АЛТЫНОРДА
Новости Казахстана

Отчёт по практике Уйғыр ауданы әкімшілігінің экономика және бюджеттік жоспарлау

 

 

 

 

                                       Мазмұны                                                                                                     I. Кіріспе     ……………………………………………………………………….

 

1.1.  Ұйғыр ауданы экономикасы жайында қысқаша мінездеме ………………

 

  1. Уйғыр ауданы әкімшілігінің экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімімен танысып білү …………………………………………………………

 

III. Ұйғыр ауданы әкімшілігіндегі экономика және бюджеттік жоспарлау бөліміндегі жұмыстарға қатысу………………………………………………                                                  

 

3.1. Әлеуметтік экономикалық дамудың 2007-2010 жылдарға жоспарын     

       құрастырады……………………………………………………………………

  1. .2 Ауылдар территорияларының даму мониторингінің кестесін дайындау…

 

3 .3. Серверлік кабинет ұйымдастыру…………………………………………….

 

  1. Ауылшаруашылық бөлімі…………………………………………………

 

  1. Халықты әлеуметтік қорғау бөлімі ………………………………………

 

  1. Кәсіпкерлік бөлімі……………………………………………………………

 

VII. Аудандық қаржы бөлімі……………………………………………………

 

Қорытынды………………………………………………………………………                                                                                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        II.Ұйғыр ауданы әкімшілігінің экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімімен танысып білу

 

 

 

     Өндірістік практикадан өту үшін Ұйғыр ауданы әкімшілігінің экономика және бюджеттік жоспарлау бөліміне келдім.Бөлім бастығы М.Исмайлов мені барлық қызметкерлермен таныстырды.Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімімен таныстым және әр бір қызметкердің қызмет ету міндеттерімен таныс болдым.

     Бұл бөлім жергілікті атқарушы орган болып табылады, мемлекеттік жоспарлаудың даму жүйесін аудандық деңгейде құру.

 

Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімінің негізгі функциялары:

  • Барлық аудандық жергілікті атқарушы органдар ауданның мемлекеттік бюджетке сәйкес жылға құрастырады.
  • Бюджет мониторингінің орындалуы және барлық жоспарлар мерекелік программалар ауданның әлеуметтік экономикалық дамуы
  • Инвестициялық саясаты құрастырады
  • Жергілікті бюджет туралы маслихаттың шешімін және аудан әкімшілігінің қаулылар жобаларын дайындайды.
  • Әлеуметтік экономикалық дамудың бюджеттік бағдарламаларын және кешендік жоспарларды құрып, оларды аудан әкіміне жеткізіп береді.
  • Областтардың кәсіпкерлік саясатын жаратады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         III. Ұйғыр ауданы әкімшілігі экономика және бюджеттік жоспарлау бөліміндегі жұмыстарға қатысу.

 

     Бұл жоспар аудан экономикасын алдынғы жылға болжам жасауға қамтылады. Жоспардың негізгі бағыты мемлекеттік және жеке меншік секторлардың жайлы жайлы шарттарын үш жылдық кезеңге анықтап құру.Ауданның әлеуметтік экономикалық дамуының жоспары келесі бөлімдерден тұрады.Оның ішінде:

  • Әлеуметтік сферада барлық салалардың өндірісін және ауданның әлеуметтік экономикалық дамуын анықтайды.
  • Барлық салалардың дамуының алдынғы жылға тапсырмалары және бағыттары.
  • Сала ішінде экономикалық өсуді тездетуді қамтамасыз етеді және модернизациялайды.
  • Аудан экономикасының теэдетіп өсуін экономикалық басқарумен қамтамасыз етеді.
  • Мерекелік жоспарлар жасау.

Экономика және бюджеттік жоспарлау бөлімінде М.Асқаровпен бірге орташа тез бағдарламалардың таблицасын толтырып, барлық басқару бөлімдеріне ұсындық.Таблица негізінде әлеуметтік экономикалық дамуының екі жылдыққорытындысымен сан арқылы толтырылады.

           Бухгалтерлік бөлімімен таныстым және мемлекеттік сатып алулар есебін қарадым.Бөлім ішінде мемлекеттік сатып алулардың жүргізілу тәсілдерін құрайды және бұл бағалық ұсыныс.Экономикаа және бюджеттік жоспарлау бөлімінде «Білім» формасында әлеуметтік экономикалық дамудың таблицасын толтырдым.ауданда бір бала бақша-бар. Бала – бақшада 120 бала тәрбиеленеді және бұл жергілікті бюджетпен қаржыландырылады.

         Аудандағы барлық 33 мектеп орташа болып саналады.бұл мектепте 12727 оқушы білім алады және әр бір мектеп интернетке қосылған.барлық мектептер бойынша компьютерлер саны 388 ал мұғалімдер саны 1873-і құрайды.Аудан бөлімінің жалпы қаржыландыру жүйесі 875 млн теңгені құрайды яғни бюджет шығындары бөлімінің 80 % пайызы.2006 жылы 11 сыныпты бітірген түлектер саны 896.Оның ішінде 5 оқушы «алтын белгіге»  ал 9 оқушы үлгілі күәлікке бітірген.Ауданда бір кәсіпкерлік мектеп бар, онда оқитын студнттер саны 244. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                3.1.Әлеуметтік экономикалық дамудың 2007-2010 жылдарға жоспарын құрастыру.

 

 

       Ауданның 2007-2010 жылдарға арналған орташа тез бағдарламасына қосымша кестелер қостық.Бұл бағдарлама областтық экономика басқару бөліміне электрондық түрде жіберілген.Электрондық почтамен толық таныс болдым.

 

 

 

         3.2.Ауыл территорияларының даму мониторингінің кестесін дайындау.

 

 

 

 

          Бұл кестеде 1700-ден астам графа бар және ауылдың барлық көрсеткіштерімен берілген.Аудан бойынша 25 ауыл бар.Сонымен бірге бұл таблица арқылы кез-келген мәліметтерді табуға болады.

 

        Наурыз айында аудандағы мектептерге қосымша техникалық персонал жалдауға республикалық бюджеттен 8 млен теңге бөлінді.Мемлекет басшысы бекіткен 2002 жылғы 4 қазандағы №68 қаулысының штаттар тізімі бойынша әр бір мектептің есепке алынған қызметкерлері анықталды.Аудан ауылшаруашылығының барлық салалары 2 кестеде ұсынылған.Негізгі көрсеткіш болып келесі жылмен салыстырғандағы егін көлемі саналады.Аудан бойынша әлеуметтік сферада мектепке дейінгі балалардың мектепке бармай қалуы, жұмыссыздар санын азайту және жаңа жұмыс орындарын құру қарастырылады.

 

                 Білім аумағына келсек 2007- 2010 жылдарға қойылған тапсырмалары келесідей:

  • Мектепке дейінгі білім мекемелерін ұлғайту
  • Әр бір мектепте компьютерді көбейту
  • Білім сапасын көтеру

    

           

                  Денсаулық аумағына қойылған тапсырмалар:

      -ауру салдарының алдын алу

      — медициналық мекемелердің материалдық- техникалық базасын күшейту.         

 

        Областтық басқару және бюджеттік жоспарлауға қосымша штаттар бекітілгеннен кейін бұл штаттар әр мектепте қабылданатын болады.Әр бір 33 мектептің бухгалтерлері өздерінің қажетті  штаттарын қорғады.

 

 

Төмендегі (қосымша 2.1), (қосымша 2.2),(қосымша2.3) кестелермен көрсетілген.

               

 

 

                                     

 

 

 

 

  

                       3.3.Серверлік кабинет ұйымдастыру

   

 

 

 

      Аудан әкімшілігінде М.Асқаровпен бірге ауданның әр бір бөлімдерімен электрондық почтамен хат жазысуға , электрондық адреспен областқа және республикаға шығуға және барлық басқару министрлігімен байланысу үшін серверлік кабинет тағайындадық.

     Шонжы ауылындағы төрт мектепке барып ол мектептердегі бухгалтерлік есептің жүргізілуімен таныстым.Әр мектептің тарификациясымен және бухгалтерлік тапсырыстың алдынғы жылға қорғау үшін қандай құжаттар дайындайтынын көрдім.Өте ірі көлемдегі жұмыс.Барлық қажетті құжаттарды мектеп бухгалтерлері маған көрсетті.      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                

 

 

  1. Ауылшаруашылық бөлімі

 

     Ауданның ауылшаруашылық бөлімімен таныс болдым.Бөлімде 7 адам жұмыс істейді.Оның ішінде аграномия бөлімі, малшаруашылық, бухгалтерия, механизация және маркетинг бөлімдері бар.

 

     Ұйғыр ауданы бойынша барлық жерлерге ауыл шаруашылық дақылдар себілген егіннің қорытындысы туралы (4 аш) деген есеп беріледі.

 

     Қазан айында ұйғыр ауданы бойынша барлық жерлерден ауылшаруашылық дақылдар өнімін жинау туралы (29 аш) деген есеп қабылданады.

 

     Ауданның малшаруашылық бөлімінде селолық округтерден әр айсайын (24 аш) деген есеп беру қабылдайды.

 

     Механизация бөлімінде қолда неше дайын техника бар екені жөнінде (7 мех) деген есепберу қабылданады.

 

     2240 ауылшаруашылық кәсіпорындардың 2210 – ы шаруақожалықтар, 32 кәсіпорын өндірістік кооперативтер ТОО және тб. Жалпы ауылшаруашылық өнім өндіріс көлемі 2006 жылы 3 млрд 954 млн теңгені құрайды.Оның ішінде малшаруашылық өнімі- 2 млрд 617 млн , өсімділікшаруашылық өнімі – 1 млрд 337 млн теңге.Аудан бойынша егілетін жер көлемі 25530 га оның 13980 га  жеріне астық себілген, 904 га жеріне күнбағыс, 300 га жеріне картоп, 820 га жерге көкөністер, 60 гаға бақша, 9466 га көпжылдық шөптерегілген. Ауданның 2006 жылғы қорытындысы бойынша 46377 тонна астық жиналған, оның 9978-і бидай, 36175 тоннасы жүгері, 1170 тонна көкөніс жиналды.Оның ішінде 4500 тоннасы картоп, 700 тоннасы бақшалық және 1188 тонна күнбағыс өнімдері.

 

      Жыл сайын малшаруашылығы үшін 93000 тоннадан астам шөп, 3000 тонна силос, 5000 тонна сабан дайындалады.

 

      Аудан бойынша мүйізді малдар саны – 50200, қойлар – 207400 бас, 13250 бас жылқы , 900 шошқа , 93000-нан астам құстарды құрайды.

     2006 жылы 12030 тонна ет, 22700 тонна сүт, 554 тонна жүн және 9 млн 875 мың жұмыртқа өндірілді.

 

     Ауданның статистика бөлімінің мәліметі бойынша ауылшаруашылығы жыл сайын дамуда.Малшаруашылығы және егіндер көлемі өспекте.

 

     Шаруақожалықтар  жаңа техникалар мен жаңа жабдықтар сатып алудажәне жаңа заводтар цехтарды құруда.

 

     Дәл осы уақытта Шонжы ауылында Қазақстан бойынша ең ірі көлемде құс фабрикасы салынуда.Жыл сайын 24 мың тонна тауық етін беретін болады.Бұл фабрикада 1500-ден астам адам жұмыс істейтін болады.Оның 96 бөлек құс бөлімі және 3 қоректендіру цехтері және т б объектілері салынып бітті.         

 

 

     Төменде  (қосымша 3.1), (қосымша 3.2),(қосымша 3.3),(қосымша 3.4) кестелерімен көрсетілген.                   

 

 

 

 

 

  1. Халықты әлеуметтік қорғау бөлімі

 

    

 

     Халықты әлеуметтік қорғау бөлімінде 3 күн болып, әлеуметтік және бюджеттік жоспарларымен таныстым. Олар:

 

— Әлеуметтік жәрдемнің мемлекеттік мекен жайы

 

— Аз қамтылған қосалқы шаруашылықтың дамуына кәсіпкерлік граннтармен беріледі

 

— 18 жасқа дейінгі балаларға мемлекеттік балалық ақша беріледі

 

— Әлеуметтік көмек мекен жайы

 

— Мүгедек балаларды үйінде оқыту

 

— Соғыс ардагерлеріне коммуналдық қызмет көрсету

 

— Білім қызметкерлеріне коммуналдық қызмет көрсету

 

 

 

      Бөлім ішінде қоғамдық жұмыс істейтін барлық жұмыскерлерге қатал есеп жүргізіледі, еңбекте төлем мерзімін өзгерту.

      Шонжы ауылындағы №9 кәсіпкерлік мектепте жұмыссыздарды кәсіпкерлік дайындау үшін оқитындармен, тыңдаушыларды жинайды.

 

Төменде (қосымша 4) кестеден көруге болады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

  1. Кәсіпкерлік бөлімі

 

 

      Кәсіпкерлік бөлімі ауданда 2006 жылы құрылды.Экономика бөлімінің функциясы        2006 жылы қайта құрылған кәсіпкерлік бөліміне жіберілген.

      Шағын кәсіпкерлік объектілерінің саны 2974 бірлікті құрайды.Оның ішінде жеке кәсіпкерліктер 765- тен астам.2006 жылы олар өнімдерін өндіріп , 2 млрд 780 млн теңгеге қызмет көрсетілді.Аудандық бюджетке 2006 жылы шағын кәсіпкерлік субъектілерінен    55 млн теңгеден астам салық түсті.2006 жылы аудан кәсіпкерлері 24 дүкен, 4 кафе, 9 шаштараз және 7 әр түрлі коммуналды қызмет көрсету субъектілерін ашты.    

 

 

    Төмендегі (қосымша 4) кестесінен көруге болады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  VII.Ауданның қаржы бөлімі

 

 

 

      Бюджеттің орындалуы үшін есеп жүргізуімен таныстым.Аудан бойынша жылдық, тоқсандық және әр айсайын дайындалатын есептерімен таныстым.

 

     Барлық есептер бойынша мәліметтерді жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын бухгалтерлер алып келеді.

 

     Барлық мектептер және әр бөлімдерді қаржыландыру жобаларының орындалуын толық бақылайды.Бақылау өте қатал.Егер бюджетті орындамаса басқарушыларды әкімшілік жазаға тартады.      

 

    Төмендегі  (қосымша 4) және (қосымша 5.1),(қосымша 5.2) кестелерінен көруге болады.