АЛТЫНОРДА
Новости Казахстана

Реферат. Маркетингтік “ALSER COMPUTERS” компаниясының баға саясаты

Маркетингтік жоспар

Фирманың жоспары

 

“ALSER COMPUTERS” компаниясы Қазақстанның компьютерлік нарығында 1995 жылдан бастап келеді. Қазіргі кезде бұл компания Қазақстанның ең мықты деген алғашқы компьютерлік компанияларының бірі. Ол нарықта пайда болғаннан бастап, өнімін сату көлемінің өсуімен және тұтынушыларының артуымен ерекшеленіп келеді.

   Компания жоспары – Қазақстан нарығына уникалды шешімдерді құрушы және цифрлық технология әлемінде шексіз мүмкіндіктерге жол ашатын мықты компютерлік техника әлемін құру.

 

   Компания айналысатын негізгі қызмет түрлері:

  • Бөлшек сауда
  • Көтерме сауда
  • Дистрибуция
  • Корпоративтік жобалар
  • Тендірлерге қатысу
  • Өз бренді бойынша компьютерлерді өндіру
  • Электронды коммерция
  • Сервис
  • Жүйелік интеграция

 

“ALSER COMPUTERS” компаниясының стратегиясы-әлемдік “ASUS”, “CANON”, “Samsung”, “HP”, “Intel”, “Microsoft” секілді ІТ лидерлерінен одақтатасу.

“ALSER COMPUTERS” компаниясы  ALSER PRO INTELL PENTIUM  процесінің базасына сәйкес  және CORE DUO технологиясымен байланысты жасалған. Ол НІ–ҒІ дыбыстарына және графикалық бейнелерімен жұмыс істеуге арналған профессионалдардың кез келген есептерін шешуіне оңай бағытталған. Яғни өндіріс жүйесінің нәтижелі шешім беруін талап етеді.

      Осы жылы “ALSER COMPUTERS” компаниясы компьютерді қолданушы серияларының модельдері үшін Microsoft Designed for Windows  деген статус алды.

        Компанияның Қазақстанның Қарағанды, Павлодар, Астана, Семей және Көкшетау секілді қалаларында сауда нүктелері бар.

    «ALSER COMPUTERS» компаниясының негізгі жоспарында ҚК-ның  шығарылатын барлық сериялары: Alser Standard, Alser Corporative, Alser Universal үшін DESIGNED for WINDOWS  статусын алу

 

 

                        

 

 

 

Өнімнің сипаттамасы

 

    “ALSER COMPUTERS” компаниясының  білімі мен тәжірибесі 3 негізгі аймаққа негізделген:

  1. Байланыстар жүйесі (яғни, сымсыз байланыс, желі және кең көлемді жүйелер)
  2. Панельдерді дайындау технологиясы (ЖК мониторлар, проекторлар және ЭЛТ)
  3. Оптоэлектроника (сканерлер, принтерлер, ақпаратты сақтаудың оптикалық жүйелері және тағы басқалары).

Ал қазіргі кезде төртінші негізгі аймағы болып өмірдің әр түрлі сфералары, үй, жұмыс, бос уақытты өткізу секілді тұрмыстық жағдайларға сәйкес – теледидарлар, цифрлық камералар, флэш құрылғылары, үнтаспа, бейне таспа және т.б. есептелінеді.

 

 

  Бәсекелестік және бәсекелестері

 

Компанияның Қазақстандағы  бәсекелестері болып, ТОО «Белый ветер», ТОО «Лайн» компаниясы, «Unicode», «Юкон» секілді компаниялар есептелінеді. Алайда компания бұл бақталастықтарды жеңіп, бәсекелестер арасында жоғарғы беделге жету үшін және өзіне көп пайда түсіру арқылы нарықты жеңіп алу мақсатымен көптеген жарнамалар өткізуде. Сондықтан оның ұсынатын өнімдері басқа компаниялармен салыстырғанда жоғары сапалы болуы керек.

  

 

 

“ALSER COMPUTERS” компаниясының  баға саясаты

 

  1. Жаңа нарыққа кіру. Өнім тұтынушыларын қызықтыру мақсатымен және жаңа нарықта орнығу үшін “ALSER COMPUTERS” компаниясы бәсекелестерінің өнімдерінің бағасынан өзінің технологиялық инновацияларына төмен баға қоюда. Өйткені мұндай баға саясаты компанияға пайда әкелуде. Мысалыға төменде көрсетілгендей:

         Alser Universal

 

        CPU S– 775 PENTIUMR 4D805 2660 MHZ

                     MB LGA–775S ASUSA P5LD2

                     VC 128 MB DDR PCIEX ASUS

                     DVD–R+R/-RW+RW DRIVE

               

                   Бағасы–520у.е

 

 

 

  1. Жаңа тауар енгізу. Басқа баға саясаттарымен қоса, компания “қаймағын қалқып алу” саясатын да жүргізеді. Себебі, жаңа технологиялардың пайда болуына байланысты тауарларды жоғары бағамен сатуды көздейді.  Мысалы:  iPod Nano – көп функционалды «проигрыватель» құрылғысы. Ол өзіне 1000-ға жуық өлең сақтайды. Сонымен қатар, ол өзінің өте қаламсаптан да жұқалылығымен ерекшеленеді. Оның бағасы: 2ГБайты– 258 у.е, ал 4ГБайты – 318 у.е.

 

                                                     

 

  1. Ұстанымды қорғау. Мұнда тауарларға бірқалыпты баға қойылады. Яғни ол баға өте жоғары емес немесе өте төмен емес. Мысалы:

                                                    Ноутбук

                                                                                   

                                                                               Бағасы – 999.0 у.е.          

                                    NB Alser Ferrari 4006WLMi 15.4  

                                                         

                                     100 GB/128 MB RADEON/DVDRW SUPER MULTI

 

                                                                       

  1. Нарықтың сегменттеріне кезектеп өту. Бұл баға саясаты бойынша  “ALSER COMPUTERS” компаниясы сатудың алғашқы кезінде жоғары бағамен сатылған тауарларын төменгі бағамен өткізеді.

 

                                                              

             Серверлер

 

    Alser Data RAPAx  l164SU5

Процессор: 2х Intell 2.8 GHz

Жадысы:     2x  ECC 512 MB

Қатты диск: 4 x HDD 160 Gb

        DVD-R+R/-RW

Бағасы – 455 у.е.

 

                                                             

 

 

 

  1. Тез арада шығындардың орнын толтыру. Мұнда компания өнімдерін көп мөлшерде өткізу үшін, арзан бағамен өткізуде.

 

Мысалы:

·        қатты дисктер – бағасы  74 – 80 тг

·        колонкілер– бағасы 500 – 12000 тг

·        пернетақталар– бағасы  1500 – 3000 тг

·        USB– бағасы  500010000 тг

·        МР3–плеерлер– бағасы  1500 – 8000 тг

 

                                                  

 

  1. Шығындардың қанағаттандырарлық орнын толтыру. Мұнда компания «мақсатты баға» саясатын қолданады. Яғни 1, 2 жыл ішінде кеткен шығындарының орны толтырылады.

 

  1. Кешенді сатуды ынталандыру. Мұнда «шығынды лидер саясатын» пайдаланады. Яғни тауарға төмен баға қойылып, барлық өнімдер кешенін сатуға ынталандырады. Ол үшін акциялар өткізіп, сыйақы беру, тауар бағасын арзандату сияқты ынталандыру шараларын өткізіледі.

 

 

 

 

 

Ынталандыру кешенін қалыптастыру

 

   “ALSER COMPUTERS” компаниясы  өндіретін өнімдерін көп мөлшерде өткізу үшін ынталандыру шараларын өткізеді. Яғни бұл шаралар сатып алушының технолиялық инновацияларды көп мөлшерде сатып алуға ықпал жасайды.

    Ал тауарларын сатуды ынталандыру үшін компания акциялар өткізу, сыйақы беру, тауар бағасын арзандату, несиеге беру т.с.с. шараларды өткізуде. Бұл акцияларды ұйымдастырушы – ТОО  «Alser System».

 

 

 

     Сонымен қатар “ALSER COMPUTERS” компаниясының дүкендерінен өнімдерді сатып алған 18 бен одан жоғары жас аралығындағы тұтынушылар мен сауда қызметкерлері үшін де ынталандыру шараларын өткізеді. Мәселен осы 2006 жылдың маусым айынан бастап, тауарды сатып алсаңыз, сізге купон беріледі. Ашқанан кейін сіз ондағы көрсетілген тауардың иегеріне айналасыз. Соған қоса төменде көрсетілгендей акциялар да жүріп жатыр. Яғни егер компьютер мен процессор сатып алсаңыз, сыйақы ретінде цифрлық фотоаппарат, ЖК манитор немесе МР3 плеерлер беріледі.   

 

 

 

 Тұтынушылар туралы мәлімет

 

“ALSER COMPUTERS” компаниясының   Малайзия, Мексика, Кытай, Тайвань секілді елдерде өндірістік кәсіпорындары бар. Соған сәйкес көптеген өндірісті жабдықтаушылар, тұтынушылармен жұмыс жасайды. Мәселен компанияның өнімдері қазіргі кезде келесі өндіруші компаниялармен жоғары бағаланады:

  • INTEL — IPP
  • Glacialtech — Authorised Distributor
  • Seagate — Reseller
  • ASUS — Authorised Distributor
  • Avermedia — Дистрибьютор
  • Canon — Wholesale Center
  • Chieftec — Reseller
  • Creative — Reseller
  • Fenda — Reseller
  • Genius — Reseller
  • HP — Prefered Partner
  • LG — Reseller
  • MGE — Exclusive distributor
  • Microsoft — Торговый партнер
  • Panasonic — Reseller
  • PQI — Дистрибьютор
  • Samsung — Reseller
  • TDK — Authorised Dealer
  • Transcend — Дистрибьютор
  • ZyXEL — Дистрибьютор
  • FSP – Official Distributor
  • Acer — Subdistributor
  • D-Link — Subdistributor
  • Dell — Дистрибьютор
  • Targus — Reseller
  • Samsonite — Reseller
  • Logitech — Reseller
  • BENQ — Дистрибьютор

Осындай «Лидер» компаниялармен бірлесе отырып, “ALSER COMPUTERS” компаниясы тұтынушыларға технологиялық инновациялардың барлық түрін ұсынады.

 

  Жарнама

                 

 
 

ALSER компьютерлері
Intel®
 процессорлері  базасында келесі түрлерін ұсынады:

 

 

 

 

     

Ноутбук

Компьютер

 

Сервер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚЫЗМЕТ МАРКЕТИНГІ ЖӘНЕ

БЕЙКОММЕРЦИЯЛЫҚ МАРКЕТИНГ

а. Қызмет ерекшеліктері

Осыған дейін маркетинг теориясындағы тек игілікті тауарлар қарастырылған еді. Қазіргі дәуірдің даму бағытында қызмет саласының дамуы ерекше орын алуда. Мысалы, АҚШ-та жұмыс орнының 79 және жиынтык ішкі өнімнің 74 қызмет саласының үлесіне келеді. Қазақстанда да соңғы жылдары қызмет саласы даму бағытын алған.

Қызмет саласында неше түрлі институттар орын алған. Солардың қатарына мыналар жатады:

  • мемлекеттік сектор (сот, жұмыспен қамту бөлімдері,
    емханалар, полиция, пошта, мектеп, бақылау органдары
    т.б.);
  • жеке меншік бейкоммерциялық сектор (музейлер,
    шіркеулер, мешіттер, дін, т.б. колледждер, мейірімділік
    емханалар т.б.);
  • коммерциялық сектор (әуе жолдары, банктер, қонақ
    Үйлері, құқық және кеңес беру фирмалары т.б.).

Өндіріс саласындағы көптеген мамандар, мысалы, компьютер операторлары, бухгалтерлер, маркетологтар негізінде «тауар-фабрикасының» әрекеттерін камтамасыз ететін «қызмет көрсету фабрикасында» қызмет атқарады.

Үнемі тұрғындардың өзгерген қажеттерін канағаттандыруға бағытталған жаңа қызмет түрлері пайда болып жатады. Сондықтан қызметтін мән-мағынасын зерттеу, оның маркетинг кешенін өңдеу қажеті қалыптасқан.

 

Қызмет дегеніміз бір жак. екінші жаққа ұсынатын әр түрлі әрекеттер, зат иелігіне әкелмейтін, оны қолмен ұстап сезілмейтін әрекеттер.

Қызметтің игілікті тауарларға карағанда неше түрлі айрық-ша айырмашылықтары бар. Олар, атап айтқанда, мыналар болады:

  1. Қызметтің сезілмейтіндігі, себебі оны тұтынушы сатып
    алғанға дейін көріп, зерттеп сезе алмайды.
  2. Сапаның тұрақсыздығы. Қызмет сапасы қызмет көрсету-
    шінің ізгілігіне, оның мамандығына, қызмет көрсету уақытына
    және орнына байланысты болады.
  3. Қызметтің сақталмайтындығы, яғни орындалған қызметті
    келесі жолы сатамын деп сақтауға болмайды. Мысалы кейбір
    дәрігерлер өздерінің пациенттерінен белгіленген уақытта
    келмеген сеанстары үшін төлеуді талап етеді, себебі аурудың
    келмей қалған жағдайында қызмет құндылығы төмендемейді
    және ол сақталмайды.
  4. Қызмет әдетте оны орындайтын адамнан бөлінбейді.
    Мысалы, тіс дәрігерінсіз (стоматологсыз) тісті емдей алмайсыз.
    Қызмет маркетингінде қызметті орындау (өндіру) және тұтыну
    үдерісі аса өзара тығыз байланысқан нәрсе.
  5. Қызмет көрсету кезінде меншік құқығы ауыспайды.
  6. Қызмет «өндіруші» мен клиент арасында тікелей катынас
    орнатылады.

Қызметтің осы тәрізді ерекше сипаттамалары қызмет рыногының ерекшелігін қалыптастырады. Ол ерекшеліктері мынапар:

. 1) Әртүрлі фирмалардың қызметтерін олардың орындалғанға дейін салыстыру, кызметтің жақсы және нашар жақтарын зерттеу мұмкіндіктері болмайды. Ал тауар рыногында тауарларды салыстырып, бәсекелестік артықшылықтарын алдын ала анықтауға болады.

2) Белгілі көрсетілетін қызметтердің ерекшеліктері бол-ғандықтан түтынушылар қызметтер туралы мәліметті болғанын талап етеді.

б.Қызмет түрлері

Қызметтің көптегөн түрлері бар. Сондықтан оларды тогітасты-рудың да бірнеше тәсілі бар.

Эванс қызметтердің мына түрлерін белгілеген:

  1. Рынок сегментіне қарай:
  • түпкі тұтынушылар;
  • ұйым тұтынушылар;
  1. Қызметтің сезінуіне қарай:
  • игілікті, мысалы, тауарды жалға беру;
  • игілікті емес, мысалы, кеңес беру;
  1. Қызмет көрсетушілер мамандығының деңгейіне қа-
    рай:
  • жоғары мамандандырылған;
  • нашар мамандандырылған;
  1. Қызмет көрсетудің уәждемесіне қарай:
  • коммерциялық кызмет;
  • бейкоммерциялық қызмет;
  1. Қызмет көрсетушінің еңбек сипатына қарай:
  • автоматтандырылған;
  • жартылай автоматтандырылған;
  • дене еңбегіне;
  1. Қызмет көрсетушінің тұтынушымен байланысына қа-рай:
  • тығыз байланыста;
  • байланыстың керегі жоқ.

Бұл қызмет түрлерін толықтыру үшін Ф. Котлер белгілеген қызмет түрлерін   қарастырайық: Қызмет көзіне қарай:

  • адам атқаратын кызмет, мысалы, аудит;
  • машина арқылы атқаратын қызмет, мысалы, такси, ұшақ,
    кинотеатр;

Қызмет көрсету кезінде клиенттің қатысуына карай:

  • клиенттің қатысуы қажет, мысалы, медицина операция-
    сын жасау кезінде;
  • клиенттің қатысуы қажет емес, мысалы, автомобиль жөндеу;

Қызметті сатып алу уәждемесіне қарай:

— жеке қызмет (клиенттің жеке басына);

  • — іскерлік қызмет (іскерлік қажеттер үшін);
    Қызмет көрсетушінің уәждемесіне карай:
  • коммерциялық немесе қайырымдылық қызмет;

— жеке адамға арналған қызмет немесе қоғамдық сипат
алған қызмет.

 

в. Қызмет саласындағы маркетинг стратегиялары

Қызмет саласында бұрын маркетинг қолданылмаған. Себебі қызметтерге сұраныс жоғары болған, немесе ол салада бәсекелестер болмаған. Сондыктан да маркетингтің қажеті болмады. Кейінгі кезде қызмет саласында көптеген өзгерістер орын алды.

Әдетте маркетинг-микс игілікті өндірісте жемісті нәтиже береді. Ал қызмет саласында маркетингті қолдану үшін қосымша факторларды есепке алу керек. Б.Бумс және М.Битнер қызмет саласына маркетингті бейімдеу үшін қосымша   персонал, материалды куәлік, қызметті ұсыну тәсілін қолдануды пайымдады. Көптеген қызметтерді адам атқарады. Сондықтан қызмет саласында мамандарды таңдау, дайындау және уәждемелеу ісі маңызды рөл атқарады. Бүл іс тамаша орындалған жағдайда маман-дардың мынадай қасиеттері болуы керек: сыпайылық, қайы-рымдылық, ынталылық, тілектестік, шешім қабылдау қабілет-тілігі, жоғары біліктілігі.

Компаниялар өздерінің қызмет көрсету сапасын материалды куәліктермен дәлелдеуі қажет. Мысалы, отель клиенттің өзіне құндылы екенін қалай дәлелдеуі мүмкін? Тазалық арқылы, қызмет көрсету жылдамдығы, персоналдың сыпайылығы арқылы.

Компаниялар қызметті үсынудың әртүрлі тәсілдерін қолдануы мүмкін. Мысалы, ресторан тұтынушыларына кафетерий, швед столы, буфет, шам жағып кешкі тамақ ұсынылады.

Қызметті таңдауда түтынушыға көптеген факторлар әсер етеді. Мысалы, клиенттің банкке барып несиө (X қызмет) алғанын қарастырайык. (1-суретте көрсөтілген). Түтынушы үқсас немесе баск.а қызмет алуға келген адамдарды кереді. Ол материалды куәліктерді-банк ғимаратын, залдың ішкі көрінісін, әсемдігін, қүралдарын, жиьаздарын бағалайды. Түтынушы банк персо-налымен, несие алу маманымен кездеседі. Тұтынушыға қызмет өндірісі және оны үйымдастыру жүйесі сезілмейді. Сонымен қызмет саласындағы жұмыс нәтижесі және клиенттің нақты сатушыға деген көзқарасы мүнда көптеген өзгерістерде болып жатқан факторларға тәуелді.

Қызмет саласында ішкі маркетиңгі, сыртқы маркетингі және әрекеттестік маркетингі қалыптасады.

Сыртқы маркетинг компанияның қызметін дайындау, бағасын анықтау, тұтынушыға оны жылжыту және ұсыну жұмыстарын белгілейді. Ішкі маркетингі клиенттерге жоғары сапамен қызмет көрсету үшін компания мамандарын дайындау және уәждемелеу жұмыстарын жүргізеді. Әрекеттестік маркетингі персоналдың клиентке қызмет көрсету іскерлігін арттыру ісімен шүғылданады. Себебі түтынушы көрсетілген қызмет сапасын оның техникалық деңгейімөн (мысалы, медицина операциясы сәтті ме, әл де басқаша ма) және функционалды денгейімен (мысалы, хирургтың ауруға жаны ашуы, қамқорлық білдіруі) бағалайды. Қызмет сапасы қызмет ақысын төлөп, оны түтынғаннан кейін ғана анықталады. Сондықтан бұл іс сатып алу қауіп-катерімен байланысты.

Қызмет саласындағы компаниялар бәсекелестік саралау деңгейін, қызмет сапасы мен өнімділікті арттыру мәселелерін шешуі қажет.

 

 

                        Саралауды басқару

Бағалы бәсекелестігі альтернативасы ұсынысты, қызмет көрсету үдерісін және компания бейнесін саралауды талап етеді.

Ұсынысты саралау дегеніміз бәсекелестер ұсыныстарына қарағанда ерекше көрінетін жаңа қызметтер дайындау болады. Қызмет көрсету үдерісіндегі қызмет сатушыләры өздерінің қызметінің жоғары сапасымен айқын көрінуі мүмкін.

Логотип және сауда таңбасы арқылы компания өзінің бейнесін оңтайлы өзгертуге мүмкіндік алады.

                Қызмет сапасын басқару

Қызмет саласында компанияның саралау ісінің тиімді тәсілі болып бәсекёлестөрге қарағанда сапалы қызмет ұсыну болады. Қызмет сапасы 5 фактормен анықталады. Олар:

  • сенімділік, демек уәде берген қызметті өз мерзімінде,
    нақты және дұрыс орындау қабілеттілігі (32);
  • қайырымдылық, демек тұтынушыға көмек беруге ықылас
    білдіру(22);
  • біліктілік, жауапкершілік (19);

4) ниет білдіру, демек әр түтынушыға ізгі ниет білдіру,
қамқорлық көрсету (16);

5) материалдық-қүралдардың, персоналдың, қызметті көзбен
көру мүмкіндіктерінің, ақпараттың болуы (11).

Жақшада маңыздылығы бойынша тұтынушының баллмен анықтаған бағасы көрсетілген.

Қызмет саласындағы үлгілі компаниялар стратегиялық жоспарлау жүйесімен, басшылары қызмет сапасын көтерумен айналысатынымен, қызмет керсетудің жоғары стандартымен, қызмет көрсетуді бақылау жүйесімен, түтынушылардың арыздарын қанағаттандыру жүйесімен көзге түседі. Ондай компаниялар персоналдың жұмыс сапасына және тұтынушы-лардың қанағаттануына көп көңіл бөледі.

Өнімділікті басқару

Қызмет саласындағы компания басшылары шығындардың төмен деңгейін сақтап, еңбек өнімділігін көтеруге тырысады. Демек әрекетінің тиімділігін артыруға үмтылады. Әдетте қызмет

саласындағы компания әрекеттерінің тиімділігін жақсарту үшін мына әдістер қолданылады:

Мамандардың кәсігтк деңгейін көтеру, қызметкерлерді таңдау және дайындау жүйесін дамыту және жетілдіру.

Ұсынатын қызметті көбейту және оның түрін толықтыру.

Қызмет көрсету үдерісін стандарттау және техникалық қамтамасыздандыру негізінде «қызметтерді индустрияландыру».

Қызмет қажеттілиін толығымен қамтитын инновацияларды (жаңалықтарды) енгізу.

Қызметті орындау уақытын үнемдейтін және шығындарды азайтатын жаңа технологияларды қолдану.

 

 

Бейкоммерциялық  маркетинг

Кейбір экономист-маркетологтар маркетинг принциптерін коммерциядан тыс салаларда қолдану мүмкіндіктерін мойындамайды. 1969 жылы белгілі маркетолог ғалымдар Ф.Котлер, С.Леви қызмет көрсету маркетингісі тіс шаятын паста, сабын, болат, т.б. тауарларды сатудан да кең ауқымды қамтитын қоғамдық қызметті (іс-әрекетті) білдіреді. Депутаттарды сайлау кезіндегі саяси науқан маркетинг қызметін қажет ететіндігін дәлелдейді.

Бейкоммерциялық маркетинг — нысаналы аудиторияның қарым-қатынасы мен позициясын қүру, қалыптастыру немесе өзгерту үшін қолданатын әрекет. Үйымдар өздерін, өздерінің қызметтерікк, идеяларын, ггікірлерін көпшілік қоғамға немесе рыноктың белгілі сегментіне «сату» үшін маркетингпен айналысады. Белгілі болғандай алайда қаржысыз ешқандай қоғамдық әрекет үзаққа созылмайды. Ал қаржыны тек айырбас арқылы табуға болатыны айқын. Демек айырбас болу үшін қызметтің ақшалай қүндылығы болуы тиіс. Бұл құбылыс бейкоммерциялык, маркетингге де заңцы орын алады.

Бейкоммерциял-ық ұйымдарға қоғамда маңызды рөл атқаратын неше түрлі тіституционалды мекемелер жатады. Біріншіден, оның қатарына халықаралық, үлттық қоғамдық үйымдар жатады. Бейкоммерциялық үйымдарға қоғамның маңызды қажеттерін қамтамасыз ететін мемлекеттік, аймақтық және муниципалды мекемелер жатады. Мьюалы, полиция, тегін емхәналар, санаторийлер, мәдени және ғылыми үйымдар, мектептер, жоғары оқу орыңдары, т.б.

Саяси маркетингтің мак.саты негізі идеяларды, пікірлерді қоғам арасында жылжыту бо/іады. Саяси маркетингке тек саяси партиялардың әрекеттері жатпайды. Сонымен қатар кейбір «қиын» жағдайда саяси партияға айланатын қоғамның әртұрлі жаппай әрекеттері, қозғалысы да жатады. Мысалы, экологияны қорғаушылар тобы  «жасыл» партиясына айланды.

Эго-маркетинг дегеніміз белсенді қоғам тулғасының (қайраткерінің) қоғамда белгілі орын алу үшін жасаған және оны іске асыру бағдарламасы. Бұл бағдарлама жеке адамды нақты әрекеттер жұргізуге, мақсатына жетуге, пайда болған кедергілерді жеңуге жұмылдырады және өзінің қоғамға пайдалы және қажет екенін сезінуге көмектеседі.

Өзіндік маркетинг- қоғамның тұлғалары ие болатын маңызды «тауарды» өткізу үшін жағымды жағдай жасайтын бағдарламасы. «Тауар» ретінде жұмысшы күші, айталық білім, іскерлік, дарындылық, біліктілік, мамандылық болуы мүмкін. Әсіресе қазіргі кезде жоғары оқу орындарын бітірушілерге жұмысқа орналасу үшін өзін «тауар» ретінде жақсы қырынан көрсете білуі қажет.

 

 

 

 

 

Пайдаланыл ған әдебиеттер тізімі

 

1.Маркетинг негіздері

               С.Н. Нысанбаев

                Г.А.Садыханов

 

  1. Маркетинг негіздері

             Қ. Қожаназаров

 

    3.Н. Ә.  Назарбаев «Қазақстанның  егемендi  мемлекет             ретiнде  қалыптасуы  және  дамуының  стратегиясы  »    Алматы  1996ж

 

Жоспар

Кіріспе

  1. Маркетингтік жоспар

    Фирманың жоспары

  1. Өнімнің сипаттамасы
  2. Бәсекелестік және бәсекелестері
  3. “ALSER COMPUTERS” компаниясының баға саясаты

5.Ынталандыру кешенін қалыптастыру

  1. Тұтынушылар туралы мәлімет
  2. ҚЫЗМЕТ МАРКЕТИНГІ ЖӘНЕ

    БЕЙКОММЕРЦИЯЛЫҚ МАРКЕТИНГ

 а. Қызмет ерекшеліктері б.Қызмет түрлері

б.Қызмет түрлері

в. Қызмет саласындағы маркетинг стратегиялары

  1. Қызмет саласындағы маркетинг стратегияла
  2. Қызмет сапасын басқару
  3. Өнімділікті басқару

11.Бейкоммерциялық  маркетинг

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                        Қорытынды

 

Соңғы жылдарда Қазақстан Республикасының саяси, экономикалық және қоғамдық өмірінде болып жатқан өзгерістер шаруашылық іскерліктің жаңа жолдарын іздеумен ғана шектелмей, республика кәсіпорындары алдына жаңа экономикалық шарттарда өміршеңдікті қамтамасыз ету үшін маңызды мәселелердің бір қатарын жолға қояды. Осы шарттарда маркетинг ерекше орынға ие болады. Өйткені ол құрылымдық – ассортименттік саясатты қалыптастыру кезінде осы механизмнің ең көкейтесті құрамдасы ретінде сипатталады. Маркетинг кәсіпорындарда кеңінен тарай бастады. Яғни, едәуір қаныққан нарығы бар үлкен қалаларда орналасқан ірі кәсіпорындарда маркетинг құрыла бастады.

Маркетинг қызметін функционалды сипатында таңдалып алынған тауар түрлері және рынок саны ең алдымен фабриканың өзіне тиімді болуы тиіс. Бұл ұйымдастыру түрінде тауарлар  рыноктары бірқалыпты болады. Маркетинг бөлімшелері олардың атқаратын қызметтеріне сай құрылған. Бірақ бұл құрылымдар өндіретін өнімдер ассортименті көбейген сайын өндіріс икемділігі төмендейді, себебі сыртқы ортадағы өзгерістерге икемдену және оған жауап беру уақыты азаяды. Маркетингті ұйымдастырудың бұл түрі ағымдағы тиімділікке бағытталған және оның стратегиясына икемділігі жоғары жаңалықтарды енгізумен қатар жаңа технологияларды пайдаланып, тұтынушылардың жеке топтың қажеттіліктері мен талғамдарын калыптастырып отыр.

Жалпы бүгінгі таңда «Рахат» Ашық Акционерлік Қоғамы Қазақстандағы тамақ өнеркәсібінің алдыңғы қатарлы табысты кәсіпорын болып саналады. Оған дәлел ретінде оның әлемдік стандартқа сай дәмді де сапалы және басқа қабілетті өнім түрлерін өндірумен байланысты деуге болады. Ал ол кәсіпорынның қызметінің табыстылығы мен тиімділігін көрсетеді.

Сонымен қатар, «Рахат»  ААҚ-ының қызметінің жемісті болуына ондағы жүзеге асырылып жатқан бірқатар маңызды іс-шаралармен тығыз байланысты. Атап айтсақ, бұл кәсіпорын ашық акционерлік қоғам ретінде өзгерістер енгізді. Және нарықтық қатыранастар шеңберінде өз қызметін нарық талаптарына сәйкес толықтырады. Яғни, құрал-саймандары мен өндірістік құрал-жабдықтары жаңартылып, автоматизацияланды, жаңа өндірістік линиялар жүзеге асырылды. Қазіргі заманның талаптарына сәйкес кондитерлер мен технологтардың біліктілігін жоғарылату мақсатында әр түрлі семинарлар, курстар, оқыту іс-шаралары ұйымдастырылды. Кондитерлік өнеркәсіп үшін қажетті шикізаттар мен құрал-жабдықтарды өндіретін әлемдік, әсіресе европалық өндірушілер мен серіктестік қарым – қатынастар нығайтылды. Шет елден көбінесе какао, кондитерлік майлар, хош иістендіргіштер және т.б. тасымалданады. Бұл жағадайда кәсіпорынның қызметіне маркетингті дамыту шараларының маңызы зор екендігі және оны жетілдіру қажеттілігін арттырады. Сондықтан бүгінгі таңда «Рахат» ААҚ-ның маркетингтік қызметін дамыту жолында бірқатар жетістіктерге қол жеткізгені айқы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Кіріспе

 

    Жалпы  басқару  ғылымдарының  бір  бөлігі  ретінде  ұйымдардың  құрылуы  мен  қызмет  жасауының  теориялық  негіздері  бірнеше  ілімдер  саласында  зерттелінді-менеджменте,  социологияда,  антропологияда,  психологияда,  әлеуметтік  психологияда,  экономикалық  ғылымдарда,  құқықтануда  және  басқаларда.

    Ұйымдардың  іс-әрекетінің  объективті  жағдайының  өзгеруі,  көптеген  жаңа  көзқарастардың  дамуына,  ғылыми  концепциялардың  көбеюі,  басқарудың  меншіктен  бөлінуі,  нақты  ғылым  және  адам  жәйлі  ғылымдардың  дамуы  ұйымдардың  ғылыми  тәсілдерін  құруына, ықпалын  тигізді.  Бұл  өмірге  көптеген  ғылыми  идеялар мен ұйымның  құрылу  заңдылықтар  туралы  мектептерді,  формальді  және  формальді  емес,  адамдың  қатынастар  туралы,  әлеуметтік  жүйелер  туралы,  жауапкершілік  және  қызметтердің  бқлінуі  туралы,  шешім  қабылдау  теориясы  туралы,  басқару  процесінің  математикалық  апраты  туралы  алып  келді.

Қазақстанның қазіргі жағдайындағы әлеуметтік экономикалық жүйелердің қиын және жантақгы ауысу процессі барысында үйымның калыптасуы мен тиімді қызмет етуінің кешенді негіздеудің маңызы зор. Үйымның басқару кұрылымына қойьшатын жаңа талаптарды рыноктың қатынастар, кәсіпкерлік белсенділік, әртүрлі меншік формаларына өту, мемлекеттік реттеу мен басқару функцияларының өзгеруі қойып отыр. Ғылыми негізделген принциптерге сүйеніп құрылған тиімді ұйымдар мен басқару табысты экономикалық реформаларды жүзеге асырудың басты шартына айналды.