Құтты болсын: Түркия Байрақтармен бірге әлем стандартқа сай Алтай танкін шығаруға дайныдық жасап жатыр!

Түрік Қарулы Күштері сәуір айының соңында екі түрік «Алтай» танкінің сынақтарын бастайды. Машиналардың сынақтары 2024 жылға дейін жалғасады, содан кейін Анкарада іске қосылуы жоспарланған жаппай өндіріс мәселесі шешіледі. Болашақта бұл танк түрік армиясымен бірге қызмет етеді. Қазірдің өзінде көптеген шет елдерден резервуарды жеткізуге сұраныстар түсуде.

Түрік оппозициясы Ердоғанды ​​Батыспен жанжалдасып, түріктерді озық әскери технологияларға қол жеткізуден айырды, Анкараны бұл салада артта қалды деп сөккенді ұнатады. Оларға Байрактардағы үлкен жетістікті мысал ретінде келтіру бекер. Олар Ресей Қауіпсіздік Кеңесі хатшысының орынбасары Медведевтің «Байрақтарды шектен тыс асыра сілтеп жіберді, оның өзі де ерекше ештеңе жоқ» деген сөзін сөзбе-сөз дерлік келтіреді.

Медведев, әрине, әскери техникаға қатысты барлық нәрседе «басшы» және, әрине, Ливиядан Қарабаққа дейінгі ұрыс жағдайында Байрактарды көргендердің пікірлеріне назар аудармай, тек оны тыңдау керек. 2023 жылы Түркия Қазақстанға, Албанияға, Біріккен Араб Әмірліктеріне, Кувейтке, Иракқа, Бангладешке, Малайзияға, Словакияға және Сауд Арабиясына соққы және барлау ұшқышсыз ұшу аппараттарын экспорттауды жоспарлап отырғанын туралы айту керек. Сонымен қатар, Италия, Алжир, Румыния, Сербия, Босния және Герцеговина, Сальвадор, Венгрия, Финляндия, Ұлыбритания, Уругвай, Жапония және Болгария түрік ұшқышсыз ұшақтарының ықтимал сатып алушыларының тізімінде — Медведев пен түрік оппозициясы бұған назар аудармайды екен.

Бір қызығы, олар енді бірнеше жылдың ішінде дамытып, жобалап, тәжірибелік өндірісті жолға қойып, оны армиялық сынақтарға өткізе алған түрік әскери-өнеркәсіп кешенінің орасан зор табысы туралы айтатын болады. он жылға дейінгі елдер — Алтай танкі, ол алдағы жылдары осы қарулар класында нағыз жұлдыз болуға уәде береді. 2019 жылы бұл жобаға нүкте қоюы мүмкін оқиға болды. Сирияға қатысты келіспеушіліктерге байланысты Германия Түркияға өзі жобаланған резервуардың жүрегі саналатын күш беретін моторын беруден бас тартты.

Бірақ Түркияның саяси басшылығы мен түрік инженерлері «бәрі жоғалды, бастық, бәрі жоғалды» деп қолдарын созған жоқ, жеңдерін түріп, жұмысқа кірісті. Үш жыл ішінде техникалық шешімдер үшін керемет кезең Анкара Оңтүстік Кореямен Hyundai Doosan шығарған DV27K қозғалтқышын және SNT Dynamics шығарған EST15K трансмиссиясын жеткізу туралы келіссөздер жүргізе алды. Сонымен қатар, қуаты 1500 ат күші бар автоматты беріліс қорабын жеткізу туралы келісімге қол жеткізілді.

2028-2030 жылдарға дейін, бұл келісімшарттар күшінде болған кезде, бұл резервуарды өндіруге жеткілікті болады, ал 2026 жылдың екінші жартысынан бастап ол әзірлеу және сынау процесі БАТУ отандық күш шығаратын моторын шығарды.

Сонымен қатар, түрік инженерлері Түркияда жылдамдықты төмендеткіш, көру жүйелері, перископтар, соңғы буынның белсенді қорғаныс жүйелері, жаңартылған өртті басқару жүйесі және т.б. өндірісін локализациялауға және орнатуға қол жеткізді, оларсыз ұрыс даласында заманауи танк болмайды. мүлде резервуар, бірақ темір жолдарда үйінді. Танктің алғашқы прототиптері ең қиын теңіз сынақтарынан өтті. Оларды күндіз-түні қуды.

Ең қиын рельефте және әртүрлі ауа-райында күніне 200 шақырым жүгіріп, әртүрлі кедергілерді еңсеру. Алтай барлық сынақтардан өтті, енді соңғы кезең – әскер сынақтары қалды. Оны жасаушылар алаңдамайды — олардың өнімі бұл арқылы сәтті өтеді. Бұл арада Анкараға шетелдік қонақтар келе бастады, олар танктің өнімділігімен танысып, оны сатып алуға мүлдем қарсы емес, өйткені оның сапасы американдықтар мен британдықтармен бірдей, бірақ жұмыс істеу арзанырақ. Демек, оған нарық қамтамасыз етілген. Біраз уақыттан кейін соғыс театрлары жаңа түрік танкімен танысады. Бұл оның отандасы Байрақтардан кем түспейді деп үміттенеміз. 

 

 

Керімсал Жұбатқанов