Мазмұны
Кіріспе……………………………………………………………………………………………………….2
1.ПЧ-4 ФИЛИАЛЫ АҚ «Ұлттық компаниясы» Қазақстан темір жолы «құрылымы……………………………………………………………………………………………….3
2.Жұмыс және артқы орнына қызметкердің қауіпсіздік талаптары………………………………………………………………………………………………….6
2.1Поезд қозғалыс қауіпсіздігі……………………………………………………………………6
2.2Жұмыстардың мерзімі мен шарттары…………………………………………………..7
3.Жолды ағымдағы күтіп ұстау жұмыстарын ұйымдастыру……………………9
3.1Жалпы ережелер…………………………………………………………………………………….9
3.2Жолды қарап және тексеру…………………………………………………………………….9
4.Қорытынды……………………………………………………………………………………………..12
5.Қолданылған әдебиеттер………………………………………………………………………….13
Кіріспе
«Қазақстан темір жолы» ҰК» АҚ-ының қарауындағы «Ақтөбе рельс арқауы зауыты» ЖШС пен «SIEMENS-VAI» (Италия) және «SIEMENS-Қазақстан» ЖШС Ақтөбедегі рельс арқауы зауытына техника және технологиялық құрал-жабдықтар жеткізуге уағдаласты.4
«SIEMENS-VAI» компаниясы өндірістік технологиялық жабдықтар мен болат прокаты технологиясын жасаудағы танымал озық кәсіпорын саналады.
2012 жылғы желтоқсанның 25-індегі Қазақстан президенті Нұрсұлтан Назарбаев қатысқан жалпыұлттық телекөпір аясында Ақтөбедегі рельс арқауы зауытының құрылысын бастау туралы тапсырма берілді. Зауыттың ерекшелігі сонда — инновациялық термотөзімді, жоғары сапалы рельстің ұзындығы 120 метр етіп тұтас құйылады. Өнім жоғары жылдамдықты және қозғалысы көп желілерге қолданылады. Рельстің ұзын болуы дәнекерлеу арқылы жалғау жұмыстарын азайтады. Қауіпсіздігін күшейтеді. Жылжымалы құрамның жылдамдығы артуына ықпал етеді.
Оқу тәжірибесінің мақсаттары:
Практикалық сабақтардың мақсаты
- практикалық шоғырландыру және жалпы инженерлік және арнайы даярлау оқу курстарында алынған білімдерді тереңдету болып табылады; ПЧ-4 жоғары білікті мамандар. Практика басшылығымен жаңа білім мен дағдыларды сатып алу АҚ «Ұлттық компаниясы» Қазақстан темір жолы «филиалының базасында өтті.
Практика міндеттері:
- Кәсіпорынның негізгі бухгалтерлік құжаттардың таныс болыңыз және есеп құжаттамасын үшін нақты бастапқы материалды таңдау. Зерттеу нәтижелері экстернат өту туралы есепте берілуі керек.
- Сондай-ақ, практика кезеңінде қажет:
- кәсіпорынның (ПЧ-4Ақтөбе) құрылымына танысып;
- Еңбек жағдайларының тәжірибелік дағдыларды алу;
- жөндеу және пайдаланылатын құрылғылардың алдын алу үшін дағдылар;
- кәсіпорынның және оның бөлімшелерінің, оның даму перспективалары құрылымын зерттеу;
- тәлімгерліктен тіркеу туралы толық есеп көзі материалды таңдап.
1.ПЧ-4 ФИЛИАЛЫ АҚ «Ұлттық компаниясы» Қазақстан темір жолы
«құрылымы
Қазақстан жеріндегі тұңғыш теміржол магистралі 1894 жылдың 25 қазанында Покров слободасы (бүгінде РФ Саратов облысындағы Энгельс қ.) — Орал тар табанды темір жол телімінің құрылысы аяқталғаннан кейін ашылды. Осы жолдың 130 шақырымы қазіргі Қазақстан жері арқылы өткен. Арада 4 жыл өткеннен кейін Урбах-Астрахан тар табанды темір жол іске қосылды. Мұның да 77 шақырымы қазақ даласын басып өтт
Темір жолдың жүз жылдығы қаржылық қызметтің жоғары жетістіктерімен атап өтілді. Бұның бір дәлелі ретінде «Мудис инвесторс сервис» халықаралық рейтингтік агенттігі жүргізген «Қазақстан темір жолы» компаниясының ұзақ мерзімдік несиелік рейтингінің жоғарылауы болды. Сарапшылардың бұл шешіміне темір жол көлігін дамытудың және саладағы өндірістік, коммерциялық көрсеткіштердің тұрақты өсуі мен сапалық тұрғыдағы жоғарылауы себеп болды.
2004 жылдың 1 шілдесінде Астанадан «Отан» пойызы елімізді аралап, сапарға шықты. Екі жарым айға жуық ол шексіз жеріміздің темір жол стансалары мен разъездеріне тоқтап, мерейтойға арналған салтанатты жиындар өткізді. Пойыздың ұжымы ардагерлер мен ең жақсы жұмысшыларды ерекше назарға алды. Оларға «Қазақстан темір жолы» ұлттық компаниясының мерейтойлық медальдары мен естелік сыйлықтары тапсырылды. Сапар барысында теміржолшылар және олардың жанұяларына берген әлеуметтік көмектің ауқымды бағдарламасы жүзеге асырылды. Бағдарлама аясында алыс стансаларда тұратын теміржолшыларға олардың отбасыларына медициналық көмектер көрсетіліп, мектеп табалдырығын аттайтын бүлдіршіндерге оқу құралдары, сәбилерге балалар тағамдары табыс етілді. Барлық стансаларда мәдени- сауықтық, спорттық шаралар өткізіліп отырды. Мерейтойлық пойыздың сапары темір жол жұмысшыларының оңды лебізіне ие болды. Бұдан былай осындай шаралар жыл сайын ұйымдастырылатын болды.
Темір жолдың ғасырлық мерейтойын мерекелеудің шарықтау шегі Қазақстан Президенті Н.Назарбаевтың қатысуымен өткен салтанатты жиналысымен аяқталды. Ол республика астанасында 2004 жылдың 6 тамызында өткізілді.
Елбасы өз сөзінде Қазақстан экономикасының қалыптасуында, мемлекет тәуелсіздігін, елдің территориялық тұтастығын және әлеуметтік тұрақтылығын нығайтудағы темір жолдың рөлін жоғары бағалады. Ал теміржолшылар, өз кезегінде, Президентке алдағы уақытта темір жолды салу және жетілдіру, теміржол көлігіне арналған бәсекелеске қабілетті өнімдерді шығару саласындағы бірқатар ірі жобаларды жүзеге асыруға уәде берді.
Осы жылдың 9 қарашасында Ақтау портынан Құлсары стансасына дейін үлкен көлемді, биіктігі төрт қабаты үйдей жүктерді тасымалдаған қазақстандық теміржолшылар әлемдік рекордты жаңартты.
30-шы қарашада Арқа стансасында мемлекеттің жоғары лауазымды тұлғаларының қатысуымен Алтынсарин-Хромтау жаңа темір жолдың ашылуы өтті. Бұл жол арқылы көршілес елдердің аумағына кірмей ел іші арқылы жүргізілетін бағдар іске қосылды. Алтынсарин-Хромтау темір жол желісі арқылы жылына 160 миллион доллар көлемінде үнемділікке қол жеткізілді. Сонымен қатар Қазақстанның ішкі жолдарымен жүк тасымалдау қашықтығы 500-ден екі мың шақырымға дейін қысқарды.
Қазақстанның Тәуелсіздік күні мерекесінде Астана вокзалы алдында тарихи экспонат – Эш 4161 сериялы паровозы орнатылды. Алғашқы бесжылдықтың белгісі, Ұлы Отан соғысының естелігі, соғыстан кейінгі қайта қалпына келтіру кезеңіндегі басты рөл атқаратын Қазақстанның шойын жолы тарихындағы ерен ерліктердің куәсі іспетті мақтаулы жерден орнын алды.
Алтынсарин -Хромтау жолымен жолаушылар тасымалдаудың жаңа кестесін 10 желтоқсанда Астана-Ақтөбе пойызы ашты. Жолаушыларды жолдың 15 сағатқа дейін қысқарғандығы, билет бағасының екі есеге азайғандығы қуантты. 132 шақырымдық Павлодар — Екібастұз темір жол телімінде электрлендіру ең ірі жобалардың бірі болып отыр. Павлодар -Екібастұз жобасының жүзеге асуы тасымалдаудың үнемділігі және электровоздардың экологиялық тазалығын сақтауға әкелді. Мәселен, бұл жобаны іске қосу арқылы жылына бір жарым миллиард теңгені үнемдеуге және қоршаған ортаға артық қалдықтардың түспеуіне игі ықпал етті.
Бүгінгі таңда Қазақстан Қытай арасындағы мемлекеттік шекаралық өткелі Достық стансасының маңызы зор. 2004 жылы Достық стансасы арқылы 9,5 миллион тонна жүк тасылды. Бұл жылы станцияның әлеуетін арттыруға 3,5 миллиард теңге бөлінді. Осындай қаржы бөлу арқылы 300 метр жол, 64 көтергіш құрал, вагондарды алмастыру орыны жарақталды. Достық-Ақтоғай жол телімінде 102 шақырымдық жолдың үстіңгі қабаты жақсартылып, пойыздың жылдамдығы сағатына 80 шақырымға дейін жеткізілді. Сол жылы Достық стансасында теміржолшылар мен олардың отбасы мүшелеріне арнап 11 мың шаршы метр тұрғын үй пайдалануға берілді.
2012-2014 жылдары «Жезқазған-Бейнеу» және «Арқалық-Шұбаркөл» жолдары салынып 2014 жылы тамызда ашылды. Жолдардың басты нүктелері — Маңғыстау облысындағы Бейнеу стансасынан, Ақтөбе облысының Шалқар стансасынан, Қызылорда облысының Сексеуіл стансасынан және Жезқазған қаласынан тікелей қосатын жаңа жолдар ашылды. 500 млрд теңге жұмсалып 1200 км жол салынды.Назарбаев Жезқазғанда 500 млрд теңгеге салынған теміржол желісін ашты
2.Жұмыс және артқы орнына қызметкердің қауіпсіздік
талаптары
Жол шебері жұмыс істеуге тиіс
- сигнал керек-жарақтары және қауіпсіздік құрылғыларға арналған тексеру; өтініш орындау үшін қабылданған учаскесінде бойынша пойыздардың қозғалысын шектеу үшін ескертулер беруге деп , станция бойынша кезекшінің жеке өзi немесе телефон тексеру
- мінез-құлық жұмыс және артқы орнына , еңбектің қауіпсіз тәсілдеріне , пойыздарға бұйрығымен барады маршрутта нұсқау мақсатты . жұмыс орнына жинау сайтынан созылып жетекшінің немесе тағайындалған тұлғаның қадағалауымен жолдары немесе жол subgrade жағында асырылуы тиіс.
- Артқа темір жол станциясының ішінде жұмыс орнына өту
- еңбек қорғау туралы үлгі тапсырмалар талаптарына сәйкес жүзеге асырылуы тиіс .
- Ол жолдары немесе өту жолдары жағында баруға мүмкіндігі болмаған жағдайда сақтық шараларын қабылдай жіберілуі мүмкін : екі жолды учаскесінде белгіленген бағытта ( тиісті қозғалыс ) поездар қозғалысы бағытында жүруі тиіс .
- Тiркемелерi, бір — темір жол және бір — осьтік жүк трек құралдары мен материалдар жеткілікті ( бірақ кем дегенде екі адам ) ұсыныла жолында оларды еріп кезде, пойыз көзқарас қарай алға жылжудың жүктемені жою және жолмен тыс
2.1Поезд қозғалыс қауіпсіздігі
Темір жол саласындағы бірыңғай өзгеріс мастер жол басшылығымен бригадасын жұмыс істейді Алдын ала орнатылған жылдамдығы ұстануға — бір темір жол дабыл өзгерту туралы орнату жұмысын тоқтатуға машинисі қызыл сигналға , ал ол болмаған кезде тоқтату үшін ескерту экранда
2.2Жұмыстардың мерзімі мен шарттары
Темір жол төсеу темір жол қорынан , не рельс ауыстыру арнайы жері алынады .
Теміржол белгілеулі болуы керек.
Жол шебері төсеу темір жолды тексереді және оның параметрлерін өлшеу алдында : ұзындығы , биіктігі , бас тозуы ( Жұмыс шетіне ) басшысының іргелес рельс , жолда жатып , биіктігі мен ені бар рельстер төселді айырма артық емес 1 мм рұқсат етіледі.
Алдын ала рельстер төсеу үшін таңдалған өзгерту жерге әкеліп, өлшемдері сәйкес трек ( рельстер мен шпалдар ұштарында орналастырылған жоспарланып ішінде орналасқан Рельстік троллейбус ауысымының сайтына тасымалданатын, және жақын қашықта — екі қолмен алынбалы Козлова крандар, көтергіш және теміржол төмендету үшін көтереді.
Ол қажеттілігінен туындаған болса ) Жалғыз шетіне және оның мәртебесі соңына арасындағы қашықтық 50 мм-ден кем емес еді , сондықтан темір шпалдарын ұштарында орналастырылуы мүмкін
Бұл жағдайд қабаттасу басшысының көршілес қыры арасындағы және рельстер жұмыс қашықтығы кем дегенде 150мм , және локомотив кем дегенде 300 мм кем жасалған жерлерде болуы тиіс
Темір жол биіктікте басшысы теміржол қызметкерлерінің жоғарғы деңгейінен ұзартуға тиіс емес
Бетон шпалдары рельстер оның төменгі бөлігінде қойып, ағаш жәшіктерде оның шпалдардыр үшін екенін түсінуге болад
Бетон шпалдарын жылы рельс аударыңыз тыйым салынады.
Алмалы рельс түйістері балқытылған және олқылықтарды созылған болса, онда сіз бірінші түзетуді жасау қажет .
Қажетті құралдар тізімі
- Кілтер жол гаечкасы — 2 шт
- Дексел — 2 шт
- Шегелер- 3 шт
- Лом күректер — 3 шт
- айналмалы сымдар- 1 шт
- Жанама перемычкалар — 2 шт
- Жол шаблондары- 1 шт
8.Үшкір ломдар — 4 шт
9.Ұстап алатын күректер — 4 шт
10.Противаугонды ұстаттын пружиналар– 1 шт
11.Шпетелди бұрамалушы құрал – 2 шт
12.Бір релісте жүретін арба– 1 шт
13.жылжымалы қорабша шайб, пластик-катайтпа,костыл- 1 шт
14.Спыртқы — 1 шт
15.Бидондар с антисептикпен — 1 шт
16.бір релісті арба релс тасу үшін– 3 шт
17.Ағытпалы порталды кран — 2 шт
18.Клещи рельс — 3 шт
19.Телефон полевые — 1 шт
1-ші темір жолында жұмсалған уақыты
Кесте.1
№№ |
Құны санат уақыты |
Уақыт |
1 |
Жедел уақыты ( негізгі жұмыс ) |
34 мин |
2 |
Дайындық жұмыстарын қоса алғанда «Окна» работы в «Окно» |
8 мин 26 мин |
3 |
Құралын іске қосу Брифинг жол шебері, жұмысқа және аспап пас (жол жүру ) алу , |
4,1 мин |
4 |
Физиологиялық қажеттіліктеріне байланысты уақыт аралығы |
3 мин |
5 |
Қызмет уақыт жұмыс орындарын |
0,3 мин |
6 |
Өтрелі поездар |
Өзекті |
3.Жолды ағымдағы күтіп ұстау жұмыстарын ұйымдастыру
3.1Жалпы ережелер
Жолды ағымдағы күтіп ұстау ісіне ұйымдастыру мыналар кіреді;жолды жол бағыттаушы бұрмалардан, қолдан тұрғызылған және де құрылыстарды, өтпе жолдар құрылғыларын әлсін әлсін қарап шығып тексе жолмен тексеру; және тексеру нәтижелері бойынша белгілі бір жылдамдықпен жол қозғалысы қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін шұғыл шараларды іске асыру;
алдын-алу жоспарлау ақаулық жолдары мен жоғарғы құрылымын өмір туындауын алдын алуға бағытталған ағымдағы жолына, жұмыс істейді;
техникасымен профилактикалық жұмыс орындау;
жолмен техникалық жай-күйі мен жол қозғалысы қауіпсіздігін, қызметкерлер үшін материалдық ынталандыру және ынталандырушы жұмыс істейді қамтамасыз ету мақсатында оның мазмұнына сапасын бағалау;
3.2Жолды қарап және тексеру
Инспекция және жол құрылымдар мен құрылыстар жатады:
(объектілер мен жабдықтарды қоса алғанда) тексерулер және сынау тәсілдері оның параметрлерін селективті өлшеу лауазымды адамдарына;
оның жеке параметрлерін құралы жолы тексеруге комиссия емтихан;
Өлшеу құрылғыларын (puteizmeritelnyh және т.б. дефектоскоп автомобильдер, вагондар, жүк көліктері, қолмен үлгілері, ..) пайдалана отырып, тексеріңіз.
Түрлері, тәртібі мен тексерулер шарттарын реттеледі және аудиттер жолы қосқыштар, құрылымдар, құрылғылар мен туристік трек схемалар жергілікті жағдайларға байланысты, жолда директоры жиынтығы қашықтық жолы лауазымды адамдарының кестеде тексерулердің 23. Нақты күнтізбелік күндерді көрсетілген.
Тексеру және жолдары, жол, жолдың және құрылымдардың жағдайын анықтау трек құрылғылар, ақаулық жолында себептерін анықтау кезінде, түрлері мен жұмыс көлемін ақауларды алдын алу және жою бойынша, сондай-ақ оларды жүзеге асыру мерзімін анықтау. Бірінші жиынтығы, поездардың қауіпсіздігін, немесе оған жақын қауіп төндіретін ешқандай ауытқулар ақаулар;
Аса қауыпті немесе жыртылған рельстер, ауыстырып қосқыштар және өткелдерін diverters; рельс геометриялық параметрлерін, сондай-ақ қауіпті ауытқу басқа түрлері ауытқуға IV дәрежесі, темір жол және қаптамасы арасында олқылықтарды puteizmeritelnym вагон анықталдыар.
Бұл ауытқулар мен ақаулар қамтиды ағаш шпалдар (ағаш арқалықтар аудандарда қысу таяқ көмегімен қисық сыртқы рельс;
Жиынтығы жылдамдығына байланысты поездардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін нормалар мен жолы регламенттер мен рұқсат етілген мөлшері мен қойылған талаптарға салыстырғанда анықталған ақауларды ауытқу мөлшері,
Қозғалыс жылдамдығы рельс ақауларды түрлеріне қарай және тік және көлденең тозу нақты құны ақаулы рельстер ЦП-НТД / 46-03 каталогының сәйкес орнатылады.
Ағаш шпалдарын түкке тұрғысыз байланысты рұқсат етілген жылдамдық кестелерде 24 және 25 айқындалады.
Үлесі% байланысты, шақырымдық жылдамдықпен бір түкке тұрғысыз облигациялар (жақшада құндылықтарды — рельс10 см асатын ұрлау болған жағдайда) төменде келтірілген мәндерден аспауы тиіс:
Сурет.3.1 Көтеру жұмыстары жалғыз шпалдарды ауыстыру.
Сурет.3.2 Бұрылыс өткелдердің гайкаларын қатайтып арасын тазарту жұмыстары.
Сурет3.3 Көтерме жұмысы ағауы бар рельстерді жағарту.
4.Қорытынды
Академияда 01.06.2015g студенттер үшін басты міндет экстернат өту бөлу болды отырысы күндізгі студенттері тобын ТС (СЖД) -12-1қ, өткізді. «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабына сәйкес 27.07.2007, №319-111 жылғы және өзара «ҰК» АҚ арасындағы оқыту саласындағы ынтымақтастық «және Көлік және олардың коммуникациялар академиясында туралы қосымша келісім. MТынышбаев, ПЧ-4 өндірістік бөліміне студенттерге 3 курс жіберу туралы бұйрық шығарды.
Кәсіпорында бағытталған студенттердің бірі I Кәріпбаев Елдос болды. Біз кураторлар болды уақытта ПЧ-4.ПЧ-4 басшылығымен ақ көңіл отырысы қамтамасыз етілді орнында келген бірінші күні, олар кеңсесінің толық визуалды тексеру өткізді және оның аумағына дұрыс. Сынақтар біз келуге алдық онда кеңсесінің әр минутта өткізді. Біз ұйымдардың құрылымын толық суретін берді.
Біз қауіпсіздігі мен денсаулығына толық брифинг болғандықтан, біздің тәжірибе кезінде біздің іс-қимылымыз тәртібін көрсетіңіз. Бұл ұйымдардың іс жүзінде басшысына таныстырылды кейін кейінірек жоғары білімді болуы шықты және терең өз жұмысын білмей Таңатарова Б., ұсынылған. Ол сондай-ақ, мен тағылымдамадан өтті, оған сәйкес кестесін болды. Тәжірибе барысында Мен бұрын-соңды куә және жөндеу және орташа астананың осындай түрлері қатысушысы болуы. Өзім сол күндері бізге өте мейірімді болған жоқ, барлық байланыс жолдары істейді ауырпалықтар мен табиғаттың Қыңырлығына, төзуге тура келді.
Практика аяқталғаннан кейін, маған да жақын командасы кетуге тура келеді. Елғонды.Ж. менің күнделік өндіру пікір жазып, ПЧ-4 мөр басып қолын қойып берді
5.Қолданылған әдебиеттер
1.Бергер Е.Я. Примеры расчета балочных железебетонных мостов. 2-е изд. Гостехиздат УССР, 1956
2.Гибшман Е.Е, Калмыков Н.Я., Поливанов Н.И.,Кириллов В.С., Мосты и сооружения на дорогах.
3.Донченко В.Г., Пространственный расчет балочных автодорожных мостов. 1953
4.Назаренко Б.П. Железебетонные мосты М., Изд-во «Транспорт», 1964
5.Поливанов Н.И., Железобетонный мосты , 1956