Ресей уақытымен ақшасын қолданатын Петропавл қаласының темір жол вокзалы жайлы не білеміз
Петропавл вокзалы Қазақстандағы ең көне, ең әдемі және бірегейлерінің бірі болып саналады. Бірақ бір нюанс бар: Қазақстандағы географиялық орналасуына қарамастан, ол ресейлік «Ресей темір жолдары» АҚ компаниясына тиесілі, деп хабарлайды Arbat.media Pkzsk.info сайтына сілтеме жасап.
Қазақстандағы вокзалдың шын мәнінде ресейлік екені ешкімге құпия емес. Соңғы уақытқа дейін таблолар мен билеттерде пойыздың жөнелту уақыты Мәскеуден көрсетіліп, жолаушыларға қолайсыздық тудырған. Тіпті Петропавлда «Қазақстан темір жолы» алғашқы билет кассасы 2016 жылы ғана ашылды.
2018 жылдан бастап вокзалда және билеттерде жергілікті уақыт көрсетілді, бірақ Петропавл станциясы Транссібір темір жолының бөлігі болғандықтан жолдың ресейлік бөлігінде қалады.
Кеңес Одағы ыдыраған кезде елдер бірнеше аумақты бөле алмады. Сондықтан Қазақстанның солтүстігіндегі даулы жол учаскесі ғана емес, теміржол вокзалы да көрші мемлекеттің артында қалды.
Қазақстан мен Ресейдің өзара тиімді міндеттемелері бар, өйткені Батыс Қазақстан облысындағы Алтай мен Локоть маңындағы Илецк станцияларымен ұқсас дерлік кері жағдай бар.
Оңтүстік Орал темір жолының бөлімшесінің инфрақұрылымы дамыған. Оңтүстік Орал темір жолының ресми сайтында хабарланғандай, оның құрамына станциялар, локомотив және вагон депосы, жол дистанциясы, механикаландырылған тиеу-түсіру қашықтығы, электрмен жабдықтау дистанциясы, сигнал беру және байланыс дистанциясы, жол машина станциясы, қалпына келтіру дистанциясы кіреді. пойыз және т.б.
Солтүстік Қазақстан облысы үшін Петропавл жол бөлімшесі ірі салық төлеушілердің бірі болып табылады. «Ресей темір жолының» бір бөлімшесі қанша жылдан бері жыл сайын бюджетке 7-9 миллиард теңгеге дейін шегеріп келеді.
Жоғарыда айтылғандарға байланысты Arbat.media редакциясы мән-жайды анықтау үшін құзырлы органдарға ресми өтініштермен жүгінбек.