Қазақстан Республикасының Білім және ғылым Министрлігі
Х. Досмұхамедов атындағы Атырау мемлекеттік университеті
Экономика және менеджмент кафедрасыы
Өндірістік тәжірбие есебі
Өткен орыны: Атырау облысының статистика басқармасы
Орындаған: Ұйым менеджменті
мамандығының 411-топ студенті
Дүйсенова М.Д.
Өндіріс бойынша жетекші:
Хабибуллина А.Ш
Университет бойынша жетекші:
Мұхтаров М.Х
Атырау 2006ж
Мазмұны
Кіріспе
І-ТАРАУ. Статистика ғылымының дамуы және Қазақстанда пайда болуы
1.1. Статистика ғылымының дамуы
1.2. Қазақстан Республикасындағы статистика басқармасының тарихы
1.3. Атырау облысының статистика басқармасыны тарихы
ІІ-ТАРАУ. Атырау облысының статистика басқармасының жалпы ережесі
2.1. Жалпы ережесі
2.2 .Басқарманың негізгі функциялары мен құқықтары
2.3.Мекеме басшыларының атқаратын қызметтері
ІІІ-ТАРАУ. Жұмысшылардың еңбек қауіпсіздігі және оларға еңбекақы төлеу
3.1 Жұмысшыларды еңбек қауіпсіздігімен қамтамасыз ету
3.2 Жұмысшыларға еңбек ақы төлеу.
Қорытынды
Қосымшалар
Кіріспе
Статистика жеке ғылым ретінде 19 ғасырда пайда болған. Статистика- бұл жан-жақты күрделі қоғамдық ғылым. Оның өзі бірнеше бөлімдерге бөлінеді.
- Статистиканың жалпы теориясы – ол статистиканың жалпы принцперімен әдістерін қарастырады.
- Әлеуметтік статистика- мұнда халық шаруашылығы көрсеткіштерінің жүйесін, оның құрлымымен прапорциясын, қоғамдық ұдайы өндіріс салаларымен элементтердің өзара байлнысын зерттейді.
- Салалық статистика- өнеркәсіп ауыл шаруашылық құрлыс, көлік байланыс, сауда, қаржы, еңбек, демография және т.б. болып бөлінеді. Соңғы кезде өмір салтын сипаттайтын әлеуметтік статистика қалыптасты.
1941 жылдың Наурыз айында Гурев облыстық статистика басқармасы құрылды. Бұнда әлеуметтік эканомикалық, демографиялық статистика, ауыл шаруашылық және көптеген бөлімдер қызмет етті. Тәуелсіздігімізді алғанан кейін 1991 жылы қазан айында Атырау облыстық статистика басқармасы болып құрылды. Қазірдің өзінде мекемеде 15 бөлімше 140 жоғары сапалы мамандар қызмет етуде. Атап айтсақ:
- Әлеуметтік эканомикалық статистика- бұнда халық шаруашылық көрсеткіштерін сонымен қатар өндіріс салалары мен оның арасындағы байланысты зерттейді.
- Ауыл шаруашылық статистика бөлімі- бұнда ауыл шаруашылық халқының жағдайын өндірістің дамуын қадағалайды
- Сауда қызмет көрсету статистика бөлімі- бұнда жеке және заңды тұлғалардың өнімінің сандық және сапалық тауарлары есепке алуда.
- Баға статистика бөлімі- бұнда қаладағы сауда орталықтарының бағасын бақылап әркезде тексеріп тізімін алып отырады.
- Әлеуметтік және демографиялық статистика –бұл қала және қалаға жақын орналасқан тұрғының тұрғылықты жеріне байланысты санақ алу. Бұл санақтар төрт ай сайын қайталанып және бір жыл сайын алынады.
Бұндағы мақсатым: статистика басқармасының бірнеше бөлімдерімен таныстым. Соның ішінде статистикалық ұйымдастыру және талдау бөлімімен тереңірек таныстым. Бұл бөлім негізінен басқа мемлекеттік мекемелермен қарым – қатынас жасайды. Атап айтсақ: Әкімшілікпен , қаржы департаментімен, қазнашылық орталығымен, қазақстаның бірінші деңгейлі банктерімен және т.б. мекемелермен. Сондай-ақбөлім жұмысшылардың еңбекақысын, зейнетақыларының және қызметкерлерді кеңсе заттарымен қамтамасыз етеді. Қазақстан мемлекетінің соның ішінде Атырау облысының статистика басқармасы әрі қарай болашақта жоғары деңгейде дамиды деген сенімдеміз.
І-ТАРАУ. Статистика ғылымының дамуы және Қазақстанда пайда болуы
1.1 Статистика ғылымының дамуы
Статистика-латынының статус (status) деген сөзін қазақшаға аударғанда заттың, нәрсенің, құбылыстың жай-күйі деген мағынаны білдіреді. Осы сөздің негізінен, италяның ”statе” – мемлекет, “ statisto”- мемлекеттің жағдайын жеттік білу деген сөзінен шыққан. Қазіргі кезде “сатистика” термині төмендегідей әр түрлі мағынада қолданылып жүр.
-Статистикалық органдар арқылы көптеген қоғамдық құбылыстардың өзгерістерін жүйелі түрде есепке алу.
-Статистика- сттистикалық жинақтарда анықталады, мерзімді баспасөздерде жарияланатын сандық көрсеткіштер.
-Статистика қоғамдық ғылымның бір саласы және оның өзіне тән жеке пәні мен зерттеу әдістері бар ғылым.
Статистика қоғамдық ғылым ретінде біртіндеп пайда болды және оның даму кезеңінің өзінше тарихы бар. Статистика ғылымының даму процесінің бастмасы 17 ғасырдың аяқ кезеңі Англиядан басталды. Оның негізін Ағылшын ғалымдары Джон Гранут( 1620-1674) пен Вильям Петтидің (1623-1687) “саяси арифметика” атты еңбегі жарық көрді. В.Петтидің еңбегінің маңыздылығы сонда,ол сандық көрсетткіштер заңдылғын қолдана отырып, қоғамда болып жатқан көптген құбылыстармен өзгерістерді анық көрсеткендігі, яғниөңдеу, талдау жұмыстарын қалай жүргізу керек екенігі айқындалған.
19 ғасырдың 2 жартысы мен 20 ғасырдың басында статистика ғылымы қарқынды дами бастады. Оған көптеген ғалымдар мен статистиктердің сіңірген еңбектері дәлел бола алады. Мысалы:Матиматикалық статистиканың ықтималдылық теориясын қолдану арқылы көптеген сандық көрсеткіштерді есептеу тәсілдері анықталады. Бұл салада Т.Л Чебышев, А.А Марков, А.М Ляпуков, С.Н Бернштейн сияқты атақты математиктер елеулі еңбек етті. Бұл кезде мемлекеттік статистика органдарыда жетіліп дами бастады.
Қазіргі егемен республикамыздағы статистиканың дамуы еліміздің статистика тарихының жаңа кезеңінің басы болып саналады , яғни статистикалық теория мен әдістемелерінің түгейлі мәселелері зерттеліп, оларды пайдаланудың жаңа үлгілері жасалынды. Сонымен қатар, нарықтық эканомикаға өту кезеңінде статистика туралы 1996 жылы заң мен ереже қабылданды және оның негізгі міндеттері мен функциялары анықталды. сонымен статистика органы халық шаруашылығы салаларының есебін жургізуші мекеме ретінде жалпы мемлекеттік эканомикалық саясаттың жүргізілуі мен орнын қамтамасыз еттеді және ол жүйелі түрде басшылық жасаудың аса маңызды құралдарының бірі болып саналады.
- Қазақстан Республикасының статистика басқармасыны тарихы
Қазақстан Республикасының статистика тамыры өткен ұзақ уақыттарға кетеді. Қазақ мемлекеті- қазақ хандығы туралы оны растейтын статистиклық тарихы мәлметтер бар: оның алғашқы пайда болуы кезеңінде(1459) Шу және Талас өзенінің бойында (бүгінгі Жамбыл облысының) аумағында халықтың саны 200 мың адам, ал 15 ғасырдың сонында олар 1 млн болды. Бірақ бүгінгі Қазақстан аумағындаазды көпті болсада жүйелі және орталықтандырылған статистика қызметінің өмірге келуі 18 ғасырдың 2 жартысында, былайша айтқанда Қазақстан Ресей империясының құрамына кіру кезеңіне жатады. Оның аумағындағы бірінші жалпы халық санағы, орыс патшалығының барлық жеріндегідей 1897 жылдың 9 ақпанында жағдай бойынша өткізілді.
Қазақстан аумағында құрылған 1 мемлекттік ресми статистикалық орган болып, Түркістан Губерниялық статистикалық комитеті( құрылған күні 1868 ж 22 қаңтары) пен оған бағынышты Сырдария және Жетісу облысындағы статбюролар саналады. 19 ғасырдың 70 жылдарының ортасында Орал облыстық статкомитет, 1877ж Семей және Ақмола және 1895 жылы Торғай облысының статкомитеттері ұйымдастырылды. Бірақ 1920жылға дейін Қазақстанда аталған және басқада жергілікті статистикалық қызметтің біріктіретін біріңғай статистикалық орган болған жоқ.
Ресей кеңестік федерациялқ социалистік республикасы құрамында қазақ автаномиялы социалистік республикасы құрлуына байланысты( 1920ж 26 тамыз) байланысты. Қазақ АКСРО үкімті өзінің 1920ж 8 қарашадағы қаулысымен “ Қазақ АКСРО мемлекеттік статистика туралы” ережесі бекіті және Қазақ АКСРО статистика басқармасы құрылды. Сонымен Қазақстанның орталықтандырылған біріңғай статистика органы құрылғанкүні 1920 ж 8 қарашасы болып қабылданды.
1925ж қаңтарда Орынбор қаласында бірінші ал 1927 ж сәуірде Қызылорда қаласында екінші республикалық статистика конференциялары болып өтті, олардың шешімдерімен ұсынымдары статоргандары ұйымдастырылып нығаюына және методологиялық жабдықтамаларына үлкен роль атқарады.
1930-1948 жылдары республикадағы статистика қызметінің жалпы жұмысына және оның жоспарлы жүруіне басшылықты қазақ АКСР-ң мемлекеттік жоспарлау органы жүргізеді. 1948 жылдан бастап статистика жүйесін дербес мемлекеттік орган республика министрлер кеңесі жанындағы статистикалық басқарма басқарады, ал 1960жылдан бастап орталық статистика басқармасы 1987 ж басқармасының статистика жөніндегі мемлекеттік комитеті басқарады.
Статоргандағы барлық жедел және статистикалық есеп берулердің 1957-1958 жылдан бастап орталықтануына байланысты олар кейінгі жылдардың барлығында да шын мәнінде басшылық, жоспарлау және басқада барлық деңгейдегі басқару органдарының ”еліміздегі эканомикалық және мәдениет жағдайы туралы және халық шаруашылығы жоспарлаудың және көптеген шаруашылық жұмыстардың барысымен орындалу қорлары туралы жедел және жалпы жинақталған ақпаратпен жабдықталған жалғыз-ақ жүйе болды.
Қазақстаның статоргандары бұрынғы КСРО барлық статистикалық жүйесі сияқты Бүкілодақ барлық 8 халық санағын ұйымдастырлып өткізіп, жиынтығын қортындылады,үнемі статистикалық жылнамалықты және көптеген кезеңдікті салалық және тематикалық жинақтарымен анықтамаларды басылып шығарылды.
- Атырау облысы статистика басқармасының тарихы
Статистика- ол ерекше ғылым немесе білім саласы, ол қоғамның өмірінің сандық жағынан қарайды және оның ғасырлық тарихы бар. Оның пайда болуы әр түрлі қоғамдық өмірінің сандық жағынан қарайды және оның ғасырлық тарихы бар. Оның пайда болуы әртүрлі қоғамдық қажеттілікке байланысты: малды санау, жер байлығы, мүлік т.б
Мемлекеттік статистиканың пайда болуына 1918 жылдың 25 шілдеде В.И Ленинмен қол қойылған.Бұған “Мемлекеттік статистика заңы” дәлел болады. Гурьев уездының статистикалық бюросы 1920 жылдың маусымынан бастап жұмыс жасады. 1928 жылдың 29 мамырынан СНК КССР жиналсында қобылданған статаппарат аудандығы бойынша Гурьев статистикалық бюросы тартылып 1928 жылдың 28 маусымында Урал Губерндық статистикалық бөлімімен Гурьев басшылық округінің келісімі бойынша №2129 ”Гурьев округінің статистикалық бөлімі және Гурьев басшылық округі және де Урал Губеріндік статистикалық бөліміне бағынады” деген шешім қабылданды. Бөлімнің құрлымы 1928 жылы қоғамдық ауыл шаруашылық және эканомикалық статистика құрылды. Бөлімнің жұмысшылар саны 13 адам болды. Статистика органдарының құрлымдары жаңартылып тұрады және ол мемлекет қызметімен байланысты болады. 1938 жылы Гурьев облысының құрлуына қарай басқарма шешімімен және 1938 жылдың 10 ақпанынан Нархозучет Қазбасқармасының құққығымен Гурьев облыстық Нархозучет басқармасы құрылды. 1941 жылдың наурыз айынан Гурьев облыстық статистика басқарма болып ауыстырылды, ал 1991 жылыдың қазан айынан Атырау облыстық статистика басқармасы болды. Өздерінің құрылғанынан бастап статистика органдары бірнеше ірі мемлекетік статистикалық жұмыс атқаруды- халық хат жолдауы, ауыл шаруашылық жазылуы және халық білім беру орындарының жазылуы. 1938 жылдың ақпан айында Гурьев облыстық УНХУ өз беттімен қоғам өнеркәсіптің жазылуы, 1939 жылы брлық біріккен халық жазылуы 1940 жылдың 1 қаңтарынан бірлік төл жазылуын өткізеді.
Облыста статистика органдарының құрлуы мен дамуы келесі адамдармен тікелей байланысты олар Ермеков Қосмағамбет 1924 жылдан 1939 жылдар арасында уездық статистикалық бюро басшы болды, Нұрғалиев Ахмет 1939-1943 жылдар арасында Нархозучеттың облыстық басқармасының басшысы болды, Лопотин Григорий 1946-1960 жылдар арасында облыстық статбасқарма басшысы болды, Жардемов Досқали Мырзабайұлы 1960-1985 жылдар арасында облыстық стат басқарма басшысы болды және де эконамист статистик болып көп жылдар бойы статистика органдарында істеген Шұдабаев С.Ш, Тумина Г.В, Жұмағазиев А.Т , Сабетов К.Е, Исенғалиев К.А т.б.
1992 жылдан бері Қазақстан Республикасының статистика агенттігі 3 Қазақстанның мемлекеттік статистика реформдау программасын құрды, оның ішіне статистика органдарының қызметтінің әр түрлі саласы енгізілді.
Бірінші Программаны іске қосқанда тәуелсіз мемлекеттке баратын статусқа тең ұлттық статистикалық жүйе құрылды, оның ішіне жаңа статистика салаларын енгізді: олар ішкі эканомикалық байланыстар, төлем ақыбайланыстар, баға, үй шаруашылығы
Екінші программаны іске қосқанда халықаралық эканомикалық қызмет түрінің классификациясын енгізу және өнімді классификациялау және де статистиалық анықтамаларды информациялауға қызмет көрсету, статистикалық тіркеуді іске асыру және статистикалық бақылаудың сайлау методына көшу.
Үшінші праграмманың мақсаты Қазақстан Республикасының мемлекеттік статистикасын жаңарту; елдің басқарма органдарының бабын табу үшін Қазақстанның мемлекеттік статистика жүйесін реформдау және де осы қызметтегі және қоғамды эканомикалық даму туралы статистикалық хабардар ету, басқа елден үлгі алып эканомика секторларды және салаларын қарастыру қажет. Осы кезеңде барлық облыстық шаруашылық орындарын тіркеу жасалады. Шаруашылық саласында тіркеу админстрациясы құрылды, оның көрсеткіші 2005 жылдың 1 қаңтарына 5710 бірлік, оның базасында сатистикалық тіркеу жүреді. 1999 жылдар 2005 жылға дейін Атырау облысының статистика басқармасы болып саналды, оның үстінен қарайтын статистика бойынша Қазақстан Республикасының агенттігі. Өзінің құрамында мәлімт –бұл статистикалық орталығы және мемлекеттік өнеркәсіп ашу ”Стаистика бойынша есептеу орталығы” 2005 жылдың 1 қаңтарынан бері информация-статистикалық орталығы жобылды. Қазіргі Атырау облысының мемлекеттік статистикасы Атырау облысының статистика басқармасы және ”Статистика бойынша есептеу орталығы” ашылып мемлекеттік өнеркәсіпке айналды.
ІІ-ТАРАУ. Атырау облысының статистика басқармасының жалпы ережесі
2.1. Жалпы ережесі
- Атырау облысының статистика басқармасы (бұдан әрі — Басқарма) Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің мемлекеттік мекемесі және аумақтық органы болып табылады.
Басқарманың негізгі міндеттері:
1) мемлекеттік статистика саласында мемлекеттік саясатты жүргізу;
2) ғылыми әдіснама мен халықаралық стандарттардың негізінде бірыңғай статистикалық ақпарат жүйесінің жұмыс істеуін және оны жетілдіруді қамтамасыз ету;
3) статистикалық көрсеткіштердің тұтастығын, дұрыстығы мен жеткіліктігін қамтамасыз ету;
4) өңірде болып жатқан экономикалық және әлеуметтік процестер мен олардың даму үрдістерін жан-жақты және объективті түрде зерделеу, қорыту және талдау болып табылады.
- Басқарма өз қызметін Қазақстан Республикасы Конституциясына, Қазақстан Республикасының заңдарына, Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
- Басқарма туралы ережені және оның жалпы штаттық санын Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің Төрағасы бекітеді.
- Басқарма мемлекеттік мекеменің ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің қазынашылық органдарында ашылатын шоттары, өз атауы мемлекеттік және орыс тілдерінде жазылған бланкілері, сондай-ақ Қазақстан Республикасының Мемлекеттік елтаңбасы бейнеленген және өз атауы мемлекеттік тілде жазылған мөрі болады.
Басқарма азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі.
Басқарма, егер ол Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өкілетті болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарабы болуға құқығы бар.
- Басқарманың заңды мекен-жайы: 465021, Атырау қаласы, Махамбет көшесі, 116-б.
- Толық атауы – Атырау облысының статистика басқармасы.
- Осы Ереже Басқарманың құрылтайшы құжаты болып табылады.
- Басқарманың қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады.
Басқармаға, Басқарманың функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында кәсіпкерлік субъектілерімен шарттық қатынастар жасауға тыйым салынады.
Егер Басқармаға Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерімен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда мұндай қызметтен алынған кірістер белгіленген тәртіппен мемлекеттік бюджет кірісіне жіберіледі.
2.2. Басқарманың негізгі функциялары мен құқықтары
- Басқарманың стратегиялық функциясы мемлекеттік органдарды, іскер топтар мен жұртшылықты өңірдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы туралы объективті статистикалық ақпаратпен қамтамасыз ету болып табылады.
2 . Басқарма Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мынадай функцияларды жүзеге асырады:
статистика саласында мемлекеттік саясатты іске асыруды қамтамасыз ететін функциялар:
1) мемлекеттік статистиканы жетілдіру жөніндегі бағдарламаны жүзеге асыру;
2) заңды және жеке тұлғалар үшін жиынтық статистикалық ақпаратқа қол жетімділікті қамтамасыз ету;
3) мемлекеттік статистика органдарына ақпарат ұсынатын жеке және заңды тұлғаларды статистикалық нысандардың бланкілерімен және оларды толтыру жөніндегі нұсқаулықтармен қамтамасыз ету;
4) өңірдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы туралы ақпараттық-статистикалық деректер базасын жандандыруды ұйымдастыру;
5) Мемлекеттік статистикалық тіркелімді жүргізу жөніндегі жұмысты ұйымдастыру;
6) өңірдің әлеуметтік-экономикалық жағдайы туралы талдау жүргізу, статистикалық жинақтар, бюллетеньдер, экономикалық шолулар және басқа статистикалық материалдарды басып шығару және тарату;
7) бастапқы статистикалық ақпараттың құпиялылығын қамтамасыз ету;
8) әрбір шаруашылықтың есебін жүргізудің және осы есептің деректерін тиісті статистикалық көрсеткіштер өндіру үшін пайдаланудың әдіснамалық басшылығын жүзеге асыру;
мемлекеттік саясатты іске асыруды бақылау саласында:
1) жеке кәсіпкерлер мен заңды тұлғалардың бастапқы есепке қойылуы мен статистикалық есептілігін бақылауды жүзеге асыру, олар тапсырған деректердің дұрыстығын тексеру;
2) ұйымдардың лауазымды адамдарын мемлекеттік статистикалық байқаулар жүргізуге тартуға;
3) мемлекеттік статистика мәселелері бойынша әкімшілік құқық бұзушылық туралы істерді Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен қарау.
- Басқарма міндеттері іске асыру және өзінің функцияларын жүзеге асыру үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өз құзыреті шегінде:
1) заңды тұлғалардан анық мемлекеттік статистикалық есептілікті статистикалық жұмыстар жоспарында белгіленген көлемдерде және мерзімдерінде өтеусіз алуға;
2) заңнамада белгіленген жағдайларда жеке тұлғалардан статистикалық қорыту және талдау үшін олардың экономикалық және әлеуметтік-демографиялық жағдайы, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметі туралы анық ақпарат алуға;
3) конъюнктуралық сауалдар, халықтың экономикалық және әлеуметтік-демографиялық жағдайын зерделеу бойынша сауалдар және басқа арнаулы зерттеулер жүргізу;
4) мемлекеттік органдардан бастапқы статистикалық ақпаратты және Мемлекеттік статистикалық тіркелімді жүргізу үшін орындалатын функцияларға қарай оларда бар басқа да ақпаратты алуға, сондай-ақ мемлекеттік органдар қалыптастыратын жиынтық статистикалық деректерді қайталамайтын статистикалық деректерді өндіруге;
5) заңды және жеке тұлғалар үшін жиынтық статистикалық ақпаратқа қол жетімділікті қамтамасыз ете отырып және оларды есептеу әдістемесін түсіндіре отырып, статистикалық ақпаратты тұтынушылармен жұмысты жүзеге асыру;
6) Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша кеңестер, семинарлар, конференциялар өткізуге;
7) мемлекеттік органдарға олар қабылдаған, статистика саласында мемлекеттік саясатты іске асыруға кедергі келтіретін нормативтік құқықтық актілерді тоқтату немесе өзгерту туралы ұсыныстар енгізуге;
8) Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі белгілеген ақпараттық жүйелерді және автоматтандыру мен компьютерлендірудің басқа да құралдарын құру жөніндегі шараларды іске асыру.
Басқарманың мүлкі
4 . Басқарманың жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болады.
Басқарманың мүлкі оған мемлекет берген мүліктің есебінен қалыптастырылады және негізгі қорлар мен айналым қаражатынан, сондай-ақ құны Басқарманың теңгерімінде көрсетілетін өзге де мүліктен тұрады.
- Басқармаға бекітіп берілген мүлік республикалық меншікке жатады.
- Басқарма өз бетімен оған бекітіп берілген мүлікті иеліктен шығаруға немесе өзге де тәсілдермен билік етуге құқығы жоқ.
Басқармаға Қазақстан Республикасының заңнамалық актілерінде белгіленген жағдайларда және шектерде мүлікке билік ету құқығы берілуі мүмкін.
Басқарманың қызметін ұйымдастыру
- Басқарманы Қазақстан Республикасы Статистика агенттігінің Төрағасы лауазымға тағайындайтын және лауазымнан босататын бастық басқарады.
- Бастық Басқарманың жұмысын ұйымдастырады және оған басшылық жасайды, құрылымдық бөлімшелердің қызметіне бақылауды жүзеге асырады, Басқармаға жүктелген міндеттердің орындалуына және олардың өз функцияларын жүзеге асыруына дербес жауап береді.
- Басқарма бастығы осы мақсатта:
1) бұйрықтар шығарады;
2) өз орынбасарларының және құрылымдық бөлімшелері басшыларының өкілеттіктері мен міндеттерін белгілейді;
3) құрылымдық бөлімшелер туралы ережелерді бекітеді;
4) Қазақстан Республикасының заңнамасында сәйкес Басқарма қызметкерлерін лауазымдарға тағайындайды және лауазымдардан босатады;
5) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес мемлекеттік органдарда және өзге де ұйымдарда Басқарманы білдіреді;
6) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен Басқарма қызметкерлерін көтермелейді және оларға тәртіптік жаза қолданады;
7) Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады.
- Басқарма бастығының жанынан консультативтік-кеңесші орган болып табылатын алқа құрылады.
Алқаның сандық құрамын Қазақстан Республикасы Статистика агенттігі бекітеді.
Алқаның дербес құрамын Басқарма бастығы бекітеді.
Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату
- Басқарманы қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.
2.3. Мекеме басшыларының атқаратын қызметтері
Басқарма бастығы Алпатанов С.С
Атырау облысының статистика басқармасының жалпы іс-әрекетін алға басуын қадағалайды. Басқарма бастығы барлық бөлімшелерді және аудандық бөлімшелерді қадағалап оларды бағыттап отырады және ұйымдағы қаржылық мәселелерді шешеді. Басқарма бастығы мекемеге келген қонақтарды қарсалу және статистикалық деректерді қортындылау сонымен қатар жарыққа шығару және т.б. сұрақтарына жауап береді. Ұжымды басқаруда көптеген қызметтер атқарады. Бұнда қызметкерлерді жыл сайынғы аттестациялау, сынақтан өткізу, мемлекеттік лауазымға кандидаттар тағайындау және мемлекеттік сату және сатып алуды қабылдайтын комиссияларды тағайындау.
Мекеме басқада Қазақстан Республикасының мекемелерімен қарым- қатынаста болады. Атап айтсақ қазақстан Республикасыныңі қазнашылық департаментімен, қаржы бөлімшесімен, Атырау облысының акиматымен және т.б.
Басқарма бастығының екі көмекшісі бар: Джазбаева А.Ж.
Ұйымда атқарған жұмыстарға қортынды жасау және статистикалық ақпараттарды таратумен айналсады және келесі бөлімшелердің жұмыстарына басшылық жасап және оларды қадағалап отырады. Атап айтсақ: Тіркеу және статистикалық бақылауды ұйымдастыру,еңбек және жұмыспен қамту,өнеркәсіп статистикасы, эканомикалық аграрлық статистикалық сектор бөлімі, үй шаруашылық және әлеуметтік демографиялық статистика бөлімі, статистикалық ерікті қызмет жариялау және оны ұйымдастыру.
Мекемедегі тәртіптті қадағалайтын, мемлекеттің қарамағында жасалынатынжұмыстарының еңбек өтімділігінің жоғарлатуға және ел таңбасы бар бланкаларды заң жүзінде жою кезінде комиссия мүшесі болып табылады. Санақ және тіркеу жөніндегі бүкіл сұрақтарға жауап береді.
Басқарма бастығының келесі көмекшісі Мұхангалиева Г К
Мекемедегі келесі бөлімдерге басшылық жасап оларды қадағалайды. Атап айттсақ: СНС қаржылық бөлімі, статистикалық құрлыс және баға бөлімісауда қызмет көрсету, өнеркәсіп көлік және байланыс статистика бөлім. Жие жүретін өнеркәсіп істерді қадағалап, статистикалық мекеменің архифтік жұмыстарды қадағалап оларға комиссия мүшесі болады. Ұйымда техникалық қауіпсіздікті, өртке қарсы қауіпсіздікті, еңбекті қорғаудықамтамасыз етеді.
ІІІ-ТАРАУ. Жұмысшылардың еңбек қауіпсіздігі және оларға еңбекақы төлеу
3.1 Жұмысшыларды еңбек қауіпсіздігімен қамтамасыз ету
Жұмыс берушінің міндеті
Жұмыс беруші әрбір жұмыс шартына байланысты өндіріске қажетті аймақ бойынша жұмыс уақытының кестесін норма бойынша қамту яғыни күнделікті жұмыс уақытын белгілеу.
Ұйым және еңбек қауіпсіздігі
- еңбек тәртібі және демалыс Жұмысшыларға әлеуметтік қызмет
көрсету жұмысшыларды жыл сайын демалыспен қамту.
Жұмыс беруші жұмысшылардың еңбек процесінің өзгеруіне байланысты жұмыс кестесіне қажетті түзетүлер енгізуге, жұмысшылардың жағдайын көтеруді талап етуге, жұмысшылардың жұмысқа қаблеттілігінің мақсатын арттыруға, жұмысшылардың денсаулығын қорғау және орнықты сақтауға міндетті.
2 Жұмыс беруші әрбір жұмысшының нормалық талабын жұмыс орнына байланысты ақпараттық жүйе арқылы реттеп және тексеруге өз міндетіне алады. және осы талаптардың нақты жағдайын ескереді. Әрбір прафком жаңа техналогиялық зерттеуден және еңбекті қорғауданда мемлекеттік зерттеуден өтуіне құқығы бар. Жұмыс беруші мен профсюз өткізген зерттеу мемлекеттке тапсырлады.
Әлеуметтік және медициналық қызмет көрсету.
Жұмыс берушінің міндеттері;
1 Жұмыс беруші жұмысшылардың уақытында зейнетақыларын зейнетақы қорына аударып отыруды міндетіне алады. Сондай-ақ мекеме жұмысшылардың өндірістік жарақатына, кәсіби сырқаттарымен ауырған жағдайда мекеме сақтандыру мекемелеріменкелісім шарттқа отыру тиіс.
- Жұмыс беруші мекеме өндірістік жарақат алғандарға , ауруға шалдыққандарға мерекелік шаралар өткізуге және жүзеге асыруға міндетті.
3Жұмыс беруші жыл сайынғы еңбек демалысына денсаулығын жақсартуға жалақы бөліп отыруға тиісті
4 Жұмыс беруші әлеуметтік жүкті болғандарға және босанғанда. ауырғанда төленетін жәрдемақыны уақытында төлеп отыруға тиісті
- Жұмыс беруші әлеуметтік жүкті болғанда және босанғанда, ауырғанда төленетін жәрдем ақыны уақытында төлеп отыруға міндетті.
- Жұмыс беруші өз міндетіне мерзімінен бұрын тағайындалған зейнетақыны ең төменгі жалақының 100 төлеуге және зейнеткерлікке жетіп шыққандарға ең төменгі жалақының 20 төлеуге міндетті.
Еңбекті қорғаумен келісім
Жұмыс берушінің міндеті:
1 Жұмысшылармен жеке адамның еңбеке келісім шартына отырады және оларды техникалық қауіпсіздікпен және өндірістік санитарлық нұсқаулармен таныстырады.
- Эксплутациялық жағдайда комуналдық жылу жүйесін жүргізеді
- Қорғанысты алдына алу жағдайында жұмысшыларға өздігінен қиын тоқтарды қосуға және ашық тоқторды ұстауға тиым салады. Бұл шаралардың барлығы өрт шарасын алдын- алуға байланысты.
- Жұмыс уақыты ұзаққа созылғанда жұмысшыларды үйіне жеткізетін көлік шығаруы тиіс.
Жұмысшылардың міндеті.
1 Мекеменің техникалық қауіпсіздігін, өрт қауіпсіздігін және өндірістік санитарлық гигиенаны сақтау керек
- Мекеменің жұмыс кестесін бұзбай уақытында жұмыста болуы керек
- Өрт қауіпсіздігін болдырмас үшін жұмыстан сон бүкіл техниккалық жабдықтарды тоқтан ажырату керек.
- Мекеме ішінде реттілікті, тазалықты және мемке мүлкін мұхият, ұстап, бөледе санитарлық күн өткізу керек.
3.2. Қызметкерлдің еңбекақысы
Еңбек ақы жөніндегі саясат кәсіпорында басқарудың құрамдас бөлігі болып табылады және кәсіпорын қызметкерлерінің тиімділігі оған ереулі ықпал етеді. Себебі еңбекақы жұмыскүшін тиімді пайдаланудағы ынталандыру құралы. Еңбек ақы дегеніміз- жұмыскерлерге оның еңбегі үшін сапасына және шығарған қажетті өнім көлеміне сәйкес берілетін төлем, яғни жұмыс күшінің бағасы еңбекақының қажетті өнімінің құнына тең және оның ақшалай түрі болып табылады. Еңбекақы кәсіпорының қызметкерлерінің жалақысы ретіндегі өнім өндіру мен өткізуге кеткен шығынның бір бөлігі, бұдан басқа еңбекақыны мынадай факторлар анықтайды.
1 Жұмыс күшінің құны
- Жұмыскерлердің еңбек өнімінің өсуі.
- Жұмыс күшін біліктілеу және еңбектің түрі.
- Қажетті өнімнің әлеуметтік дәрежесі
Кәсіпорында жалақы саясатын әзірлеуде және оны ұйымдастыруда жалақының төменгі принцптерін еске алу керек.
1 .Әділдігі
- Жасалынбаған жұмыс күшінің қиындығы және біліктілік деңгейі.
- Зиянды еңбек жағдайының және ауыр дене еңбегінің есебі.
- Еңбек сапасына және еңбекке қатыстылығының адалдығы үшін ынталандыру.
- Ақау жібергені және өзінің міндеттеріне жауапсыздықпен қарағандығын, жағымсыз жағдайлар болғаны үшін материалдық жазалау.
- Еңбек өнімділігінің өрлеу қарқыны орта жалақының өрлеу қарқынына қарағанда озық жүруі.
- Инфляциялық деңгейіне сай жалақыны индекстеу.
- Өндірістің қажеттілігін ең үлкен деңгейде қамтамасыз ету үшін үдемелі нысаны және жалақы жүйесін қолдану.
Мемлекет және мемлекеттік емес кәсіпорын жалақының айырмашылықтары мынадан тұрады. Мемлекет иелігіндегі кәсіпорында жалақы үкімет актілерімен реттеледі. Алжеке кәсіпорында кәсіпорын әкімшілігі шешімімен реттеледі. Бірақ ең төменгі жалақы жөніндегі белгіленген жалақыдан төмен болуы керек. Мемлекет кәсіпорын жалақысын белгіленгенен кейін және тұрақты мемлекет кәсіпорында жұмыс орны және жалақы кепілді, ал мемлекетті емес кәсіпорында олар оның эканомикалық жағдайына қарай анықталады.
Еңбек ақы төлеудің 2 негізгі формуласы бар:
Мерзімді және кесімді.
Мерзімді еңбекақы төлеуде еңбеккерлердің шамасы орындалған уақыттқа, ал еңбекақы төлеуде еңбеккерлердің шамасы тарифтік ставка сәйкес қойылады. Мерсімді еңбекақының формуласы:
ЕАм =ЖУ * ТС
ТС- Біліктілік разряды бойынша жұмыскерлерге берілгнтарифтік ставка
ЖУ- нақты орындалған жұмыс уақыты.
- Кесімді еңбекақы төлеуде еңбеккерлердің шамасы жұмысшы мен өндірістік өнімге және жалақыға осы өндірістің өнімінің сапасына байланысты төленеді. Бұл жүйе бойынша еңбекақы әрбір өндірілген өнім бірлігіне тағайындалған кесімді баға бойынша есептеледі.
ЕАк =ӨС * КБ
Мерзімді еңбекақыны тиімді қолдану жағдайлары.
1 Жұмысшы техникалық уақыттқа ықпал ете алмайтын қатаң белгіленген аппараттық автоматтандырылған өндіріс.
- Тікелей жұмысшыларға байланысты өнім сапасына жоғары талап қою.
- Жұмысшы орнында өнімді көптеп шығаруға мүмкіндік бар, ал өндірісте сондай-ақ көп шығару қажет емес.
Еңбекақы төлеу формуласы
Мерзімді Кесімді
Тікелей
Жәй Сыйлық Жанама
Сыйлық
Үдемелі
Аккордты
Жәй мерзімді еңбекақы формуласында тарифтік ставка жұмыс уақытына көбейтеді. Кесімді сыйақы жүйесінде жұмысшы өзінің еңбекақысына тікелей кесімді баға бойынша алады және оған қосымша сыйлық қосылады. Ол белгілі бір көрсеткіштерге байланысты төленеді. Жоспарлардың орындалуы өнімнің өсуі ақаусыз жұмыс жасау өндірудің техникалық нормативтік құжатты сақтау, шикізатты материалды үнемдеу, жанама кесімақы төлеуде жұмысшылардың жалақысы оған қызмет көрсеттетін кесімдіақы алатын жұмысшылардың еңбек нәтижесіне тікелей байланысты.
Аккортты кесімді еңбекақы төлеуде баға жұмыс көлемінің барлығына тағайындалады. Кесімді прогресивті немесе үдемелі жүйеде жұмысшылардың еңбегі норманы орындау шеңберінде тікелей кесімді баға бойынша төлейді.
Қортынды
Қорыта келгенде мен 30 қаңтармен 25 наурыз аралығында Атырау облысының статистика басқармасынан өнлдірістік тәжірбиеден өттім. Атырау облысының статистика басқармасы 4920 жылдан бастап Гурев уездік статистика бюросы болып еңбек етті. Кейін 1996 жылдан бастап Атырау облысының статистикатика басқармасы болып құрылды.
Атырау облысының статистика басқармасының бастығы Алпатанов С.С Басқарма бастығының екі көмекшісі бар : Джазбаева А.Ж, МухангалиеваГ.К. Бұл адамдардың қарамағында 15 астам бөлімше ,140 астам жоғары сапалы мамандар қызмет етуде.
Мен бұл мекеменің Ұйымдастыру және талдау бөлімінен өндірістік тәжірбиеден өттім . Бөлімде Төр адам қызмет етеді , бөлім бастығы Хабибуллина А.Ш. Бұл бөлім бухалтерлік жұмыстармен айналсады: мекеменің шығысымен кірісін есептейді, мемлекеттің бір жылға бөлінген қаржысын жұмысшыларға өз орнымен жұмсайды және басқа мемлекеттік мекемелермен қарым- қатынаста болады.
Мен тәжірбие кезінде бірнеше мекемелермен, құжаттармен таныстым және өзіме қажетті мағұлматтар жинадым. Болашақта бұл мәліметтерді өз тәжірбиемде қолданамын деген үміттемін.
Атырау облысының статистика басқармасының
штаттық кестесі Атырау 2006ж
категория |
Должность |
численость |
Выслуга |
коэффицент |
Должностной оклад |
Надбавка за экологически и радиаци |
Месячный фонд |
Рукаводство
С-0-1 |
Началник управ/я |
1 |
Свыше20 |
2,96 |
71689 |
|
71689 |
С-0-2 |
Зам. нач/ка управ/я |
1 |
Свыше20 |
2,65 |
64181 |
|
64181 |
С-0-2 |
Зам. нач/ка управ/я |
1 |
Свыше20 |
2,65 |
64181 |
|
64181 |
|
Итого |
3 |
|
|
200052 |
|
200052 |
Отдел регистров и координации статнаблюдений
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
С2 до3 |
1,45 |
35118 |
|
35118 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С2 до3 |
1,1 |
26641 |
|
26641 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С11до 14 |
1,16 |
28094 |
|
28094 |
С-07 |
Спецалист |
1 |
С 3до 5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
|
итого |
4 |
|
|
112136 |
|
112136 |
Отдел сводных робот и ростпространения статданных
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
Свыше20 |
1,78 |
43110 |
|
43110 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С3до5 |
1,15 |
27852 |
|
27852 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С2до3 |
0,99 |
23977 |
|
23977 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
До год |
0,9 |
21797 |
|
21797 |
|
итого |
4 |
|
|
116737 |
|
116737 |
Отдел статистики финансов предприятий
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
С9до11 |
1,66 |
40204 |
|
40204 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
Свыше20 |
1,35 |
32696 |
|
32696 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С2до 3 |
1,1 |
26641 |
|
26641 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С3до5 |
1,04 |
25188 |
|
25188 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С5до 7 |
1,08 |
26157 |
|
26157 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С1до2 |
0,84 |
20344 |
|
20344 |
|
итого |
6 |
|
|
171231 |
|
171231 |
Отдел статистики прозводства
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
С17до20 |
1,76 |
42626 |
|
42626 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С17до20 |
1,33 |
32212 |
|
32212 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С17до20 |
1,33 |
32212 |
|
32212 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С11до14 |
1,29 |
31243 |
|
31243 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С5до 7 |
1,2 |
29063 |
|
29063 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С3до5 |
1,04 |
25188 |
|
25188 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С1до2 |
0,95 |
23008 |
|
23008 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С9до11 |
1,13 |
27368 |
|
27368 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
До год |
0,8 |
19375 |
|
19375 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С7до9 |
0,98 |
23735 |
|
23735 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С17до20 |
1,07 |
25915 |
|
25915 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
|
итого |
14 |
|
|
375884 |
|
375884 |
Отдел статистики сферы услуг
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
С14до17 |
1,74 |
42142 |
|
42142 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
Свыше20 |
1,35 |
32696 |
|
32696 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С5 до 7 |
1,08 |
26157 |
|
26157 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С2 до 3 |
0,99 |
23977 |
|
23977 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С3до 5 |
1,04 |
25188 |
|
25188 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до 3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С5до 7 |
0,96 |
23251 |
|
23251 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14 до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
До год |
0,8 |
19375 |
|
19375 |
|
итого |
9 |
|
|
23772 |
|
23772 |
Отдел статистики цен и труда
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
С14до 17 |
1,74 |
42142 |
|
42142 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С17до20 |
1,33 |
32212 |
|
32212 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
Свыше20 |
1,35 |
32696 |
|
32696 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С1 до2 |
1,05 |
25430 |
|
25430 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С3до5 |
1,04 |
25188 |
|
25188 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С2до3 |
0,99 |
23977 |
|
23977 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С3до5 |
1,04 |
25188 |
|
25188 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С3до5 |
1,04 |
25188 |
|
25188 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
До год |
0,9 |
21797 |
|
21797 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С1 до2 |
0,84 |
20344 |
|
20344 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
До год |
0,8 |
19375 |
|
19375 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2 до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
|
итого |
12 |
|
|
314852 |
|
314852 |
Отдел социальной и демографической статистики
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
Свыше20 |
1,78 |
43110 |
|
43110 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
Свыше20 |
1,35 |
32696 |
|
32696 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
Свыше20 |
1,35 |
32696 |
|
32696 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С 2 до3 |
0,99 |
23977 |
|
23977 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
До год |
0,9 |
21797 |
|
21797 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
До год |
0,9 |
21797 |
|
21797 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С 3 до5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
|
итого |
7 |
|
|
198357 |
|
198357 |
Отдел админстративно- финансовых работ
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
С14до17 |
1,74 |
425142 |
|
425142 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С 2 до3 |
1,1 |
26641 |
|
26641 |
С-0-5 |
Главный спецалист |
1 |
С 3 до5 |
1,15 |
27852 |
|
27852 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С 3до5 |
1,04 |
25188 |
|
25188 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С17до20 |
1,2 |
29063 |
|
29063 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С3до5 |
1,04 |
25188 |
|
25188 |
С-0-6 |
Ведущий спецалист |
1 |
С11 до14 |
1,16 |
28094 |
|
28094 |
|
итого |
7 |
|
|
204169 |
|
204169 |
Отделы статистики района
Желойский РОС
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
Свыше20 |
1,78 |
43110 |
|
43110 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
Свыше20 |
1,08 |
26157 |
|
26157 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С7 до9 |
0,98 |
23735 |
|
23735 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С5 до7 |
0,96 |
23251 |
|
23251 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2 до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14 до17 |
1,66 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2 до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2 до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
|
итого |
8 |
|
|
205865 |
|
205865 |
Махамбетский РОС
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
Свыше20 |
1,78 |
43110 |
|
43110 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
Свыше20 |
1,08 |
26157 |
|
26157 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С11до14 |
1,03 |
24946 |
|
24946 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С17до20 |
1,07 |
25915 |
|
25915 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
Свыше20 |
1,08 |
26157 |
|
26157 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С7до20 |
1,07 |
25915 |
|
25915 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С3до5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до 3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С 2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2 до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2 до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
До год |
0,8 |
19375 |
|
19375 |
|
итого |
13 |
|
|
324782 |
|
324782 |
Курмангазинский РОС
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
С5до7 |
1,58 |
38267 |
|
38267 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
Свыше20 |
1,08 |
26157 |
|
26157 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С5до7 |
0,96 |
23251 |
|
23251 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С5до7 |
0,96 |
23251 |
|
23251 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С7 до9 |
0,98 |
23735 |
|
23735 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С3до5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С9до11 |
1,01 |
24462 |
|
24462 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С17до20 |
1,07 |
25915 |
|
25915 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
До год |
0,8 |
19375 |
|
19375 |
|
Итого |
19 |
|
|
452902 |
|
452902 |
Индерский РОС
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
Свыше20 |
1,78 |
43110 |
|
43110 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С5до7 |
0,96 |
23251 |
|
23251 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С9до11 |
1,01 |
24462 |
|
24462 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2 до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С3до5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С5до7 |
0,96 |
23251 |
|
23251 |
|
Итого |
9 |
|
|
225967 |
|
225967 |
Исатайский РОС
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
Свыше20 |
1,78 |
43110 |
|
43110 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С3до5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С5до7 |
0,96 |
23251 |
|
23251 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С5до7 |
0,96 |
23251 |
|
23251 |
|
Итого |
7 |
|
|
184552 |
|
184552 |
Кызыл кугинский РОС
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
Свыше20 |
1,78 |
43110 |
|
43110 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С11до14 |
1,03 |
24946 |
|
24946 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С7до9 |
0,98 |
23735 |
|
23735 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С3до5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С1до2 |
0,84 |
20344 |
|
20344 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С3до5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С11до14 |
1,03 |
24946 |
|
24946 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
Свыше20 |
1,08 |
26157 |
|
26157 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С14до17 |
1,06 |
25673 |
|
25673 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
|
Итого |
11 |
|
|
276101 |
|
276101 |
Макатский РОС
С-0-4 |
Началник отдела |
1 |
С17до20 |
1,76 |
42626 |
|
42626 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
До год |
0,8 |
19375 |
|
19375 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С3до5 |
0,92 |
22282 |
|
22282 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
С2до3 |
0,88 |
21313 |
|
21313 |
С-0-7 |
Специалист |
1 |
До год |
0,8 |
19375 |
|
19375 |
|
Итого |
8 |
|
|
188911,01 |
|
188911,01 |
|
Итого по области |
141 |
|
|
3792267 |
|
3792267 |