық орындаушы органы болып табылады. Бұл қызмет түрін Банк басшысы жүзеге асырады. Банк Басқарма басшысынан және Басқарма мүшелерінен тұрады.
Басқарма Басшысы
Көшкімбаева Мира Аманқұл — қызы
М.В.Ломоносов атындағы ММУ «саясаттану» мамандығы бойынша 1991 жылы бітірген, 1997 жылы Қазақ Мемлекеттік Басқару Академиясының нарық Институтын «қаржы және несие» мамандығы бойынша аяқтаған, 2003 жылы — Нидерландыдағы Маастрихт университетін іскерлік (MSc) бағдарламасы бойынша бітірген.
«Wealth Capital» АҚ Басқарма Басшысы лауазымындағы қызметін атқарған, «Казахстанкаспийшельф» АҚ Бас Директорының қаржы және экономика жөніндегі орынбасары, «Алматы Халықаралық аэропорты» АҚ қаржы жөнінен вице — президенті, «Евразиялық Банк» АҚ Басқарма Басшысының Орынбасары қызметтерін атқарған.
Басқарма Басшысының Орынбасары
Ким Инесса Чер-Хван — қызы
1988 жылы Қазақ политехникалық институтын «инженер-системотехник» мамандығы бойынша бітірген, 1997 жылы Қазақ Мемлекеттік Басқару Академиясында қаржылық – экономикалық екінші жоғарғы білімін аяқтаған.
Банктік секторда 16 жылдан артық қызмет етеді. Технополис-Банкінің салым операциялары бөлімінде жұмыс істеген, Түрік – Қазақ халықаралық банкінің саудалық емес операциялары бөлімінің бастығы, «Евразиялық банк» АҚ Басқарма Басшысының Бірінші Орынбасары лауазымындағы қызметтерін атқарған.
Басқарма мүшесі
Степаненко Елена Павловна
1993 – жылы Қазақ Мемлекеттік Басқару Академиясын «Экономикалық және әлеуметтік жоспарлау» мамандығы бойынша тәмамдаған.
Өзінің банктік қызметін 1995 жылы Қазақстанның Мелекеттік даму банкінде бастаған. Банктік жүйедегі жалпы жұмыс тәжірибесі 15 жыл. Бұдан бұрын «Эксим Банк Қазақстан» АҚ, «Халық банк” және «Евразиялық банк» — терінің Алматы филиалдарында қызмет істеген. Қазіргі уақытта «Delta Вank» АҚ Алматы қаласындағы филиалының директоры лауазымындағы қызметті атқарады.
Рейтингтер
Moody’s рейтингтік агенттігінің « Delta Bank» АҚ бекіткен ақпараттары бойынша :
Қыркүйек 2008 |
Ақпан 2009 |
B3 шет ел валютасындағы ұзақ мерзімді рейтинг |
B3 шет ел валютасындағы ұзақ мерзімді рейтинг |
NP шет ел валютасындағы қысқа мерзімді рейтинг |
NP шет ел валютасындағы қысқа мерзімді рейтинг |
Е+ қаржылық орнықтылық рейтингі |
Е+ қаржылық орнықтылық рейтингі |
Болжау «Тұрақты» |
Болжау «Негативті» |
Филиалдық желілер
Банктің стратегиялық бағыттарының бірі – филиалдар желісін көбейту арқылы аумақтарға таралу. Халықтың ритейлді қызметтерге қажеттілігін ескере отырып, клиенттер үшін Банкке қол жеткізу мүмкіншіліктерін арттыру қажеттілігі туындайды.
«Delta Bank» АҚ филиалдарының жұмысын жүзеге асыру корпоративті және жеке клиенттерге банктік қызметтерді барынша жақынырақ етуге мүмкіншілік береді.
Банктің таралған филиалдық желілері республиканың іскерлік шоғырлану жерлерін және Батыс, Шығыс, Оңтүстік Қазақстан облыстарының ірі өнеркәсіптік орталықтарын қамтиды.
Филиалдарды ашу туралы шешімді қабылдауда Банк аймақтық тұрғындардың төлем қабілеттілігіне, кәсіпорындардың санына, бәсекелестік ортасына талдау жасауға негізделеді. Филиалдарды дамыту жоспарларына сәйкес, олардың қызметтерінің артықшылықтарын да анықтауға бағытталады, яғни жергілікті тұрғындардың банктік қызметтерге тек қажеттіліктерін қанағаттандырып қоймай, сонымен қатар сол аймақтың экономикалық дамуына да мол әсерін тигізеді.
|
Деректемелері
|
|
Байланысу
Қазақстан Республикасы
050000, Алматы қаласы
Төле би көшесі, 73 а
Тел: (727) 244 85 55
Факс: (727) 244 85 57
e-mail: info@deltabank.kzБұл e-mail адрес спам-боттардан қорғалған. Оны көру үшін Сізде Java-Script іске қосылған болуы тиіс
web-site: www.deltabank.kz
«Delta Bank» АҚ филиалдары
Кассалық – есеп айрысу қызметтері
«DeltaBank» АҚ Сіздерге келесі кассалық-есептік қызметтердің түрлерін ұсынады:
Банктік шоттарды ашу мен жүргізу
Банктік шоттар заңды тұлғалар мен жеке тұлғаларға кез-келген көлемде ашыла алады, олар ұлттық валютада, сондай-ақ шетел валютасында да жүргізіледі.
Банктік шоттарды ашу Банк пен Клиент арасында жасасқан, яғни банктік шотты ашу, жүргізу, жабудың негізгі талаптары көрсетілген шарт негізінде жүзеге асады.
Аударым операциялары
Клиент шотынан ақша аудармалары ұлттық және шетел валютасында төлем тапсырыстың немесе аудармаға өтініш толтыру арқылы орындалады. Аудармалардың банктік шот ашусыз орындалуы мүмкін, егер ақша жөнелтушінің және алушының банктік шоттары болмаған жағдайда.
Кассалық операциялар
Банк қолма-қол ақшаларды қабылдау, беру, айырбастау, ұсақтау және қолма-қол валюталарды алу-сату, банкноттардың шынайлығын тексеру қызметтерін көрсетеді.
Конверсиялық операциялар
Шетелдік валютаны қолма-қол ақшасыз алып-сату операциялары Банкпен ағымдағы күнмен, яғни валюталандыру күнімен жүргізіледі. Көп мөлшердегі операцияларды орындау үшін клиенттерге арнайы бағам түрі ұсынылады.
Сейфтік депозитарий
Құжаттардың және бағалы заттардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін «Delta Bank» АҚ Сізге түрлі көлемдегі сейфтік ұяшықтарды жалдау қызметтерін пайдалануды ұсынады.
«Delta Bank» АҚ сейфтік ұяшықтары – бұл:
- бағалы заттарды сақтаудың заманға сай және сенімді әдісі;
- орындалатын әрекеттердің қауіпсіздігі мен құпиялығы;
- шексіз мерзімге дербес сейфтік ұяшықтарды жалдау мүмкіншілігі;
- үшінші тұлғаларға нотариалды расталған сенімхат беру арқылы сейфтік ұяшықтарды пайдалану мүмкіншілігі ;
- Жылжымайтын мүлік (пәтер, саяжай, үй, жер) алу – сату операцияларын жүргізу үшін дербес сейфтік ұяшықтарды пайдалану мүмкіншілігі.
- «Delta Bank» АҚ қаржылық жағдайын талдау
Қаржылық жағдайды талдау әдістері мен тәсілдері
Нарықтық қатынастың қалыптасуы шаруашылық қызметі бір тұтас кешенді талдауды ішкі (басқару) және сыртқы (қаржылық талдау) талдау деп бөлуді қажет етіп отыр. Талдаудың бұл түрлерінің әр қайсысының өзінің негізгі көздері бар.
Әлемдік тәжірибе көрсеткендей, есеп берудің екі түрі бар: Акционерлерді, қалың жұртшылықты, банктерді, сондай-ақ сақтандыру ұйымдары мен үкімет органдарын кәсіпорынның жұмыс жағдайы мен оның қаржылық жағдайы және есепті кезеңдегі шаруашылық қызметінің нәтижесі мен таныстыру үшін қаржылық газеттер мен бюллетендерде, арнайы анықтамаларда басылып шығатын қаржылық есеп беру. Сонымен қатар көбіне, есепте субъектінің шаруашылық қызметін динамикада бейнелеп көрсетуге, даму бағыты мен оның алдыңғы кезеңдегі жағдайын болжауға мүмкіндік беретін бірқатар жылдардың мәліметтерін жариялайды. Есеп берудің 2-ші түрі –басқару талдауы, бұл кәсіпорын шығаратын өнімдердің жеке түрлерінің өзіндік құнының нормативтері туралы, сондай-ақ сапасының төмендігіне немесе тауардың мөлшерден тыс шығарылып, өтпей қалуына байланысты мәліметтерден тұратын қатаң құпияландырылған, басқа тұлғалар үшін жабық есеп болып табылады. Кәсіпорынның жеке бөлімшелеріндегі шаруашылық жүргізу деңгейін анықтау шығындар мен нәтижелерді салыстыру, кім қалай жұмыс істейтінін көруге мүмкіндік береді және еңбекке ақы төлеуде қандай да бір иесіздікті жояды. Бұл әдістемелердің көпшілігінде олардың маңызды ерекшелігі болып табылатын, кәсіпорынның қаржылық жағдайының біздің отандық тәжірибеде қолданылмаған жаңа көрсеткіштерінің жүйесін толық талдауда.
Бұл жағдайлар шаруашылық жүргізудің тиімділігіне бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдауда кәсіпорынның дербестігі тежеп отырады және нарықтық қатынастар және кәсіпшілік қызметпен мүлдем үйлеспейді.
Бұрығы қолданылып келген талдау әдістемесінде әртүрлі баптардың мәндерін, баланс бөлімі мен топтарының жиындарын олардың мөлшерлік көлемдерімен салыстыру, мөлшерден ауытқуын зерттеу,бұл ауытқулардың кәсіпорынның қаржылық жағдайының тұрақтылығына қалай әсер етуін зерттеу шешуші роль атқарады.
Қаржылық қызметте нормативтерді пайдалану кәсіпорынның өз еркінде, сондықтан номативтер туралы ақпараттар, коммерциялық құпияға айналады. Жоспарланған нормативтерден ауытқуды талдау, кәсіпорынның ішкі талдауының құрамдас бөлігі болып табылады.
Қаржылық жағдайды ішкі талдау әдістемесі, әрбір кәсіпорын үшін тек потенциалды әріптестерін бағалау мақсатында ғана емес, сонымен қатар қаржылық есепті сыртқы пайдаланушылардың көзқарасы тұрғысынан алғандағы өзін-өзі бағалау үшін де қажет.
Қаржылық талдаудың тәжірибесі қаржылық есепті оқудың негізгі ережелерін қалыптастырды. Олардың ішінен 6 негізгі әдісті қарастыруға болады:
- Көлденең талдау;
- Тікелей талдау;
- Трендтік талдау;
- Салыстырмалы талдау;
- Факторлық талдау;
- Қаржылық коэффициенттер әдісі.
Көлденең (уақытша) талдау –есеп берудің әрбір позициясын өткен кезеңімен салыстыру. Ол өткен кезеңдегімен салыстырғандағы бухгалтерлік есептің түрлі баптарының абсолюттік және салыстырмалы ауытқуларын анықтауға мүмкіндік береді.
Тікелей (құрылымдық) талдау. Ол жалпы баланс немесе оның бөлімдері бойынша қорытынды көрсеткіштегі жеке баптардың үлес салмағын анықтауға мүмкіндік береді.
Трендтік талдау барлық көрсеткіштер 100% деп алынатын базистік жыл деңгейінен, бірқатар жылдар көрсеткіштерінің салыстырмалы ауытқуын есептеуге негізделеді.
Қаржылық талдаудың нарықтық экономика жағдайындағы көбірек таралған әдісі әртүрлі қаржылық коэффициенттерді пайдалану болып табылады.Қаржылық коэффициенттерді есептеу баланстың жеке баптарының арасында болатын өзара байланыстарға негізделген. Олар кәсіпорынның қаржылық жағдайын кезекті факторлық талдау үшін алғашқы база болып табылады және де олар нәтижесінде талдау жүргізушіге жасырын құбылыстарды ашуға мүмкіндік беретін 2 шаманың арасындағы өзара математикалық қатынастарды көрсетеді.
Бұл –қатынастарды талдаудың ең қиын аспектісі, себебі ол осы қатынастардың қалыптасуы ішкі және сыртқы факторларын білуді талап етеді.
Қатынасты талдаудың ролін асыра бағалаудың да қажеті жоқ, себебі олардың әмбебап мәні болмайды және диагностика үшін индикатор болып табылмайды. Әлдеқайда тереңдетілген талдау, қатынас негізінде жасалған шешімдерді әрқашан қолдай бермейді, себебі олардың келесілер әсер етеді, жекелеген кәсіпорындардың ерекшеліктері орташа салалық мәліметтер. Сондай-ақ, өткен жылдардағы нақты қол жеткізілген деңгейдің қолайсыз болуы немесе оның сол өткен жылдар жағдайы үшін қолайлы болып, бірақ қазіргі және болашақтағы жағдайлар талаптарына сәйкес келмеуі әсер етеді.
Салыстырмалы (кеңістіктік) талдау –бұл фирмалардың, еншілес фирмалардың, бөлімшелердің және цехтардың жекелеген көрсеткіштері бойынша есебінің құрама көрсеткіштерін шаруашылық ішіндегі талдау, сондай-ақ берілген фирманың көрсеткіштерін орташа салалық және орташа жалпы экономикалық мәліметтері бар бәсекелес фирмалардың көрсеткіштерімен салыстырғандағы шаруашылық аралық талдау болып табылады.
Факторлық талдау –бұл факторлардың (себептердің) қорытынды көрсеткішке тигізетін әсерін зерттеудің детерминдік (анықтау) немесе реттелмеген тәсілдері көмегімен талдау. Сонымен қатар факторлық талдау қорытынды көрсеткіштерді оның құрамдас бөліктеріне жіктеген –тура, ал оның жеке элементтерін жалпы қорытынды көрсеткішке біріктіргенде ол –кері (синтез) болуы мүмкін. Жоғарыда көрсетілген әдістермен қатар, қаржылық жағдайды талдауда экономикалық (элиминирлеу, баластық үйлесу және т.б.), экономикалық және математикалық статистиканың дәстүрлі тәсілдері қолданылады.
Айта кеткен жөн, кәсіпорынның қаржылық жағдайына талдау жүргізудің дәйектілігі жөніндегі басылып шығарылған әдістемелік зерттеулердегі авторлардың ұсыныстары оқырмандардың назарын аударады.
Жалпы редакциясын В.И. Стражева басқарған, Беларусь Республикасының Мемлекеттік экономикалық университетінің авторлар ұжымы кәсіпорынның қаржылық жағдайын талдауды алдымен оның активтері мен пассивтерін талдаудан бастау ұсынылады, содан кейін кәсіпорынның төлеу қабілеті мен қаржылық тұрақтылығын талдауға және оның қаржы жағдайын қысқа мерзімді бложауға кеңес беріледі.
О.В.Ефимов өзінің «Қаржылық жағдайды қалай талдау керек» деген талдау әдістемесін, әрбір шаруашылық жүргізушінің маңызды міндетінің бірі болып табылатын және де кәсіпорынның төлеу қабілеті мен өтімділігіне қосымша баға беруге мүмкіндік беретін мүліктік массаның құрылымын бағалаудан бастайды.
Кәсіпорынның қаржы жағдайын талдаудың соңғы (ерекше) әдістемесін А.Д.Шеремет пен Р.С.Сайфуллин ұсынады. Ол талдаудың келесі бөліктерінен тұрады: қаржылық жағдайдың жалпы бағасы және есепті кезеңдегі оның өзгерісі; кәсіпорынның қаржылық тұрақтылығын талдау; баланс өтімділігін талдау; кәсіпорынның іскерлік белсенділігін және төлеу қабілетін талдау.
Қаржылық жағдайды және оның есепті кезеңдегі өзгерісін салыстырмалы аналитикалық баланс-нетто бойынша бағалау, сондай-ақ қаржылық тұрақтылықтың абсолюттік көрсеткіштерін талдау, олардың ойынша, кәсіпорынның қаржылық жағдайын талдаудың басқа бөліктерін дамытуға тиісті оның негізгі бастапқы пунктін құрайды.
В.А.Андреев және В.В.Ковалев кәсіпорынның қаржы жағдайын бағалауға байланысты жұмысты 2 модульді құрылым түрінде ұйымдастыруды ұсынады: экспресс-талдау және тереңдетіп талдау. Экспресс-талдаудың негізгі мақсаты –бұл шаруашылық субъектінің даму динамикасын және қаржылық жағдайын бағалау болып табылады.
Тереңдетіп нақтыланған талдау экспресс-талдаудың бөлек тәртібін кеңейтеді, толықтырады және дәлелдейді. Оның мақсаты –шаруашылық субъектісінің қаржы жағдайы туралы, оның өткен есепті кезеңдегі қызметінің нәтижесі, сондай-ақ кәсіпорынның болашақтағы даму мүмкіндіктеріне соңғы толық баға беру болып табылады.
1-ші кесте мәліметтеріне сүйенетін болсақ,әлемдік дағдарыстың осы банкке тигізген әсерін көруге болады. Мәселен,пайыздық кірістің төмендеуін,яғни 67745теңгеге төмендеген. Ал таза пайыздық кірістер 661678теңгеге төмендегенін көруге болады,яғни 54%-ға төмендеген. Операциялық кірістер де 11%-ға төмендегенін көреміз. Дегенмен де,көп түсімдер де болған,мәселен, сауда-саттық бағалы қағаздар бойынша операциялардан түсетін кіріс 84772теңгеге,салық салуға дейінгі кірістің 36%-ға өскенін көруге болады.
Салымдар
Банктің стратегиялық жоспарларын жүзеге асыруға сонымен қатар дара бизнесін дамытуға жеке тұлғаларға арналған — «Малыш», «Мудрость» және «Delta-Байлық» салымдары да мол ықпалын тигізіп отыр. «Delta Bankтің» Сіздердің қамдарыңыз үшін қарастырған депозит шарттары әр салымшыға өзіне оңтайлы өнімді таңдауға мүмкіндік береді…
2009 жылдың 2 қарашасынан: — «Мудрость» немесе «Delta-Байлық» депозиті іске қосылады.
— ашылған депозитіңізге 10 000 теңгеден, 100 АҚШ долларынан немесе 100 евродан кем емес сомада қосымша жарна енгізіңіз .
* — акция жүргізілу кезеңіне салымнан ішінара ақша алуға жол берілмейді, қарсы жағдайда Сіз ойынға қатысушылар тізіміне іліне алмайсыз.
«Delta Байлық» салымы
«Delta-Байлық» салымы Сіздерге қамқорлықпен…
Ақша – қаражаттарын ұтымды шарттарда орналастыру мақсатымен кең аудиторияға арналған салым.
Жалпы шарттар::
- Салым мерзімі: 18 ай бойына тұрақты;
- Салым валютасы – теңге, АҚШ доллары, евро;
- Салымның ең аз сомасы — 10 000 теңге, 100 АҚШ доллары, 100 евро;
- Қосымша жарна енгізу: шексіз;
- Ішінара алу : кез-келген кезеңде, кез-келген уақытта, ең аз салым сомасына пара-пар төмендемейтін қалдық сақталумен — мүмкін.
- Салымды айырбастау, жаңғырту: тегін, ағымдағы айырбастау бағамымен;
- Есептелген сыйақыны капиталдау: ай сайын;
- Сыйақы есептеу: ай сайын немесе сол мерзімде капиталдандыру;
- Мерзімінен бұрын бұзу:
- Салымды орналастырған күннен 3 айға дейін – салым бойынша сыйақы есептелмейді;
- 3 ай және одан жоғары – сыйақы салым мөлшерлемесі бойынша ақшаның депозитте жатқан нақты уақытына есептеледі.
- Мерзімін ұзарту – автоматты түрде сол мерзімге, бірақ 3 реттен артық емес.
- Салымшының өмірін сақтандыру: кіріс сомасы 300 000 теңгеден кем болмаған жағдайда – 12 ай мерзім бойына.
- Тегін сейфтік сақтау — кіріс сомасы 300 000 теңгеден кем болмаған жағдайда – 3 айға немесе 6 айға.
Салым валютасы: |
Салымның ең аз сомасы |
Сыйақының номиналдық мөлшерлемесі |
||||||
3 айға |
6 айға |
12 айға |
24 айға |
36 айға |
37 айға |
60 ай. ж/е жоғ. |
||
KZT |
10 000 |
7 |
8,3 |
9,5 |
10,5 |
11,3 |
11,5 |
11,5 |
USD |
100 |
5,5 |
6,5 |
7,5 |
7,5 |
8 |
8 |
8 |
EUR |
100 |
5 |
6 |
7 |
7 |
7,5 |
7,5 |
7,5 |
Салым валютасы: |
Салымның ең аз сомасы |
Сыйақының тиімді мөлшерлемесі |
||||||
3 айға |
6 айға |
12 айға |
24 айға |
36 айға |
37 айға |
60 ай. ж/е жоғ. |
||
KZT |
10 000 |
7,3 |
8,8 |
10 |
11 |
11,9 |
12,2 |
12,2 |
USD |
100 |
5,7 |
6,8 |
7,8 |
7,8 |
8,3 |
8,3 |
8,3 |
EUR |
100 |
5,2 |
6,2 |
7,2 |
7,2 |
7,8 |
7,8 |
7,8 |
Delta Bank» АҚ Жеке тұлғалардың салымдарына міндетті түрде кепілдік ету (сақтандыру) Қорының қатысушысы болып табылады. Салымдар міндетті кепілдік беру нысаны болып табылады.
Жинақтаушы шот ашу үшін салымшы-клиентке қажет құжаттар:
Қазақстан Республикасының резиденттері, жеке тұлғалар – Салымшылар үшін:
- қол қою үлгілері бар құжат;
- салық қызметі органымен берілген, клиенттің салық есебіне тұрғанын растайтын құжат көшірмесі;
- жеке кәсіпкерлер үшін – уәкілетті органмен берілген, мемлекеттік тіркеуден (қайта тіркеуден) өткенін растайтын бекітілген нысандағы құжат көшірмесі;
- жеке басын куәландыратын құжат.
Қазақстан Республикасының бейрезиденттері, жеке тұлғалар – Салымшылары үшін:
- қол қою үлгілері бар құжат;
- жеке кәсіпкерлер үшін – уәкілетті органмен берілген, мемлекеттік тіркеуден (қайта тіркеуден) өткенін растайтын бекітілген нысандағы құжат көшірмесі;
- жеке басын куәландыратын құжат.
Клиентпен белгіленген үшінші тұлғаның атына жинақтаушы шот ашу үшін — салымшы Банкке мына құжаттарды тапсырады:
- шотты ашуға және (немесе) оған иелік етуге құқық беретін нотариалды расталған сенімхат;
- салық қызметі органымен берілген, клиенттің салық есебіне тұрғанын растайтын құжат көшірмесі (клиент салық заңнамасына сәйкес салық төлеуші болып табылатын және оған салық төлеушінің тіркеу нөмірі берілген жағдайда);
- он алты жасқа толмаған , кәмелетке келмеген тұлға клиенттер үшін – туу туралы куәлік;
- салымшының жеке басын куәландыратын құжат.
Қажетті құжаттар пакеті тапсырылғаннан кейін Клиентпен банктік салым Шарты жасалады.
«Малыш» салымы
«Малыш» салымы Сіздің сәбиіңізге қамқорлықпен …
Салым ата-аналардың сәбилеріне ақша – қаражаттарын жинақтау үшін ашылады.
Жалпы шарттар::
- Салым мөлшерлемесі: 18 ай бойына тұрақты;
- Салым валютасы: теңге, АҚШ доллары , евро;
- Салымның ең аз сомасы: 10 000 теңге, 100 АҚШ доллары, 100 евро;
- Қосымша жарна енгізу : шексіз;
- Ішінара алу: қарастырылмаған;
- Салымды айырбастау, жаңғырту: ағымдағы айырбастау бағамымен, тегін;
- Есептелген сыйақыны капиталдандыру: жыл сайын, күнтізбелік жыл аяқталғанда;
- Сыйақы төлеу: жыл сайын немесе салым мерзімінің аяғында;
- Мерзімінен бұрын бұзу:
- Салымды орналастырған күннен 3-айға дейін – салым бойынша сыйақы есептелмейді;
- 3 ай және жоғары – сыйақы ақшаның депозитте жатқан нақты уақытына депозит мөлшерлемесінің 50% мөлшерінде есептеледі.
- Мерзімін ұзарту : қарастырылмаған;
- Банк жақсы үлгерімдегі оқушыларын жарты жылдыққа (жарты жылдық аяқталуға 3 айдан кешіктірмей) мектеп директорымен ресімделген үлгерім табелін көрсеткен жағдайда 15 000 теңгедегі ақша қаражаттарын сыйлыққа тартады.
|
Салымның ең аз сомасы |
Сыйақының мөлшерлемесі |
|
12 айдан 24 айға дейін |
24 айдан жоғ. |
||
Теңге |
10 000 |
9 |
11,5 |
АҚШ доллары |
100 |
6,5 |
7,5 |
Евро |
100 |
6 |
7 |
Сыйақының тиімді мөлшерлемесі |
|
12 дан 24 айға дейін. |
24 айдан жоғ. |
9,4 |
12,2 |
6,7 |
7,8 |
6,2 |
7,2 |
«Delta Bank» АҚ Жеке тұлғалардың салымдарына міндетті түрде кепілдік ету (сақтандыру) Қорының қатысушысы болып табылады. Салымдар міндетті кепілдік беру нысаны болып табылады.
Жинақтаушы шот ашу үшін салымшы-клиентке қажет құжаттар:
Қазақстан Республикасының резиденттері, жеке тұлғалар – Салымшылары үшін:
- қол қою үлгілері бар құжат;
- салық қызметі органымен берілген, клиенттің салық есебіне тұрғанын растайтын құжат көшірмесі;
- жеке кәсіпкерлер үшін – уәкілетті органмен берілген, мемлекеттік тіркеуден (қайта тіркеуден) өткенін растайтын бекітілген нысандағы құжат көшірмесі;
- жеке басын куәландыратын құжат.
Қазақстан Республикасының бейрезиденттері, жеке тұлғалар – Салымшылары үшін:
- қол қою үлгілері бар құжат;
- жеке кәсіпкерлер үшін – уәкілетті органмен берілген, мемлекеттік тіркеуден (қайта тіркеуден) өткенін растайтын бекітілген нысандағы құжат көшірмесі;
- жеке басын куәландыратын құжат.
Клиентпен белгіленген үшінші тұлғаның атына жинақтаушы шот ашу үшін — салымшы Банкке мына құжаттарды тапсырады:
- шотты ашуға және (немесе) оған иелік етуге құқық беретін нотариалды расталған сенімхат;
- салық қызметі органымен берілген, клиенттің салық есебіне тұрғанын растайтын құжат көшірмесі (клиент салық заңнамасына сәйкес салық төлеуші болып табылатын және оған салық төлеушінің тіркеу нөмірі берілген жағдайда);
- он алты жасқа толмаған , кәмелетке келмеген тұлға клиенттер үшін – туу туралы куәлік;
- салымшының жеке басын куәландыратын құжат.
Қажетті құжаттар пакеті тапсырылғаннан кейін Клиентпен банктік салым Шарты жасалады.
«Мудрость» салымы
«Мудрость» салымы үлкендерге қамқорлықпен…
Зейнеткерлік жасқа жеткен кісілерге арналған — салым. Ай сайынғы салым бойынша төленетін сыйақылар зейнетақыға қосымша қосылулар ретінде қызмет ете алады.
Жалпы шарттар::
- Салымшы болып жасы елуге жеткен тұлғалар саналады;
- Салым мөлшерлемесі: 18 ай бойына тұрақты;
- Салым валютасы : теңге, АҚШ доллары, евро;
- Салымның ең аз мөлшері — 5 000 теңге, 50 АҚШ доллары , 50 евро;
- Қосымша жарна енгізу: шексіз;
- Ішінара алу: мүмкін, келген кезеңде, кез-келген уақытта, салымның ең аз сомасына пара-пар төмендемейтін ақша қалдығы қалғанда;
- Салымды айырбастау : тегін, ағымдағы айырбастау бағамымен;
- Есептелген сыйақыны капиталдандыру: ай сайын;
- Сыйақы төлеу: ай сайын немесе сол мерзімде капиталдандыру;
- Мерзімінен бұрын бұзу:
- Салымды орналастырған күннен 3 айға дейін – салым бойынша сыйақы есептелмейді;
- 3 ай және одан жоғары – сыйақы салым мөлшерлемесі бойынша ақшаның депозитте жатқан нақты уақытына есептеледі.
- Мерзімін ұзарту – автоматты түрде сол мерзімге, бірақ 3 реттен артық емес.
Салым валютасы |
Салымның ең аз сомасы |
Сыйақының мөлшерлемесі |
|||||
3 айға |
6 айға |
12 айға |
18 айға |
24 айға |
36 айға және жоғ. |
||
Теңге |
5 000 |
5,9 |
6,5 |
9 |
9,7 |
10 |
11 |
АҚШ доллары |
50 |
3,5 |
4 |
5,5 |
6 |
6,5 |
7,5 |
Евро |
50 |
3 |
3,5 |
5 |
5,5 |
6 |
7 |
Сыйақының тиімді мөлшерлемесі |
|||||
3 айға |
6 айға |
12 айға |
18 айға |
24 айға |
36 айға және одан жоғары |
6 |
6,7 |
9,4 |
10,1 |
10,5 |
11,6 |
3,6 |
4,1 |
5,7 |
6,2 |
6,7 |
7,8 |
3 |
3,6 |
5,1 |
5,6 |
6,2 |
7,2 |
«Delta Bank» АҚ Жеке тұлғалардың салымдарына міндетті түрде кепілдік ету (сақтандыру) Қорының қатысушысы болып табылады. Салымдар міндетті кепілдік беру нысаны болып табылады.
Жинақтаушы шот ашу үшін салымшы-клиентке қажет құжаттар:
Қазақстан Республикасының резиденттері, жеке тұлғалар – Салымшылары үшін:
- қол қою үлгілері бар құжат;
- салық қызметі органымен берілген, клиенттің салық есебіне тұрғанын растайтын құжат көшірмесі;
- жеке кәсіпкерлер үшін – уәкілетті органмен берілген, мемлекеттік тіркеуден (қайта тіркеуден) өткенін растайтын бекітілген нысандағы құжат көшірмесі;
- жеке басын куәландыратын құжат.
Қазақстан Республикасының бейрезиденттері, жеке тұлғалар – Салымшылары үшін:
- қол қою үлгілері бар құжат;
- жеке кәсіпкерлер үшін – уәкілетті органмен берілген, мемлекеттік тіркеуден (қайта тіркеуден) өткенін растайтын бекітілген нысандағы құжат көшірмесі;
- жеке басын куәландыратын құжат.
Клиентпен белгіленген үшінші тұлғаның атына жинақтаушы шот ашу үшін — салымшы Банкке мына құжаттарды тапсырады:
- шотты ашуға және (немесе) оған иелік етуге құқық беретін нотариалды расталған сенімхат;
- салық қызметі органымен берілген, клиенттің салық есебіне тұрғанын растайтын құжат көшірмесі (клиент салық заңнамасына сәйкес салық төлеуші болып табылатын және оған салық төлеушінің тіркеу нөмірі берілген жағдайда);
- он алты жасқа толмаған , кәмелетке келмеген тұлға клиенттер үшін – туу туралы куәлік;
- салымшының жеке басын куәландыратын құжат.
Қажетті құжаттар пакеті тапсырылғаннан кейін Клиентпен банктік салым Шарты жасалады.
- 3. Халықтың банктік қызметтерге сұранысын зерделеу және нарықты сегменттеу
Қазіргі кездегі банк өнімдерінің қазақстандық нарығы экономикалық дамыған елдердің нарығына ұқсас хаостық сатыдан өркениетті сатыға көтеріліп отыр. Банктерді позициялауда, тұрақты клиенттік базаға қол жеткізуде әр бір клиент үшін күрес және бәсекелік артықшылықтарға қол жеткізу тәсілдерінде жүйелік негіз пайда болуда. Бұл байланыста банк қызметіндегі маркетинг түсінігінің немесе жаңа клиенттерді қызықтыру және банк өнімдерін сату кешенінің жаңа мағынасы ашылады.
Банк өнімдері маркетингінің ерекшелігі банк және клиент қатынастары және сонымен қатар банк өнімдері спецификасында. Олардың қызығушылық тудыруында сенімділік элементтері маңызды рөл атқарады, ал банк өнімдерінің сапасы екінші орынды алады. Алайда бұл элементтерді бір бірінен бөлек қарастыруға болмайды, оның негізінде банктің клиентпен жұмыс істеуінің кешенді моделі жатыр.
Біздің ойымызша бар және потенциалды клиенттерді топтастыру, олардың қажеттіліктері мен мінез құлқы негізінде банк жұмысының тиімді моделін анықтау көзі болып сегменттеу табылады. Сегменттеу үрдісі клиенттік базаны келесідей топтарға бөлуді қарастырады:
Заңды тұлғалар және заңды тұлғалық білімі жоқ кәсіпкерлер /ЗТБЖК/:
- үлкен кәсіпорындар – үлкен масштабты қызмет үстіндегі кәсіпорындар мен ұйымдар. Олардың қаржылық қызметке деген қажеттеіліктері спецификалық болғандықтан, қатынас жасағанда банк қызметкерлерінен жоғары деңгейлі зейінді талап етеді.
- орташа компаниялар – қызметтері орта масштабты кәсіпорындар мен ұйымдар. Жоғарыда аталған топпен салыстырғанда сұранысқа талапшыл емес, бірақ қаржылық қызметке деген қажеттілігі стандарттыдан ерекше.
- шағын кәсіпкерліктер – шағын кәсіпорындар мен ұйымдар, жеке кәсіпкерлер. Қаржылық қызметке деген сұраныстары стандартты бболып келеді.
Жеке тұлғалар:
- ірі жеке клиенттер. Орта деңгейден әлдеқайда жоғары табыстары бар өте бай, басқа бөлшектік сегменттермен салыстырғанда ерекше қаржы өнімдерін және жеке банк менеджерін қажет ететін жеке тұлғалар.
- табысты клиенттер – табыстары орта деңгейден сәл жоғары, сапалы, жоғары технологиялық қызметті қажет ететін, банк сферасында жаңаруларды қадағалап отыратын жеке тұлғалар.
- жалпы клиенттер — орта табысты, стандартты қызметті қажет ететін жеке тұлғалар.
- «Delta Bank» АҚ операциондық бөлімінің қызметін талдау
Төлем карталары
2002 жылы Банк VISA Қауымдастырылыған мүшесі мәртебесін иеленгеннен кейін жеке карточкаларынан ақша шығаруды бастады. Банк клиенттеріне жоғарғы технологиялы халықаралық карточкалар арқылы қолма – қол ақшаларын банкоматтар желісі арқылы алумен қоймай, сонымен қатар тауарларды және көрсетілетін қызметтерге төлемдерді әлемнің кез-келген елінде, VISA қызметі көрсетілетін барлық сауда — саттық және сервистік кәсіпорындарында пайдалануға мүмкіндік берілді.
«Delta Bank» клиенттеріне төлем карточкаларының келесі түрлерін ұсынады:
VISA Electron – картаны пайдалану үшін ең аз тарифтері арқасында және дүниежүзі бойынша пайдалануға мүмкіншілігі бар қол жетерлік және ыңғайлы құрал. VISA Electron электронды құрылғыларда қызмет көрсетеді: банкоматтарда және POS-терминалдарда. Карточка Сіздің банктегі карточкалық шотыңыздағы ақша шегінде қолма-қол ақшаларды алуға және төлемдерді төлеуге мүмкіндік береді.
VISA Classic – Қазақстанда және шетелдерде ең танымал төлем картасы. Карта жүрген елдің валютасында қолма-қол ақша алуға және есеп айырысуға мүмкіндік береді. Қаржылық икемділікке, ыңғайлы әрі қауіпсіз есеп айырысуға кепілдік беретін сипаттардың оңтайлы ұштастығының арқасында VISA Classic ең танымал төлем құралына айналды және клиенттерге ең сәтті таңдалған құрал ретінде танылады.
VISA Gold – алтын карта, картаны ұстаушының қаржылық жағдайын баса меңзеп, айрықша жетістіктерді пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл элиталық төлем құралы асқан ыңғайлықты және көрсетілетін қызметтердің «алтын» стандартын қамтамасыз етеді. Картаны ұстаушылар бүкіл дүние жүзі бойынша отельден орын сақтағанда, автомобиль жалдағанда жетістіктерді пайдалану, сондай-ақ тауарлар мен қызметтерге төлегенде айтарлықтай жеңілдіктер алу мүмкіндігіне ие.
Карточкаларды шығару үшін қажет құжаттар:
- Халықаралық корпоративтік карточканы ашу туралы басшының қолы қойылған Шарт;
- Ұйымның салық есебіне тіркелгендігін растайтын, салық қызметі органымен берілетін құжат;
- Қол қою үлгілері мен мөр таңбалары қойылған нотариалды расталған құжат;
- Корпоративті карточкалық шоттан үзінді –көшірмелерді беруді есепке алатын ұйымның басшысы мен бас есепшісінің толтырып, қолдары қойылған бланкі;
- Корпоративті карточкаларды қызметкер тұлғалардың атына дайындау үшін аты, тегі, әкесінің аты көрсетілген, ұйымның басшысы мен бас бухгалтерінің қолдары қойылған «Сенімді тұлғалардың тізімі», сонымен бірге қызметкерлердің паспорт нөмірлері;
- Ұйымның әрбір сенімді тұлғасы толтырып, қол қойған «халықаралық төлем карточкасын алуға өтініш» бланкі;
- Ұйымның қызмет саласының коды;
- Карточкаларды, дсн – конвертті, үзінді – көшірмелерді алу үшін ұйымның сенімді тұлғасының толтырып, қолы қойылған бланкі.
Ақша аударымдары
«Delta Bank» АҚ ақша аударымдарының негізгі жетістіктері – жылдам және аударманы ресімдеуде құжаттардың ең аз қажеттілігі .
ANELIK ақша аударымдары
Жеке тұлғалардың қолма –қол ақша қаражаттарын банктік шот ашпай -ақ РФ рублінде, АҚШ долларында және Еврода туыстарына және жақындарына аудару жүйесі. Ақша аударымдарының халықаралық жүйесі дүниежүзінің 90 еліндегі 63000 пунктті біріктіреді.
Anelik ақша аударымдарының жүйесі клиенттерге қызмет көрсетуде барынша ыңғайлы жағдайлар жасайды және қысқа мерзімде сіздің ақша – қаражаттарыңызды орналастырудың жылдамдығы мен қауіпсіздігіне кепіл болатын жоғарғы технологиялар негізінде жөнелтуге көмегін береді.
«Анелик» экспресс – аударымдарының жетістіктері:
- ақша аударымдарын ресімдеудің оңайлығы;
- қол жетерлік комиссия, рубльдегі ақша аударымдарының сомасынан 1,5%;
- қол жетерлік комиссия, АҚШ долларындағы және ЕВРОдағы ақша аударымдарының сомасынан 3% ;
- ақша аударымдарының қауіпсіздігі және нағыз сенімдік.
Аударымды ресімдеу үшін қажет:
- жеке басты куәландыратын құжатты беру;
- операционистке алушының аты – жөнін, сондай –ақ ақша аударымының сомасын хабарлау;
- сіз ақша аударатын елді, қаланы және мекен – жайды таңдау;
- ақша аударымының сомасын беру;
- комиссиясын төлеу;
- алушыға сіздің ақша аудармаңызға бекітілген бірегей кодты хабарлау.
BLIZKO ақша аударымдары
Бұл жүйе жеке тұлғалардың ақша аударымдарын шот ашусыз, байланыс және информатиканы дамытудың Аумақ аралық коммерциялық банкінің ( АКБ «Связь-Банк» БАҚ) негізінде шығарылған.
Аудармаларды АҚШ долларында және еврода жөнелтуге болады.
Әр бір BLIZKO ақша аударымы сенімді 8-таңбалық бірегей Тексеру нөмірлерімен қорғалған.
Аударманы BLIZKO жүйесімен жөнелткеннен соң 1 минуттен кейін-ақ ақша аудырымын белгіленген елдердің шегіндегі кез-келген қызмет көрсету пукттерінен, қай қалаға жөнелтілгеніне қарамастан алуға мүмкіндік бар. Бұл Жөнелтуші аудармасын көрсеткеннен ерекшеленетін елді — мекенде тұратын Алушыға алуға айтарлықтай көмектеседі.
Қосымша тегін қызметтер:
- 50 таңбадан тұратын хабарлама жіберу;
- алушының e-mail поштасына аударма жіберілгендігі туралы хабарландыру жіберу.
Аударманы жөнелту үшін қажет :
- Аударманың тексеру нөмірін көрсету;
- Жөнелтушінің фамилиясын, атын және әкесінің атын (болған жағдайда) көрсету;
- Жөнелтушінің елін/қаласын көрсету;
- Аударма сомасын көрсету;
- Аударма сомасын және аударма валютасын көрсету.
Өзімен бірге жеке басты куәландыратын құжат және СТН (егер ақша жөнелтуші ҚР салық заңнамысна сәйкес салық төлеуші болып табылатын болса және оған салық төлеушінің нөмірі бекітілсе).
«Быстрая Почта» ақшалай экспресс — аударымдары
Ақшалай «Быстрая Почта» экспресс-аудармасын ТМД елдерінің аумақтарында және Ресейде қабылдауға немесе жөнелтуге болады.
Бүгінгі күнге қатысушы елдердің аумақтарындағы экспресс-аудармаларды жүзеге асыратын пункттер саны 5000 нан асады.
«Быстрая Почта» экспресс – аудармасының жетістіктері:
- Жедел
- Оңай — — ең аз құжаттар пакеті – жеке куәлік, СТН ( Қазақстан Республикасының резиденттері үшін);
- Қол жетімді – аударманы жөнелткен жағдайда, төмен комиссиялар (соманың 2 % дан);
«Быстрая Почта» қызметін «Delta Bank» АҚ филиаладарында және бөлімшелерінде пайдалануға болады.
«Delta Bank» АҚ «Быстрая почта» экспресс – аудармалары, бұл — жедел, оңай және қол жетімді.
Western Union ақша аударымдары Western Union
«Delta Bank» «Delta Bank» өзінің клиенттеріне әлемнің кез-келген 200 еліне халықаралық Western Union жүйесін пайдаланып ақша аудару қызметтерін ұсынады.
Western Union жүйесінің жетістіктері системы Western Union:
- Ақша аудармаларын жедел төлеу – 5 минуттен кейін жолданым иесі жөнелткен ақшаны ала алады;
- Аудармалар қорғалады, қазіргі заманғы қауіпсіздік жүйесі арқылы – ақша аударымдары тексеру нөмірлерімен сүйемелденеді;
- Құжаттардың ең аз қажеттілігі – ақша аударымын жөнелту үшін немесе алу үшін жеке куәлік немесе паспорт және СТН (Қазақстан Республикасының резиденттері үшін) жеткілікті.
Ақша аудармаларын төлеу Western Union жүйесін қолданатын атаулы елдің бағамы бойынша орындалады.
Western Union қызметтерін «Delta Bank» АҚ филиалдары мен бөлімшелерінде пайдалануға болады.
Delta Bank» АҚ ақша аударымдары бұл – ыңғайлы, жедел, сенімді.
Егер сіз ақшаңызды жедел түрде жөнелтуіңіз немесе алуыңыз қажет болса ««ЛИДЕР Халықаралық ақша аударымдарын» пайдаланыңыз. ЛИДЕР пункттері Ресей, Әзірбайжан, Армения, Беларусия, Грузия, Қырғызстан, Латвия, Тәжікістан, Өзбекістан, Ұлыбритания, Қазақстан, Украина, Молдова, Бельгия, Польша, Швейцария, Греция, Румыния, Испания, Португалия, Израиль, АҚШ және Қытай елдерінің аумақтарына кеңінен таралған.
Аударманы жөнелту үшін қажет:
- Алушының фамилиясын, атын және әкесінің атын (болған жағдайда) көрсету;
- Алушының елі/қаласы;
- Аударым сомасы;
Ақша – қаражаттарын алу үшін нақты мекен-жайды көрсету қажет емес. Өзімен бірге жеке басты куәландыратын құжат және СТН (егер ақша жөнелтуші ҚР салық заңнамысна сәйкес салық төлеуші болып табылатын болса және оған салық төлеушінің нөмірі бекітілсе).
Аударманы алу үшін қажет:
- Аударымның тексеру нөмірін көрсету;
- Алушының фамилиясын, атын және әкесінің атын көрсету;
- Жөнелтушінің елін/қаласын көрсету;
- Аударым сомасын көрсету;
- Аударым валютасының атауы.
Өзімен бірге жеке басты куәландыратын құжат және СТН (егер ақша жөнелтуші ҚР салық заңнамысна сәйкес салық төлеуші болып табылатын болса және оған салық төлеушінің нөмірі бекітілсе).
ЛИДЕР жүйесінің жетістіктері:
- Аударым көрсетілген елдің кез – келген ЛИДЕР пунктерінде Алушыға төленеді.
- Аударым АҚШ долларында немесе еврода орындалады.
- ЛИДЕР жүйесіндегі аударым комиссиясы тек ақша -қаражаттарын жөнелтушіден алынады.
- Аударылу уақыты 5 минут.
Қорытынды
18.01.10ж – 10.04.10 жылдар аралығында АҚ «Delta Bank» Алматы қаласының филиалы Төле би даңғылында орналасқан операциондық бөлімінде дипломдық жұмысыма байланысты практикалық жұмысымды өттім. «Delta Bank» АҚ – ның бұл филиалында 40-қа жуық қызметкерлер жұмыс істейді. «Delta Bank» АҚ-ның филиалында басшысы, басшының көмекшісі, несие берушілер, менеджерлер, брокерлер қызмет атқарады.
Практиканың алғашқы күндерінде банктің тарихымен таныстым. 25.02.10 жылдан бастап банктің құрылымымен және берілген тапсырмаларымен, мақсатымен таныстым.
Екінші айдың ортасына таман маркетингтік қызмет көрсетуімен, банктің ұйымдастырушылық және жоспарлауымен таныстым. Банктің кредит түрлерімен яғни автокредит, ипотека, экспресскредит сияқты түрлерімен таныстым.
Үшінші айдың басына таман банктің жеке тұлғалық және заңды тұлғалық қызметі туралы ақпараттарды оқуға берді, апараттардың ішінде мен банктің негізгі экономикалық қаржылық анализін және балансын талдауды үйрендім.
15.03.10 жылы маркетингтің департаменттегі серіктестерімен оның құрылымымен және де банктің тауар айналым концепциясымен таныстым.
Үшінші айдың ортасында яғни 28.03.10 жылы мен клиенттерге қызмет көрсете бастадым. Банктегі қызметкерлер маған клиенттерге қызмет көрсету сапасын зерттеу туралы үйретті. 10.04.10 жылы практикалық жұмысымды толық аяқтадым.
Практика өту барысында мен банкте клиенттерге қалай қызмет көрсету жөніндегі мәліметтермен толығымен таныстым. Мен «Delta Bank» АҚ- нан банктің таныстырушылық материалы жайында, банктің ұйымдастырушылық құрылымы, банктің жеке тұлғалық және заңды тұлғалық зерттелуі, қаржылық
шаруашылық анализі жайлы көптеген ақпараттарды алдым.