АЛТЫНОРДА
Новости Казахстана

[:kz]Керімсал Жұбатқанов .Қырым көпірі Украинаның экономикасына нұқсан әкеліп отыр.[:]

[:kz]

Батыс Украинаның экономикалық проблемаларының негізгі себебі анықтады. Бұл Қырым көпірі украиндық экономикасына кері әсерін тигізіп отыр, әсіресе ел порттары зардап шегеді. Ресей Қырым көпірін салуды бастаған сәттен бастап, Мариуполь мен Бердянскіде жүк тиеу 70 және 50 %-ға төмендеді, деп жазады британдық Financial Times.

Украина порттар мен аймақ шығыны 400 млн. долларға жетті, бұл туралы украин үкіметі хабарлады. Зақым негізінен көпірдің арғы жағындағы кемелерді (кезекте орташа 40 сағат күту) және олардың биіктігін (35 метрден жоғары емес) шектеуімен кезектеседі.

Украина мен оның батыс одақтастары көпірдің Украинаның экономикалық блокадасын негіздеу үшін ғана салынғанына және Азов теңізінде коммерциялық тасымалға барынша зиян келтіретініне сенімді.

Ресей сыртқы істер министрлігі, өз кезегінде, ресейлік заңнамаға сәйкес Керчь бұғазы арқылы өтуге рұқсат алу рәсімін Украинаның билік органдары бұл құжатты әлі де реттеген кезде енгізген ережелерге толығымен бірдей деп еске салады.

Қырым көпірі Керчь түбегін (Қырым) Таман түбегімен (Краснодар өлкесі) байланыстырды. Қырым көпірдің құрылысы 228 млрд. рубльді құрады. Қырым көпіріндегі автокөліктер мен автобустардың қозғалысы 2018 жылдың 16 мамырында ашылып, желтоқсанда темір жол қозғалысы ашылады екен.

[:]